kras "ontvangen"..

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 05 mar 2007, 19:57

HANZ06 schreef:Ja,de vrouw van de buurman :lol:

Grtz,Hans :wink:
Das een ander soort schade..................niet herstelbaar waarschijnlijk :lol:

Ook niet met het betere "spuitwerk"......................

david

Bericht door david » 06 mar 2007, 11:37

gisteravond met pro polish spul in de weer geweest. 1200 polijst pasty met goede machines. veel weggekregen maar op veel plekken was de kras flink door blanke lak heen.
(ik was verbaasd wat je met dat polijst spul weghaalt)
Dus besloten dat we het nodige gaan spuiten. bumpers konden wel een beurt gebruiken, en de steenslag was ook niet mis.
Kortom, voorpartij wordt gespoten. Bumper, motorkap (en overlopend de zijschermen--ze schuren de blanke lak eraf en maken het zo dat je er absoluut niks van ziet) achter bumper, en achterboven spoiler (zat nog een impact op van schade door afbreken imperial)
Prijs indicatie 650 euro-- en ik vindt dat de auto dat zeker waard is
19 maart wordt de auto gehaald, paar dagen later wordt hij weer gebracht

RVV

Bericht door RVV » 06 mar 2007, 12:28

Soms moeten dit soort dingen even gebeuren om je auto er weer als nieuw bij te laten staan :wink:

Maar ik snap de emotionele ellende er van maar al te goed.

En het lijkt ook wel dat men daar mee wil raken.

Topfuel

Bericht door Topfuel » 06 mar 2007, 21:18

Het is gewoon niet normaal meer dat je als autoliefhebber continue op je hoede moet zijn voor eventuele opzettelijke beschadigingen aan je auto! :evil:

Hier nog een voorbeeld:

[img:200:103]http://images.flabber.nl/m3verf.jpg[/img]

Erik K.

Bericht door Erik K. » 06 mar 2007, 21:46

@Topfuel,

In het geval van de door jou geplaatste foto was het mannetje van de M3 vreemd gegaan, was t vrouwtje niet zo blij mee.
Geen reden om de auto erbij te betrekken natuurlijk :evil:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 06 mar 2007, 22:39

ErikKramer schreef:@Topfuel,

In het geval van de door jou geplaatste foto was het mannetje van de M3 vreemd gegaan, was t vrouwtje niet zo blij mee.
Geen reden om de auto erbij te betrekken natuurlijk :evil:
Volgens mij ging in dat geval de M3-eigenaar met een getrouwde vrouw, waarna haar man aan het verven ging. :)

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 06 mar 2007, 22:53

HANZ06 schreef:
Harrie schreef:
Eric-328 schreef:Kennis van mij heeft ook iets grappigs meegemaakt met zijn gloednieuwe Z4M coupe. Rijdt het s'chtends naar zijn werk. Stapt uit, kijkt even achterom (blijft een mooie auto :lol: ) en ziet iets aan het dak. Loopt terug en constateerd dat er iemand op het dak van zijn auto heeft gestaan. Allemaal deuken. :evil:
Als je zo iemand toch te pakken zou krijgen....
Als het dan ook nog eens gelijkmatig was gebeurd had ie mooi een echte Z4M ZAGATO :lol:
ik vind een z4 van een paar voetstappen op het dak wel opknappen.
Is nog gratis ook.
Altijd zeuren die hollanders :wink:

Grtz,Hans
:lol:

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 27 jun 2008, 21:57

Aangezien ik momenteel een probleem heb met de e38(laden accu) ben ik vandaag met de 635CSI naar mijn werk gereden. Het lampje ging branden en gezien het tijdstip had ik geen zin om te tanken. Op de BC stond nog een aardige actieradius, maar dat was te optimistisch. Nadat mijn broer met een jerrycan langs was geweest, zag ik op de rechterkant twee krassen van het voorscherm tot achterscherm.
Jammer genoeg kan ik er nu ook over meepraten. Het is geen ramp aangezien ik de auto helemaal wil laten overspuiten. De auto heb ik nu twee weken en ik ben er aardig kwaad over. Je weet niet wie het gedaan heeft. Op mijn werk is het hoogst waarschijnlijk niet gebeurt en de auto heeft alleen nog hier in de buurt gestaan.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 27 jun 2008, 22:13

HANZ06 schreef:Ja,de vrouw van de buurman :lol:

Grtz,Hans :wink:
Dat was toch alleen met carnaval omdat mensen zich dan zot kunnen gedragen?

GTRene

Bericht door GTRene » 28 jun 2008, 00:12

Ar schreef:Aangezien ik momenteel een probleem heb met de e38(laden accu) ben ik vandaag met de 635CSI naar mijn werk gereden. Het lampje ging branden en gezien het tijdstip had ik geen zin om te tanken. Op de BC stond nog een aardige actieradius, maar dat was te optimistisch. Nadat mijn broer met een jerrycan langs was geweest, zag ik op de rechterkant twee krassen van het voorscherm tot achterscherm.
Jammer genoeg kan ik er nu ook over meepraten. Het is geen ramp aangezien ik de auto helemaal wil laten overspuiten. De auto heb ik nu twee weken en ik ben er aardig kwaad over. Je weet niet wie het gedaan heeft. Op mijn werk is het hoogst waarschijnlijk niet gebeurt en de auto heeft alleen nog hier in de buurt gestaan.
zuur man...ziekelijke mensen tegenwoordig...lijkt wel of het erger wordt de mensen worden meer afgeknepen en ergeren zich dan ook vaker aan andere dingen..minder weerstand...

sterkte 8)

Plaats reactie