Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 07 nov 2010, 21:45

kwam net een stel mooie foto's tegen van iemand die de auto 2 uur mee kreeg voor een testrit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

meer hier>

http://www.carpassion.com/fotoshootings ... oting.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 25 nov 2010, 14:31

0 tot 250km/u in de Artaga GT getest...zij schrijven echter 0 tot 200 in 18.5sec en dat klinkt wt vaag...
kijk naar de teller, ze beginnen bij zeg 17sec te rijden...als ie bij 200 staat (net voor de aanduiding 210) is het slechts 15sec later...bij 32sec.



hier schijnbaar de hele video


Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 18 mar 2011, 00:06

ook leuk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 18 mar 2011, 00:10

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://www.topspeed.com/cars/artega/201 ... tures.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 10 jul 2011, 12:39

autogespot heeft hem ook getest met mooie video en lekker geluidje erbij en goede foto's

http://www.autogespot.com/nl/item/11442 ... ga-gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 10 jul 2011, 12:41

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 10 jul 2011, 12:46

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VXG4tmEL ... r_embedded[/youtube]

Eigenlijk wil ik binnenkort wel weer eens ff de showroom binnen lopen daaro...
wellicht volgende week Zaterdag ofzo :hmmm:
ze hebben een leuke groene te koop :foto: durf het bijna niet te vragen :df: :D

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 28784
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Randstad

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door Martijn_bmw » 10 jul 2011, 13:37

gave auto zeg! dat dashboard met toerenteller/snelheidsmeter :cool:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 15 jul 2011, 23:18

een betere video

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Artega visit 16-07-2011

Bericht door GTRene » 16 jul 2011, 17:21

Zo, net terug van Artega in Delbrück...
Ik dacht, ben zo benieuwd naar de groene Artega GT, die voor een leuke prijs te koop staat,
bovendien weer ff Artega snuiven.
Vanmorgen iets voor 10u vertrokken, moest eerst ff tanken (hoef je minder vaak in de 316i Compact, scheelt denk de helft :D)

anyway richting the German highway via Oldenzaal, men Nokia Ovi maps bracht me mooi op bestemming na zo'n 2u rijden,
wat me opviel, was dat de meeste km over 2 baans snelweg ging, waar je dus lekker kon doorrijden, het laatste stuk gaat wat door/langs
gehuchten met soms slecht wegdek en wat bochten, best een leuke variatie dus.

Wilde ook even men top van de Compact uitproberen, gelukkig haalde die de 200km/u, tot 180 gaat vrij vlot, tot 190 iets trager en
tot 200 nog wat trager, maar hij haalt het.
Het waaide echter vrij stevig en veelal liep de weg toch niet helemaal recht en of verkeer en dat samen met 15inch ;-) en hoge bandwangen
en slappe vering was dat niet zo vanzelfsprekend dan wat je met de Hartge gewend was :D

Magoed, Artega...
Ik kom daar rond 12u aan en zie daar al vanaf de weg 2 Artega GT's buiten staan, das al goed...en in de showroom ook nog eens een paar
zo te zien, dus met een smile de auto geparkeerd en op naar binnen (is tot 13u open, echter op verzoek blijven ze wat langer en of zelfs op Zondag mogelijk
als je geintresseerd bent om te kopen zeg maar)
binnen trof ik maar liefst 4 Artega GT's aan...
De 24h speciale uitvoering, dus nog lichter gemaakt en kuipje erin, de echte race wagen en die was verder ook niet schoongemaakt en dus helemaal vol
van de dode vliegen e.d., zo uit de race zeg maar, gaaf om te zien, je voelde bijna de race zo.

Afbeelding

Verder stond er een witte en een blauwe...en een heel aparte bruin metallic, erg fraaie kleur met een super mooi interieur, zwart leer overal, dus dash en
zijpanelen en de rest als hemel en achter stoelen e.d. zwart alcantara mmmmmmm dus daar moest ik ff in zitten :D gaaf, tis net een meer volwassen Exige.
en ow, ook mooie sierlijsten zaten er in, die vielen ook op, op de foto's zie je dat allemaal niet zo goed helaas.
en te weinig foto's gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Toen ik binnen kwam werd ik al even kort verwelkomt maar niet op de huid gezeten en dus relaxed, later kwam de medewerker even bij me en vertelde dat als ik vragen had
en meer wilde weten die andere man nog even bezig was met klanten die net een ritje hadden gemaakt in een groene Artega GT.
Ik zei, no problem, ben toch alleen aan het kijken en we komen in September nog met de "club" van DF.

