http://video.google.fr/videoplay?docid= ... 2453719117
Klinkt als een kruising tussen een M3 CSL en een can-am car :twisted:
bijna net zo ruig als mijn Hartge V8 haha...lol achja grapje in de familie mag.

GTRene
Morgen om 16.45 moet het doek van de M3 afglijden... livestream persconferentie op Auto Motor und SportTime table and the direct link for the march 6th. internet presentation from
"auto motor und sport" (only in german):
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... _14973.hbs
code: 32007
Andre schreef:Een 130i is ook niet alles.
Maar ik baal hiervan.
E30 m3 klein wendbaar mooie rij machine. 4 cil
E36 m3 gegroeit maar kan nog met 289pk en 321pk 6 cil
E46 m3 wederom gegroeit en zwaar lijvig. 6 cil
E92 m3 4 meter 60 gaat ie heen en v8 en gaat ongeveer net zoveel kosten als een knap huis. De E34 M5 zeg maar. Hoe moet je hier in hemelsnaam nog een mini rotonde mee driften zonder dat je alle lantaarnpalen gaat meenemen.
Als ik gvd een M5 wil dan had ik die wel gekocht nee ik wil een M3. Een M3 die ooit bedacht is door Motorsport een M3 die onstaan is uit autosport. Niet een m3 die onstaan is uit een fokking 7 serie.
Zo jammer allemaal.
En inderdaad voor de autosport en bochten en rij liefhebbers kan je of een z4 mcoupe kopen of een 130i met goodies bij bmw. Voor de rest is het allemaal autobahn meuk. En kan je beter een 320d diesel halen.
Andre, doe gewoon net als ik ooit heb gedaan, heb in elk geval 5x een E30 M3 gehad waarvan een paar licht getuned, en 1x een B6S Alpina en nu komt het the best all in one een E30 M3 met 3.0L E36 M3 motor getuned tot 320pk ...dat ding liep, heerlijk! en blijft z'n waarde ook goed houden als je hem tenmiste kant en klaar koopt, af en toe staan er wel wat te koop in Duitsland, echt thee best of both worlds! heb ze zelfs al gezien met 3.8 M5 motor en 380pk natuurlijk die gekke Zweden gooien er nog een turbo op en gaan zo over 1000pkAndre schreef:Een 130i is ook niet alles.
Maar ik baal hiervan.
Als ik gvd een M5 wil dan had ik die wel gekocht nee ik wil een M3. Een M3 die ooit bedacht is door Motorsport een M3 die onstaan is uit autosport. Niet een m3 die onstaan is uit een fokking 7 serie.
.
Rij een keer een rondje in mijn 4cylAndre schreef:Een 130i is ook niet alles.
Maar ik baal hiervan.
E36 m3 gegroeit maar kan nog met 289pk en 321pk 6 cil
E46 m3 wederom gegroeit en zwaar lijvig. 6 cil
E92 m3 4 meter 60 gaat ie heen en v8 en gaat ongeveer net zoveel kosten als een knap huis. De E34 M5 zeg maar. Hoe moet je hier in hemelsnaam nog een mini rotonde mee driften zonder dat je alle lantaarnpalen gaat meenemen.
Zo jammer allemaal.
En inderdaad voor de autosport en bochten en rij liefhebbers kan je of een z4 mcoupe kopen of een 130i met goodies bij bmw. Voor de rest is het allemaal autobahn meuk. En kan je beter een 320d diesel halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten