Test: http://www.driving-fun.com/2217/home/te ... dster.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Video: http://www.driving-fun.com/1-2218/tv/Vi ... elbui.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik snap wat je bedoelt, maar het weer zat niet erg mee. Zonder die hagel en moessons hadden we dat waarschijnlijk wel gedaan. Gevalletje roeien-met-de-riemen-die-je-hebt dus.Martin van der Zwaard schreef:Grappig filmpje, alleen is het een beetje nietszeggend geheel.
Zie die SLK alleen maar voorbij komen steeds en er wordt een paar keer volgas opgetrokken.
Waarom geen commentaar erbij?? Maakt het net even wat leuker om te kijken.
Precies. Het was echt geen mooi weer die dag hoor!Snipe schreef:Ik snap wat je bedoelt, maar het weer zat niet erg mee. Zonder die hagel en moessons hadden we dat waarschijnlijk wel gedaan. Gevalletje roeien-met-de-riemen-die-je-hebt dus.Martin van der Zwaard schreef:Grappig filmpje, alleen is het een beetje nietszeggend geheel.
Start-stopTom schreef:@Xav
Die laat de motor ook afslaan bij het stoplicht ja![]()
Dacht je dat nou echt Andre?!Andre schreef:Zit die advocaat in die polo schrapers edition:)
http://rally.arfman.net/Advocaatmans/Echtwatvoormij.mpg" onclick="window.open(this.href);return false;Snipe schreef:Ja, Advocaatmans kwam met het witte powerhouse als camera-auto aanzetten, maar toen we even ruilden moest ik stevig mijn best doen om de SLK weer terug te krijgen en hem weer achter het stuur van de Tractormotion te krijgen. Hij sprak over de SLK zelfs de legendarische woorden: "Echt iets voor mij!"
JoostSchouten schreef: http://rally.arfman.net/Advocaatmans/Echtwatvoormij.mpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Grappig. Jij hebt het altijd over rondetijden, maar tegen elektronica die je niet uit kunt schakelen en die wél bijremt heb je geen bezwaar?Hielke schreef:Commentaar uit de geschreven test over de stumperhulpen na het driftwerk van de tester die wel kon rijden gezien te hebben slaat natuurlijk als een tang op een varken. Als dit het resultaat is van "ingrijpende elektronica" dan mag die elektronica voor een echte rijder altijd wel aan blijven staan.
Die negatieve relatie tussen rondetijden en elektronica die jij schetst hoeft helemaal niet te bestaan Perry. Kijk naar moderne Ferrari's, Porsches en BMW's. Met de elektronica aan ben je altijd minimaal zo snel als met alles uit.Snipe schreef:Grappig. Jij hebt het altijd over rondetijden, maar tegen elektronica die je niet uit kunt schakelen en die wél bijremt heb je geen bezwaar?Hielke schreef:Commentaar uit de geschreven test over de stumperhulpen na het driftwerk van de tester die wel kon rijden gezien te hebben slaat natuurlijk als een tang op een varken. Als dit het resultaat is van "ingrijpende elektronica" dan mag die elektronica voor een echte rijder altijd wel aan blijven staan.
Ik vind dat opvallend.
Je weet dat de SLK een concurrent is van de Z4?Hielke schreef:Mercedes is comfort dus rij je automaat. Als je dit niet snapt dan snap je weinig van auto's.
Weet ik. Z4 is voor dezelfde doelgroep. Is niet hardcore, een mooie tourmachine voor zomerse dagen. Zou ik altijd met automaat nemen. Ook mijn favoriete cabrio, de Smart Roadster, kan heerlijk op de automaat gereden worden.Tom schreef:Je weet dat de SLK een concurrent is van de Z4?Hielke schreef:Mercedes is comfort dus rij je automaat. Als je dit niet snapt dan snap je weinig van auto's.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 5 gasten