Toen ik de groene (die te koop staat voor een leuke prijs) zag binnen komen wilde ik die ff van dichtbij bekijken, en verrek daar stonden ook nog 4 Artega GT's de groene, een rode en 2 in de 24h kleur stelling waarvan er al 1 verkocht was, erg fraai om te zien en die hadden iets andere stoelen qua middendeel, die hadden normaal de buitenkant leer maar binnendeel in een soort microvezel stof oid? anyway best apart en minder zweten denk ik.

Afbeelding

ik liep wat om die groene Artega heen en kwam de eerste medewerker (Carsten) er even bij en legde me alles uit, ik had namelijk wat vragen en hij nam alle tijd.
die groene kar (brittisch green) had een fraai wit/creme interieur ook alles leer en creme alcantara.
ik vertelde het verhaal van het gewicht dat ik daar wat van baalde, ipv 1060kg iets van 1285kg, ja zegt hij, das incl bestuurder en wat bepakking en volle tank?
hij weegt anders 1150kg zo vertelde hij, dat klonk al wat beter :D
Ook vroeg ik hoe dat zat met die motor, kun je daar bij het lijkt zo weinig ruimte...
Je kon dus van binnenuit een groot deel uit de auto halen (schutbord achter de stoelen) en dan kon je daar bij, en je kon er via de brug goed van onder bij.
oke, eneuh met dat weinig ruimte, kan er een supercharger op :D ?
yep, die kon er ook op, ze zijn/gaan daar waarschijnlijk ook iets verder mee speciaal voor klanten met speciale wensen.
eneuh dat stuur is dat verstelbaar? dat leek namelijk wel zo, en ja hoor, in de diepte en hoger en lager, ideaal dus.
Die 2 fans wat achter de gril zitten blaasden nog steeds door ondertussen...ik zei hoe zit dat? dat duurt best lang en mag je wel een sterke accu hebben...
die was dan ook extra sterk en dat was voor de warme lucht uit de motorruimte te trekken...ah, vandaaro.
Ik zei, ik heb nog nooit met zo'n DSG bak gereden en ook geen SMG oid...kreeg het nog veel warmer haha..
ach zegt das vrij makkelijk kijk zo en die stand dat en zo en moet je ff rem intrappen dan dit en dat...euh ah...jaja :D
Er werd nog ff de navigatie in de spiegel uitgelegd, ow das wel handig, maar wel klein beeld...ik wilde aantoetsen, maar is gen toets scherm echter met een scroll ding :D
Goed, alles bekeken ook waar de accu zit en vooronder in kofferruimte welke de deksel van carbon is, erg fraai.

Afbeelding

Ja zegt die man, je mag wel even ee stukje rijden...ik zo van, ja maar jullie zijn toch maar tot 13u open? eneuh ik wilde alleen maar ff wat meer weten en kijken en Artega opsnuiven e.d.
Ow zegt ie, je kan wel even rijden, ik zo van, maar dan gaat u toch wel even mee?? nee hoor, u mag gewoon de auto even alleen mee hebben, ik ow? euh...iiii
maar das DSG en ik vind dat in het begin iets te veel info eneuh weet niet of ik daar zo makkelijk mee rijd en vreemd in de buurt dacht ik nog...
Toen vroeg hij of de andere medewerker nog even bleef, die zei ja hij was der nog wel even aan het werk, nou zegt ie, dan gaan we ff een stukje rijden en rijd ik wel even mee als u dat liever heeft.
Dus super dat hij even mee kon, ja ik rijd wel graag alleen maar niet in een auto met een bak wat ik nog nooit heb gereden en dan allemaal zo goed als
nieuw...
Dus formuliertje getekent en ff rijbewijs gegevens opgeschreven, handtekening en de sleutel mee :D
dat ding was voor mij ook een apart iets immers geen sleutel zo ik dat ken, meer een houder die je in een sleuf moet drukken om te starten.
De rode Artega stond echter wat in de weg en de Groene waar ik in reed moest dan wat naar voren en dan iets steken e.d. om der langs te komen achteruit de garage uit en daar stond ook een auto waar ik raar langs moest draaien, ik dacht euh rijden jullie hem er ff uit? DSG en voor en achteruit en vreemde nwe auto en iiii... whaha.

