Erg mooie auto. Heb er nog niet in gereden. Houd ik nog te goed. Was te druk met foto's maken

Indruk als bijrijder. Erg mooie en luxe, comfortabele auto. Was veel groter dan ik had gedacht. Leek wel een 7-serie...
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[7]

Mark.
En het gras is ook too much.Snipe schreef:Mooi!
Al vind ik bij foto 5 wel erg veel nadruk liggen op die flutroostertjes van Chinese-kinderhandjes-plastic onderin de bumper.
Mwah. Als het een meter hoger had gestaan had je dat plastic niet gezienDennis Cavallino schreef:En het gras is ook too much.
Inderdaad, en voor 95 procent van de mensen met genoeg power.dvh schreef:Ik vind het een plaatje.
Weet niet waar jullie allemaal op letten.. Roostertjes, Chrome lijstjes, Gras..
Gewoon een prachtbak op wielen !
dikke +1 erg mooi totaal plaatje van een prachtige autodvh schreef:Ik vind het een plaatje.
Weet niet waar jullie allemaal op letten.. Roostertjes, Chrome lijstjes, Gras..
Gewoon een prachtbak op wielen !
100% eens ik snap de opmerkingen ook niet........markk schreef:Jongens hoor jullie nou eens praten. Stelletje yuppen.
1. Het gaat om een nieuwe auto
2. Het gaat om een 6-cylinder
3. Het gaat om een achterwielaandrijver
4. Het gaat om een bmw
5. Het gaat om een 5-serie / funfer
6. Er zit zelfs nog een ///M-pakket op
De modale man haak tegenwoordig in deze economisch lastige tijden al bij stap 1 af...
Zelfs onze baas/directeur moet het doen met zo'n kale 520d die hij noodgedwongen uit de bijtelling moet houden vanwege de kosten.
Pfffff
Mark.
(En trouwens als je uit zo'n zware bak echt wat performance wilt halen moet je gewoon minimaal een 550i hebben. Het blok uit de 530i ken ik en dat schiet in een lichtere 1-serie niet eens echt op)
Dan heeft je baas een fijnere auto. Als dat ding kaal is staat ie ook gewoon fijn op 17".markk schreef:Jongens hoor jullie nou eens praten. Stelletje yuppen.
Zelfs onze baas/directeur moet het doen met zo'n kale 520d die hij noodgedwongen uit de bijtelling moet houden vanwege de kosten.
Pfffff
Mark.
(En trouwens als je uit zo'n zware bak echt wat performance wilt halen moet je gewoon minimaal een 550i hebben. Het blok uit de 530i ken ik en dat schiet in een lichtere 1-serie niet eens echt op)