Tim N schreef:Als je dan toch bij je dealer kijkt wat een mooie combi
http://www.debeier.nl/default.asp?subje ... olgnr=3716" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Trek die combi door naar de 523i en ik heb 10x liever als zakelijke (dagelijkse) een 523i dan een 535i.
5-boot en autorijden in Nederland is toch 90% v/d tijd rustig aan doen. Dan liever vol luxe boot om behaaglijk onderweg te zijn en de km te vreten dan een snelle kale kano. Wordt anders als je veel in Duitsland onderweg bent maar met zeg max 150 red je je ook met een 523i prima. (al is deze wel heel erg volgehangen met opties om op 71K uit te komen natuurlijk)
Ieder z'n ding hoor. We willen allemaal de Golf GTI of Golf R en niet de 1.2, 1.4TSi toch?
Dus:
523i met 535i vergelijken of wat tTristan zegt 525d met 535d, dat laatste kan ik nog begrijpen.523i met 535i is dag en nacht verschil.
Maar een comfy auto/boot van alle luxe voorzien, hoort imo ook 'n luxe motor te hebben, die 't plaatje compleet maakt. Dat doet een 523i niet in zo'n luxe uitziende uitmonstering.
Pk's/Nm zijn ook luxe namelijk. Maar ieder z'n ding, die van mij kostte best vol 82000,- en zoals je weet woon ik in 't noorden. Ik rij al 200 als ik de snelweg opga hier, bij wijze van. Allemaal tegenargumentatie , maar wel houtsnijdende tegenargumentatie van mijn kant. Lees Steve's post nog eens door of die van Marcel.
520d/525d/530d 535d prima. 535i/550i ook. 523i (en de R6 528i zijn) de financieel betere benzinekeuzes, maar houden niet over.
Kortom, Gewoon 'n 520d/525d kiezen tov de 523i en die opbouwen.
Vind de auto in de fotoshoot 'prachtig', maar er voor 80% uitzien als 'n M5 met minder dan 40% van 't vermogen. Neh sorry.