Ach zegt die man, dat lukt je wel, ik zit er naast en die ander voor de auto geeft ook wat aanwijzingen...en verrek wat rijd dat makkelijk :D
Stoel goed zetten en stuur afstellen, mmm perfect zo.
Je went heel snel met de Artega in de stand D(rive) schakelt hij heel vlot naar de 6de om zuinig te rijden, het schakelen gaat naadloos, best een vreemde gewaarwording.
Ja zegt Carsten, trap het gas maar eens goed in, en lol, leuk een soort kickdown en pakt heel vlot op en meteen on power, je kan natuurlijk ook spelen met de flippers die
goed aanvoelen (maja wat weet ik er van verders immers nooit met zoiets gereden)
ik werd ook nieuwsgierig naar de stand S(port) en hoe die dan schakelde, meer met klappen wellicht? dus ff vragen of ie daar in mocht, ja natuurlijk :D
oke, daar gaat ie dan...weer vliegensvlug echter hij trekt dan veel hoger door in toeren, ik schakelde dan maar voordat de auto dat deed :D
Wat me opviel is de naadloze overgang in de versnellingen, dat gaat zo mooi dat het bijna te mooi is?
bij terug schakelen ook allemaal soepel en als je niet verder terug schakeld en je moet stoppen doet ie dat natuurlijk auto.(je zou er lui van worden)
Het stuurt heel fijn, goed gevoel en direct qua sturing, ook niet zwaar oid, we zijn een redelijk grote ronde gegaan maar niet snelweg, ik had 1 stukje even dat ik dacht dat ie
wat heel direct in het stuur voelde op een bepaalde snelheid,, maar dat kan ook aan de banden liggen.
Hij vertelde mij van de bandwang op die auto en de andere bandensoort, maar ook waarom we pas in September met DF daar heen kunnen voor de rondleiding :D
Ze komen namelijk met een paar nieuwtjes en veranderingen, ik zo van...spannend, ja zegt ie, en het mooie daarvan is dat die dingen ook op de bestaande Artega GT's gemaakt kunnen worden mocht je dat wensen.
Zal mij benieuwen wat dat allemaal is dan.

Op de terugweg zag ik nog een mooie Porsche 928 achter me zitten (binnendoorweg) en bij de rotonde kwam een rode Porsche 944 CS een hele mooie ons tegemoet, ik dacht eerst is er ergens een meeting maar ze gingen bijde een andere kant op.

hoe dan ook, ik heb eindelijk in d Artega GT gereden, heerlijke auto, de DSG easy en heerlijk als dagelijks, doch je mist dan wel wat sensatie wat je normaal met schakelen hebt omdat de DSG zo smooth/naadloos schakelt, bijna te mooi :D tis dus meer een GT, wellicht met 400 a 450pk dan ist weer ideaal/beter maar dat weet ik nog niet.

my story today @Artega.
Laatst gewijzigd door GTRene op 25 mei 2015, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
DDX
Berichten: 1499
Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door DDX » 16 jul 2011, 17:32

Mooi verhaal Rene, dus eigenlijk ben je al om maar zit je helaas nog met je Hartge ?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 16 jul 2011, 18:12

dat niet alleen, ook nog het geld :lol:
was geld geen isue dan werden zaken heel anders, maja heb nog meer leuke auto's in beeld :wink:

het is zeker een leuke auto, niet de hardcore racer, daar rijd ie te soepel voor, maar zeker leuk en mag op men lijstje blijven van leuke wanna have's (ooit)

Ik denk dat ie tussen de Exige en de Evora in zit :hmmm:
tis wel mijn maatje, niet te groot, niet te zwaar en past me goed zo kort bezien, geeft meteen aardig wat vertrouwen ook in de bestuurder.

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door SteV6 » 16 jul 2011, 20:12

VR6 blokjes en drukvullen gaan meestal niet echt super René. Praat voor je daar aan gaat beginnen maar eens met JD ...

En zou iemand die een kop groter is dan jij bent ook makkelijk in een Artega passen?

Gebruikersavatar
Hans R
Berichten: 5236
Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
Auto: Jeep Rubicon
Locatie: Paradijs

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door Hans R » 16 jul 2011, 20:30

Gaaf ding, ga hem nu maar halen Rene :wink:
Leuk verhaal!

