Das een ander soort schade..................niet herstelbaar waarschijnlijkHANZ06 schreef:Ja,de vrouw van de buurman![]()
Grtz,Hans

Ook niet met het betere "spuitwerk"......................
Volgens mij ging in dat geval de M3-eigenaar met een getrouwde vrouw, waarna haar man aan het verven ging.ErikKramer schreef:@Topfuel,
In het geval van de door jou geplaatste foto was het mannetje van de M3 vreemd gegaan, was t vrouwtje niet zo blij mee.
Geen reden om de auto erbij te betrekken natuurlijk
HANZ06 schreef:ik vind een z4 van een paar voetstappen op het dak wel opknappen.Harrie schreef:Als het dan ook nog eens gelijkmatig was gebeurd had ie mooi een echte Z4M ZAGATOEric-328 schreef:Kennis van mij heeft ook iets grappigs meegemaakt met zijn gloednieuwe Z4M coupe. Rijdt het s'chtends naar zijn werk. Stapt uit, kijkt even achterom (blijft een mooie auto) en ziet iets aan het dak. Loopt terug en constateerd dat er iemand op het dak van zijn auto heeft gestaan. Allemaal deuken.
![]()
Als je zo iemand toch te pakken zou krijgen....
Is nog gratis ook.
Altijd zeuren die hollanders![]()
Grtz,Hans
zuur man...ziekelijke mensen tegenwoordig...lijkt wel of het erger wordt de mensen worden meer afgeknepen en ergeren zich dan ook vaker aan andere dingen..minder weerstand...Ar schreef:Aangezien ik momenteel een probleem heb met de e38(laden accu) ben ik vandaag met de 635CSI naar mijn werk gereden. Het lampje ging branden en gezien het tijdstip had ik geen zin om te tanken. Op de BC stond nog een aardige actieradius, maar dat was te optimistisch. Nadat mijn broer met een jerrycan langs was geweest, zag ik op de rechterkant twee krassen van het voorscherm tot achterscherm.
Jammer genoeg kan ik er nu ook over meepraten. Het is geen ramp aangezien ik de auto helemaal wil laten overspuiten. De auto heb ik nu twee weken en ik ben er aardig kwaad over. Je weet niet wie het gedaan heeft. Op mijn werk is het hoogst waarschijnlijk niet gebeurt en de auto heeft alleen nog hier in de buurt gestaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten