Had idd niet gemogen met deze kmstand maar zie op M5board dat het een bekend/veel voorkomend probleem is. Niks aan te doen, gewoon laten maken en verder

Wist niet eens dat je een Eibach kit had voor de E39 M5. Kan hem op Ebay.de iig niet vinden, normaal gesproken zou dat er toch op moeten staan? Je hebt ze zover ik weet wel voor de 540i, maar die ga ik er iig niet opzetten. Is niet voor niks dat Eibach ze niet aanraad voor op een M5.Knot schreef:Waarom dan geen Eibach Pro-kit voor ongeveer 150 euro, puur 30mm omlaag met behoud van comfort en originele dempers als je het zo al in orde vind. Door de verlaging wordt het al iets stugger.
Wil je het goedkoop doen moet je ook eens kijken naar youtube filmpjes van mensen die een X-pipe gemonteerd hebben voor de originele einddemper.
Belangrijkste vind ik dat een eventuele mod ook weer in no-time ongedaan gemaakt kan worden. De originele uitlaat moet iig 100% intact blijven. Klinkt overigens wel lekker!Janko#22 schreef:voor een mooier geluid zou ik gewoon de achterste dempers weg halen;)
heb ik ook laten doen en het klinkt echt super, heb nu nog een SS x-pipe ertussen laten zetten. maar dat maakt net wat teveel herrie.
Vond die zilvere M5 van Paul erg lekker klinken. Toevallig net nog bij een Youtube filmpje van hem uitgekomen. Die heeft zo'n heerlijke roffel erin wat jij bedoeld...Knot schreef:Dit is dus nog met de resonators?
Vind het zelf denkik met Xpipe en einddemper nog beter klinken, iets meer ingetogen en een blikkerige roffel erin.
Ik heb ook gezocht en er is geen fijn setje veren voor de M5 te krijgen.. Wel H&R maar dan heb idd alleen een verlaging aan de voorkant, ziet er imo ook niet uit.speedy25 schreef:heb ook gezocht om een eibach pro kit maar ik kan nergens 1 vinden voor de m5,alleen hr veren 25 mm alleen aan de voorkant of je moet er 1 of ander vaag merk ondergooien maar daar begin ik niet aan...
Gebruikers op dit forum: Alex en 10 gasten