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 16 jul 2011, 20:38

ik weet niet hoe sterk die 3.6 vr6 is, hij had het al over tuners die zoiets 800pk oid gaven :kikker:
dus ik dacht 400<>450pk met de standaard internals zou moeten kunnen, magoed totaal geen verstand van die 3.6 VR6, weet ook niet of dit latere type beter is dan de oude types?

eneuh, denk niet dat je met een kop groter erin past...ze zijn niet echt hoog, ik met 1.81 pas er goed in, maar viel me op dat het toch iets kleiner was dan ik in men kop had...
denk dat als je tot 1.90 ofzo nog net past maar langer je niet echt fijn zit :hmmm:
helaas niet goed genoeg op gelet, doch het stuur kun je in hoogte en diepte stellen en dus eventueel de stoel wat achterover zetten zodat je wat kan winnen qua ruimte, de stoel kon nog een redelijk eindje naar achter zo ik er in zat.

trouwens ook een lekker stuurtje, veel fijner als in men Compact :tooth:
en leuk als je hem starte, die digitale weergaves draaiden dan ff, very cool....en der zit ook een G meter in e.d. ja nog wel meer dingen.

hoelang ben jij?

thanks Hans, zal der ooit nog wel 1 komen, eerst moet ie nog wat meer betaalbaar worden, immers in NL komt er nog Co BPM overheen :piraatje:
maja ze weten niet hoeveel, der is er nog geen in NL bij de RDW...
ha zegt die man, dan ben je daar ook de eerste mee in NL als je er 1 koopt :TV kijken:
achja, money makes the world go round, where is it :piraatje:

Gebruikersavatar
SteV6
Berichten: 3184
Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door SteV6 » 16 jul 2011, 20:47

Inderdaad tegen de 1.90m

En bij diverse auto's zit je dan gewoon met je haardos tegen de hemelbekleding. Da's absoluut geen prettig gevoel. Laat staan dat je eventueel een helm op kan zetten bij een trackday ofzo.

Hoe goed krijg je die heerlijke VR6 soundtrack mee in de auto?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 16 jul 2011, 20:58

@Stephan, ah...dan gaat het inderdaad heel krap aan worden vrees ik, dus je moet in September ook mee (ff passen) naar de rondleiding en de laatste nieuwtjes, ze komen met
nieuwe dingen op de beurs en daarna mogen wij ze ook zien anders zien we schijnbaar al wat met de toer als we eerder gingen :D

die VR6 sound komt goed door, als je rustig rijd kun je goed praten e.d. en broddeld ie heel geciviliseerd mee op de achtergrond...
zodra je het gas intrapt lets say kick-down dan hoor je hem heel goed in het interieur en gaat ie er goed vandeur :df: :wink:
hij sleurt ook goed de toeren in, je denkt ik moet al schakelen zo klinkt ie, maar gaat door tot 8.000 toeren...
doch bij 7k/rpm schakel je al wel :D moet ff wennen denk ik.

deze heb ik dus gereden, die foto's doen hem absoluut geen recht, doch die bruine met dat zwarte interieur leek echt dik van binnen, als dik/vet en alles leer,
ik dacht sommige delen plastic oid, maar alles is super strak overgetrokken, ook bijna te mooi.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

die banden, 305 achter :shock:

en deze stond daar ook te koop, 1 is al weg...maja moet je maar durven zoiets.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

zijn beide nog steeds een klein kapitaal, maar wel de goedkopere momenteel :clown:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 22 sep 2011, 16:27

