(althans, zo was het vroeger toen wij terug naar Nederland verhuisden vanuit Duitsland)
Klopt, jaar in het buitenland en auto meer dan 6 maanden in je bezit. In Nederland moet je hem dan wel een jaar op kenteken hebben staan voordat je hem weer mag verkopen.G Kolkman schreef:Als je 'm goed verzekerd hebt en je blijft hier een jaar kan ie (dacht ik, even verifieren!) als verhuisgoed mee en hoef je geen BPM te betalen. Als er 1 constructie is waarbij je BIG BUCKS kunt maken is het wel om hier een jaar te wonen en een camaro mee te nemen. Ik leen nooit geld maar dat is iets waarvoor ik het zou overwegen![]()
Ja, grote kans! Ga donderdag samen met een maatje van me 2 weken roadtrippen en het plan is om in het weekend Vegas even aan te doen. Gooi je nummer zo ff in de PM, dan laat ik wel weten wat de exacte plannen zijn.Robin Hartog schreef:Allemaal heel leuk en aardig natuurlijk, maar ik zit er minder dan een half jaar en een bijbaan zoeken MAG ik niet eens.![]()
@Jorik: Ben je toevallig dit weekend nog in Vegas te vinden?
Lekker bezig GerdinandG Kolkman schreef:Waar moet het vandaan komen dan? Zit al wel aan m'n tax qua gewicht maar de toegevoegde kg-en kan ik jou natuurlijk voor op laten draaien :bro: .
Zit inmiddels in een gat waarvan ik de naam maar blijf vergeten in Oost-Oregon. Afgelopen dagen in St. Helens en Mount Rainier geweest. Deaddrop gorgeous allebei, en zeker aanraders. In principe had ik voor 2 weken me ook wel kunnen redden met alleen Washington en Oregon, maar dat maakt niet uit.
Inmiddels de knop uit voor ESP ook gevonden (zat in een dooie hoek), waardoor er prima gedraaid kan worden. Ben wel benieuwd of er nog commentaar op komt dat het profiel aan de zijkant enkele mm verder heen is dan in de midden. Remmen zijn bagger van zo'n challenger trouwens, na een paar keer fatsoenlijk ankeren trilt de boel als de ziekte, wat overigens na afkoelen weer over is.
Morgen de rockies in!
Niels schreef: Lekker bezig Gerdinand![]()
Onder het genot van een biertje (of wat) kwam een van de guys met het idee om Route66 te doen op de motor. Fuck wat zou ik daar een zin in hebbenAnyway boek nr2 is al onderweg via Amazon
Ja was lachen! Wel een leuke toko, the bank.Robin Hartog schreef:Ziet er goed uit zeg!Heerlijk land blijft het ook!
Zag dat ik nog helemaal niks had gepost over Vegas.Vegas was super! Limousine tocht, lots of Champagne, Jorik nog even gezien/gesproken @ The Bank, Club in het Bellagio
, niet gegokt, gewoon een prachtige stad! Nog wel mijn rechterhand gekneusd, maargoed.
Een veel uitgebreider stuk heb ik overigens op mijn blog gegooid.
Dit weekend vooral gefeest, house parties etc, en vandaag en morgen flink aan de studie. Nog even vier dagen studeren/rustig aan doen en dan een weekendje California! Long Beach.![]()
De week daarop naar een leuk Hardstyle feestje @ Phoenix, dus een weekendje Phoenix. En daarna staat er voorlopig niets gepland.
Oftewel, ik vermaak me hier uitermate!
Gebruikers op dit forum: MarcF, Mark 320iS, Peter-Paul, Thomas H en 7 gasten