maar als je eenmaal de Ring gewent bent valt alles in het niets dus dat moet je soms opzij proberen te zetten

Geen idee. Dat wordt meestal de dag ervoor nog even bekokstoofd.Maik schreef:Ach Hielke, schreeuwerds vanaf de zijlijn blijf je altijd houden...
Doe jij met gummen in april eigenlijk mee? 8)
Je refereert vast weer aan die 2e keer Marc, die van die 0,00003 lucky lap. Die eerste keer op nat is door velen uit het gemeenschappelijke geheugen gewistMarc schreef:Hielke, zal ik ze hier ook nog even haarfijn uit gaan leggen dat zelfs een diesel met minder vermogen sneller was??Volgens mij was de Leon van Ed de snelste bij de Gummen cicruitdag op Lelystad, dus dat een FWD daar niks te zoeken heeft is gewoon onzin.
![]()
Dat ben ik niet met je eens Peter, juist auto's met een echt goed onderstel doen het bijzonder goed op dergelijke mickey mouse banen. Bochten blijven bochten en G-krachten vormen nog steeds de limiet.Peter Tunissen schreef:Auto's vergelijken op Lelystad is zoiets als wedstijdzwemmers vergelijken in een goudvissenkom.
Leuk baantje voor een hot hatch of Impreza/EVO, maar met een snelle RWD moet je gewoon lekker gaan driften, op tijd rijden heeft dan geen enkel nut.
Gebruikers op dit forum: beske, Gus, Peter-Paul, sitechris en 4 gasten