Ik hard roepend dat hij op het knopje van de sleutel moest drukken, nou op knoppen drukken kan die wel, elke knop in de auto kwam aan de beurt, behalve de juiste knop op de sleutel. Ondertussen zwaaide hij flink heen en weer met de sleutel en ik was als de dood dat die uit zijn handjes zou vallen tussen de stoel en het portier. Op een gegeven moment was de focus weer gericht op de sleutel en na instructie (moet er mal uit hebben gezien voor een buitenstaander) ging hij op het middelste knopje drukken. Dat zag er tenminste ook uit als een knop, maar schoot niet op want de auto bleef in de vergrendeling. Met handen en voeten gebarentaal kreeg hij op en gegeven moment door dat er ook nog een soort knopje (voor ontgrendelen) boven aan de sleutel zat. En gelukkig drukte hij die wederom met een big smile in. En floep daar sprongen de portieren weer open... Oef wat was ik blij zeg... Nog voordat het alarm afging.. Met een blik van waar ik me toch zo druk over maakte keek hij me aan.. We moesten beide ineens erg hard lachen.. Pphfff met een sisser afgelopen. Maar toch even flink de schrik in de benen.
Oja hij zat vandaag ook nog met zijn hoofdje muurvast in het hekje van de kassa in de C1000. Personeel renend in paniek door de supermarkt heen, wilde de brandweer al bellen.. Spijlen onwrikbaar. Totdat die ineens ging staan. En zo zijn hoofdje weer kon terugtrekken. Bleek de opening van het hekje aan xe bovenkant een stuk breder te zijn als aan de onderkant.

Maargoed beide avonturen liepen goed af. Het is wel een dikke boef hoor