Dat zondermeer.Emiel schreef:Frame vervangen is 3k, dan de restnnog, totall..
Maar belangrijker is dat jij hebt kunnen tikken op je keyboard na de klapper.

Dat zondermeer.Emiel schreef:Frame vervangen is 3k, dan de restnnog, totall..
Maar belangrijker is dat jij hebt kunnen tikken op je keyboard na de klapper.
Bekrast, maar die is grof gezandstraald en daarna zwart gepoedercoat af fabriek (heel ruwe textuur), dat kan je niet zo ff oplappen, moet dus nieuw...frank de jonge schreef:OKÉ, wat is de staat van je achterbrug? Gedeukt betekend al afgeschreven he. Achterbruggen zijn harstikke duur.
Hoeveel procent van de dagwaarde moet het schadebedrag bedragen voor een total loss verklaring? De dagwaarde van mijn fiets was 4 maanden geleden €10700.Emiel schreef:Expert rekent alles nieuw.
2 weken terug nog ervaren dat een expert een frame opschreef waardoor een motorfiets direct economisch tl was. Frame 3.5 k meen ik, dan begin maar te tellen.
bij 2/3de gaat die tl. Hoop trouwens dat je hem goed verzekerd had want buell's zijn kwa restwaarde niet heel erg fijn zeg maar.Youp schreef:Hoeveel procent van de dagwaarde moet het schadebedrag bedragen voor een total loss verklaring? De dagwaarde van mijn fiets was 4 maanden geleden €10700.Emiel schreef:Expert rekent alles nieuw.
2 weken terug nog ervaren dat een expert een frame opschreef waardoor een motorfiets direct economisch tl was. Frame 3.5 k meen ik, dan begin maar te tellen.
Ik denk dat Buell het qua restwaarde (in de markt) toch best goed doet.jarno trulli schreef:bij 2/3de gaat die tl. Hoop trouwens dat je hem goed verzekerd had want buell's zijn kwa restwaarde niet heel erg fijn zeg maar.Youp schreef:Hoeveel procent van de dagwaarde moet het schadebedrag bedragen voor een total loss verklaring? De dagwaarde van mijn fiets was 4 maanden geleden €10700.Emiel schreef:Expert rekent alles nieuw.
Ik denk dat als hij TL verklaard zou worden, ik even doorspaar voor een HP2 Sport voor volgende zomer.Niels schreef:Kloten Youp...... Maar goed, zelf nog mazzel gehad!
Als je 10k terug krijgt dan weet ik nog wel een wereld deal voor je
We reden in een groepje ja.mark m schreef:Balen Youp![]()
Gelukkig ben jij en de andere er goed vanaf gekomen. Die materiele schade is niet zo erg, hooguit lastig.
Reden jullie in een groepje? Of wij hij een totaal onbekende?
Naja, ik rijd altijd met m'n betste maat. Wij zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd en goed op elkaar ingespeeld, gaat eigenlijk ook nooit mis. Maar af en toe gaat zijn broertje mee, die rijdt achteraan want hij is een stuk langzamer. Dat geeft niet, we wachten wel af en toe. Nu had zijn broertje echter nog een maat meegenomen die we eigenlijk niet echt kende, maar wel lekker doorreed, misschien iets te lekker. Aangezien ik 't snelste ben en de weg wist, reed ik het grootste deel van de tijd voorop... In de meeste gevallen trok ik grote gaten, maar we reden nu op een vervelende weg 65-70 (waar 70 is toegestaan) achter een treuzelende auto. Met opzet niet ingehaald omdat dan de rest moest volgen en ik wist dat we linksaf zouden gaan een stukje verderop. Door dat getreuzel was de groep wat compacter geworden en hield die nieuwe misschien net ff wat te weinig afstand, of hij lette even niet op, wat dan ook.. Hij zat er bovenop, de rest kon nog tijdig remmen en/of uitwijken.romo schreef:Dikke pech zeg..................jammer, gelukkig ben je er zelf goed afgekomen......................als ik de sterftecijfers van dit weekend weer bekijk, dan had het slechter gekund............
Das ook de reden dat ik vaak alleen rijd met de motor, alleen de motormeet heb ik met een bescheidengroep gereden, ook nog zoveel mogelijk achteraan zodat ik maximaal overzicht had...........FWIW
Ja goed, we waren al onderweg naar huis, de hele dag geen problemen gehad. Achteraan rijden ga ik sowieso niet doen als ik daardoor gigantisch in moet houden en nogmaals ik wist de weg.frank de jonge schreef:Een onbekende die meerijdt en stevig rijdt...... Ja dat is altijd lastig in te schatten. Ik rij ook vaak achteraan omdat ik liever even de kat uit de boom kijk. Evalueren hoe de rijstijl is van de anderen.
Hangt ff af van wat de expert vind he...Roy schreef:Maaruh, wat nu Youp?
Op foto's is het amper te zien, maar de kont staat echt helemaal scheef en is behoorlijk afgebroken (bij het hoofdframe). En natuurlijk alle schuifschade aan de linker zijkant en de spiegel die is afgebroken rechts en het scheve stuur, etc.Roy schreef:Dan maar hopen dat ie TL is (lijkt mij).
Toch op die foto lijkt het wel mee te vallen... Behalve het kontje inderdaad. Maarja... foto vanuit andere hoeken zal waarschijnlijk een heel andere effect geven.
De dagwaarde toen ik hem ging verzekeren bedroeg 10.700, 4 maanden geleden.jarno trulli schreef:heb vandaag even in de bovag koerslijst gekeken voor je, dagwaarde gaf €7.500,- hoop dat je alle bonnetjes nog hebt van je accesoires. Zorg dat je een bedrijf hebt met veel kennis betreffende taxeren, deze kunnen je helpen er toch meer uit te slepen. Vergeet ook niet je kleding en dergelijke af te geven. Dit wordt ook allemaal vergoed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten