Ik las op dat M5forum de bevindingen van Ben uit Singapore die één van de 7 ongelukkigen was om de M5 te testrijden (ook op de Nordschleife0 , de man was zeer tevreden, hij heeft er 2 in bestelling, ook een voor z'n zwager. Nu zou je kunnen zeggen, ja die man lult propagandistsch met BMW mee. Kan.
Z'n wagenpark bestaat uit een Gallardo, 458 en cultcar 1M(getuned).
Verder denk ik dat meer dan half DF met z'n dikke (hoogtoerige) atmo 8/10/12 pitters in de garage het zeer spijtig vindt en dat kan ik begrijpen. Ook het rijden met de nieuw M5 was niet al te feestelijk begreep ik van tientallen personen alhier die al hebben kunnen proefrijden.
Gelukkig bestaan Ferrari en Lambo nog, wat ik hierboven al zei. Daar als de wiedeweerga naartoe.
90% van de wereld doet bij wijze van 'n moord om 'n M5(of ée'n van z'n concurrenten) te rijden laat staan te bezitten. Denk daar eens aan.
Kortom:
Ik doe nogal wat racesimulaties zoals Live for Speed, Richard Burns Rally en iRacing.
Die troep gooi ik meteen in 't vuilnisvat, die geluiden wat er uit die boxen komt is nep, het stuurgevoel en de hele beleving is fake. Aan de hand van het soundartikel van de M5 dus.
Weg met die rotzooi.
*rent naar de Intertoys voor 'n PS3 met GT5 erbij*
DISCLAIMER: De groene shit in autoland waar we mee opgescheept zitten is natuurlijk totaal de schuld van de linkerkant van de wereldbol, onthoud dat goed als autorijliefhebber waar je de volgende keer op stemt.