Artega met de GT heeft dus aardigw at nieuwtjes of updates zo je wil :D

hier de belangrijkste>>

Afbeelding
A new ‘Infotainment’ system and smaller mirrors
The Artega® GT is now to be equipped with an entirely new ‘Infotainment’ system located in the centre console. The new multi function unit is produced by Pioneer and is therefore proven on a large scale, guaranteeing reliable operation. The display is angled more towards the driver and the interface has been greatly improved to ensure easier operation. Previously the navigation system, was integrated into the rear view mirror however in the new revised model this function will be integrated into a new instrument panel in the centre console. By touch screen command the Navigation, Radio, Mp3, Bluetooth and the DVD player can be controlled. The sound system has been completely retuned to with functions for volume control as well as temperature and fan adjustment now being operated by the rotary dials located below the main touch screen. Also the combined driver’s instrument panel which is split into two sections located in the main field of view features readouts for speed and revolutions/ minute but has been substantially reworked to produce improved operation and function display. The previously analogue instruments including the clock and stopwatch have been replaced by water temperature and fuel gauges. Meanwhile the clock and stopwatch functions have been integrated into the combined instrument panel. By operating a user friendly button located on the steering wheel it is possible to switch between driver displays even whilst driving.
Due to the navigation system being moved from its old location in the mirror to the instrument panel it has also been possible to separate the internal cabin lighting controls resulting in the rear view mirror being dramatically reduced in size as well as the reduction in size of both wing mirrors. This was achieved by more efficient box casing of the mirror housings leaving the field of vision unchanged over the previous model. For customers who have already taken delivery of the current model Artega® GT it will be possible to upgrade to the vastly improved info-tainment system.

Afbeelding

Extended standard equipment and even more carbon parts as standard
All new Artega® GT will be fitted with a carbon fibre roof, tailgate and bonnet. The side air intakes in the rear mudguards will be presented in visible carbon alternatively the trims can be painted in the customer’s choice of colour if desired. The choice of special leather interiors has also been extended by more than twenty five colours giving the customer a greater ability to personalise their car. All vehicles will have drilled brake discs fitted as standard. A larger diameter braking system and an improved chassis tuned from our experiences at the Nurburgring 24 hour race at the Nurburgring-Nordschleife circuit will be available as options.
Afbeelding

Ik kan helaas de foto's niet uit de nieuwsbrief halen en die staan nu...nog niet online, dus ff wachten, lijkt me wel een verbetering.

edit via een andere weg toch gevonden :kikker:

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10879
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door Joy » 22 sep 2011, 19:55

Ik heb 'm een tijdje terug voor het eerst in het echt gezien bij het Nurburgring-complex. Ik vond 'm om eerlijk te zijn een beetje gewoontjes ogen. Ik weet niet precies waarom, het is net of de auto teveel VAG-saus in het lijnen-spel had zitten, daarmee bedoel ik strak maar niet iets wat me bij blijft.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 22 sep 2011, 20:11

ben ik wel een beetje met je eens qua gevoel/impact zeg maar, mooi ding maar niet wild/ruig not from this earth kind a thing :mrgreen:

tja, en nu met die Exige S of S Exige lekker Sexige :kikker: staat die kar boven de Artega GT en nog goedkoper ook, oke tis ook een wat andere klasse (lees Sexige wat wilder/ruiger) dan de Artega, maar toch.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 24 nov 2011, 19:22

ook wel leuk

Afbeelding

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door Sperdy » 24 nov 2011, 19:34

kweenie. Ik vind ze behoorlijk aan de prijs. Als je een laag racertje zoekt, zou ik 100% voor Lotus gaan. Of misschien wel die nieuwe Alfa die op de markt komt. Bovendien vind ik je verslag niet enthousiast René, zo van hebben dat ding. Dus ik zeg: next

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 24 nov 2011, 19:39

SpyderFerdi schreef:kweenie. Ik vind ze behoorlijk aan de prijs. Als je een laag racertje zoekt, zou ik 100% voor Lotus gaan. Of misschien wel die nieuwe Alfa die op de markt komt. Bovendien vind ik je verslag niet enthousiast René, zo van hebben dat ding. Dus ik zeg: next
:D het schakelen de emotie miste ik, het systeem werkt veels te netjes/gladjes? die DSG instelling loopt te vloeiend over, verder reed ie wel heel makkelijk/fijn.

leuke @Michel kleur

Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 24 nov 2011, 19:46

ze hebben ook wat leuke kleurtjes

British Racing Green metallic

Afbeelding

Gletschersilber metallic

Afbeelding

Lapisblau metallic

Afbeelding

Macadamiabraun metallic

Afbeelding

Nachtschwarz metallic

Afbeelding

Ozeanblau metallic

Afbeelding

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Artega GT alu/carbon/kunstof & 300pk NA 3.6 VR6 DSG

Bericht door GTRene » 24 nov 2011, 19:53

iemand fan van smurfenblauw? staat um ni gek

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dat groen zwart staat um ook prachtig.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Downforce Hans, Gijzert, Marc Sierra en 5 gasten