Bekende van me is bezig met audi met 500pk voor wat straat en circuit fun , heeft al andere achterhubs en alles moeten plaatsen.
die motorkap , hebben

deze verkoopt schijnbaar ook delen, weet niet of dat het open type is?Emiel schreef:kan ook niet anders als het heel moet blijven.
Bekende van me is bezig met audi met 500pk voor wat straat en circuit fun , heeft al andere achterhubs en alles moeten plaatsen.
die motorkap , hebben
niet duur in elk geval...I have for sale the following S1 Exige/Motorsport parts. Perfect for the racer or an elise owner wishing to get the exige/motorsport look.
Roof with inner(twin skin).....165
rear panels (motorsport)......135each
lower front panels...............55pair
Motorsport engine cover.... 125
Ronin, jazeker ken ik dieRuben schreef:Kende je deze al Rene? Geen ls7 of wat dan ook voor mij hoor.
680 whp volgens zeggen uit het Toyota blokje!
Daar heb je lekker veel aan als je halverwege een bocht alsnog terug naar twee moet omdat je fijne geblazen miniatuurmotor die grote turbo toch net niet op gang krijgt.... Weet zeker dat dezelfde auto met 250 pk in een breder gebied op dit traject gewoon weg rijdt. Bestuurder zit regelmatig te wachten op boost en moet met een fluwelen voetje rijden.Ruben schreef:Kende je deze al Rene? Geen ls7 of wat dan ook voor mij hoor.
680 whp volgens zeggen uit het Toyota blokje!
z'n spruitstukje heel apart>>Precision billet ball bearing 6262 with V band turbine housing and 48mm wastegate. The blower is a MP62 with a 2.5 pulley.
It's funny how they think it's rocket science with sizing this and that when the only changes you can make is pulley size and turbine housing..
The real trick is boost control from the turbo because the exhaust pulse is so much faster due to the blower you can easily get crazy boost spikes.... I went through two engines due to spikes of 56 psi.
Here is my current header design, this allows the wastegate to see the direct exhaust flow..Boost is perfectly stable and controlable...
Technisch vind ik het wel heel knap.Tom schreef:lol nog niet halverwege het stuk al van het gas moeten omdat het anders te hard gaat. Zit je dan met je 63453 pk.
Ik kan mij best voorstellen dat die 192pk gaan vervelen en je meer wil, maar als je meer dan 300pk in een elise/exige wilt heb je denk ik de verkeerde auto gekocht
lolallen schreef:Eens met Ruben. Knap dat het kan. Het is alleen niets voor mij. Rene zou er denk wel een kick van krijgen.
Een betrouwbare, rijdende Caterham is anders knap lastig....allen schreef:Tom, als je het zo gaat bekijken is zo goed als niets op deze wereld knap. Je kunt zo goed als alles krijgen als je er maar genoeg geld tegenaan gooit.
http://link.marktplaats.nl/486992211" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Volgens de gegevens van de auto
218 pk
0 - 100 in 4.5s
0 - 200 < 11s
De uitvoering in leer is uniek in NL
Uiteraard met Alpine radio (iPod connection), airco en sound deathening pakket en alle papieren.
http://link.marktplaats.nl/487331202" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;n 2007 voorzien van originele Lotus supercharger met watergekoelde charge-cooler voorin.
Daardoor nu 260 PK sterk, 0-100 in 4,1 seconden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten