Peter Tunissen schreef:Ja, en regel dan ook meteen even het circuit ook.
Ik zit in ieder geval niet te wachten op een stuk of wat dodo's die als een debiel de baan over gaan trappen omdat ze per sé de snelste rondetijd van de dag moeten rijden.
Mensen die die behoefte wel hebben kunnen prima terecht in welke raceklasse dan ook.
Fijn om dit te lezen Peter! Ik begon me langzaamaan toch wel een beetje zorgen te maken of ik én de auto wel geschikt waren voor de DF trackday... En dan niet zozeer omdat dit door DF georganiseerd werd, maar wel door de diverse reacties mbt. TF en serieus gas geven op de Nordschleife, dat je dan maar een trackday moet boeken. Ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om tussen alleen maar <8.30 rijders te zitten. Dat haal ik niet, zal ik nooit halen, ook niet met een Porsche GTxRS 4,2358 editie.

(die ik ook nooit zou kunnen betalen)
Wat ik wil is gewoon lekker lijnen rijden en progressie zien!! Echt leren op de NS!! Ik heb nu zo'n 60 ronden ervaring, dus wil gewoon leren om deze baan te "beheersen." En daar zijn dit ideale trackdays voor! Ik neem een kameraad van mij mee, en hij heeft +/- 5 ronden gereden. Maar is wel helemaal gepakt door de Ring, de auto's, de omgeving... Ik red mezelf wel, maar zou het doodzonde vinden als hij zich niet op zijn gemak zou zoelen als hij elke auto in de gaten zou moeten houden, omdat een "meneer" door een lompe inhaalactie 0,3 sec. van zijn BTG tijd af zou kunnen halen.