Medeweggebruiker met een kort lontje.....wat zou jij doen?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Re: Medeweggebruiker met een kort lontje.....wat zou jij doe

Bericht door smiley » 20 apr 2011, 16:43

GTRene schreef:wie zou daar zijn begonnen....
Ik vermoed de regiseur.

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 20 apr 2011, 22:00

moet wel opzet zijn voor een film oid :wink:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 21 apr 2011, 14:53

smiley schreef:
GTRene schreef:wie zou daar zijn begonnen....
Ik vermoed de regiseur.
Tegenliggers figuranten?

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 19 aug 2011, 20:22

Vandaag heeft voor het eerst iemand mij een middelvinger gegeven in het verkeer..... Jawel, een hele gebeurtenis. :shock:

Ik had vandaag een nieuwe E-klasse mee, supermooi ding, hij was net gepoetst en icm de mooie zwarte kleur glom hij als iets wat heel glimmend is..... :tooth: Nou reed ik op de snelweg van Groningen richting Leeuwarden, met een gangetje van 130, niet echt een aso snelheid zeg maar.....

Voor me reed een motorrijder precies de maximumsnelheid van 120, en ik doe mooi mijn knipperlicht aan en begin de inhaalmanoeuvre. Als ik naast hem rijd steekt hij opeens een middelvinger naar me op.... Waarom weet ik dus niet, misschien heeft hij een hekel aan mercedessen? Nou ja, trok me er verder niks van aan maar vind het toch een beetje raar......

Tom

Bericht door Tom » 19 aug 2011, 20:35

Misschien vind ie jou gewoon een eikel en staat dat los van die hele auto :mrgreen:

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 19 aug 2011, 21:11

Dat denk ik ook ja. :lol:

Xave30

Bericht door Xave30 » 19 aug 2011, 23:15

Wellicht vond hij jouw gezichtsuitdrikking niks? :lol:

Xave30

Bericht door Xave30 » 24 aug 2011, 15:29

Man door het lint na inhaalmanoeuvre vrouw
Laatste update: 24 augustus 2011 11:06 infoBekijk op de kaart

ALMERE - Een 59-jarige man uit Almere is dinsdagavond aangehouden na een dollemansrit op de A6 tussen Amsterdam en Lelystad. De man werd bij Amsterdam ingehaald door een vrouw en kon dit vermoedelijk niet verkroppen.

Dat meldde de politie woensdag.

De Almeerder sneed de vrouw meerdere malen af, haalde al dreigend via de vluchtstrook in en wist de vrouw zelfs midden op de snelweg tot stoppen te dwingen.

Medeweggebruikers belden de politie, die de agressieve man bij afslag Lelystad-Zuid van de weg plukte.
http://www.nu.nl/binnenland/2597073/man ... vrouw.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

dvh

Bericht door dvh » 24 aug 2011, 15:38

Klanten met een kort lontje komen bij mij vaker voor dan wegmisbruikers..
Niet minder vervelend overigens..

GTRene

Bericht door GTRene » 24 aug 2011, 19:30

echt mafkezen soms op de weg...
denk hoofdzakelijk langs de grootste deel van de west kant van NL?
stress/regels en weet ik wat? maken sommige mensen scary...

M@rcel

Bericht door M@rcel » 24 aug 2011, 22:02

Zal wel wat meer gebeurd zijn denk ik.

Heb overigens wel eens bij iemand in de auto gezeten die er niet tegen kon als hij werd ingehaald. Hij moest en zou er weer voorbij als het even kon. Rijp voor het gesticht dus.

Xave30

Bericht door Xave30 » 24 aug 2011, 22:05

^Damn. Zou wel een aparte belevenis zijn geweest ofniet Marcel? :?

M@rcel

Bericht door M@rcel » 24 aug 2011, 22:09

Viel mee, snelheden waren nog relatief bescheiden.
Komt Gregg met 310 voorbij heb je wel een probleem.. :df:

Volvoturbo

Bericht door Volvoturbo » 25 aug 2011, 01:38

Miss nog wel een leuk verhaal uit mijn IVA-Tijd,

Ik was toevallig met de auto van mijn pa, ( volvo 850 t-5 automaat met een chipje)
Saai, en standaard allemaal. Het was 4 uur, Vrijdagmiddag. IVA weekje was weer voorbij.
Voordat je Driebergen uit bent, met al die blinden begeleiding midden op straat ben je zo weer 15min verder.

Eenmaal bij het stoplicht aangekomen, (Gelijk oprit snelweg). Stond er een VW Golf 5 2.0TDI met JD sticker achterop, naast me bij het stoplicht. Met ook een nette jongen, in pak. Hij stond al z'n motor te revven als een idioot bij het stoplicht. Heeft ook veel nut met een diesel. Dus ik dacht, leuk, ik ga dit wel aan ben jong, en heb ~ongeveer 270 (voorwiel=faal) pk op de voorwielen. Druk de sport-stand in. Het werd groen, golf trekt op en een walm van zwarte rook achter zich, ding was echt vlot. Maar de t-5 was echt veel sneller, (minimaal 3 auto-lengtes voor)dus eenmaal op de snelweg al invoegend met 170km/h, dacht ik dat dit geen slim idee was, aangezien de KLPD er naast zit. Dus ben gaan lossen.

Hij mij voorbij, pakt hij een irritant laser lichtje, gaat voor mij vol op de rem. Schijnt door zijn spiegel met het lampje, en naar mij. Heel irritant. Kon blijkbaar niet tegen zijn verlies bij de oprit.
Hele tijd weer overnieuw, voor me flink remmen, snijden etc. Ben er niet op ingegaan. En heb hem geprobeerd te negeren, en als hij naast me reed gebaard van doe maar rustig nergens voor nodig.

Afijn, het duurde al met al nog heel lang voordat deze puber doorhad dat het geen zin had.
Die Maandag(~okt 2010), zag ik toevallig dat zijn auto op de parkeerplaats stond van IVA.
Dus ik wat foto's genomen, reed toen samen met een klasgenoot. Samen met de klasgenoot naar de adjunct-directeur gegaan. Heb het verhaal verteld, en meneer werd 2 dagen geschorst.

Dus, kalmte kan je redden ;)
Laatst gewijzigd door Volvoturbo op 25 aug 2011, 02:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Xave30

Bericht door Xave30 » 25 aug 2011, 01:59

Volvoturbo schreef: Maandag, zag ik toevallig dat zijn auto op de parkeerplaats stond van IVA.
Dus ik wat foto's genomen, reed toen samen met een klasgenoot. Samen met de klasgenoot naar de adjunct-directeur gegaan. Heb het verhaal verteld, en meneer werd 2 dagen geschorst.
Ow.....? True that.

Jorik

Bericht door Jorik » 25 aug 2011, 02:01

ErikMartijn schreef:Vandaag heeft voor het eerst iemand mij een middelvinger gegeven in het verkeer..... Jawel, een hele gebeurtenis. :shock:

Ik had vandaag een nieuwe E-klasse mee, supermooi ding, hij was net gepoetst en icm de mooie zwarte kleur glom hij als iets wat heel glimmend is..... :tooth: Nou reed ik op de snelweg van Groningen richting Leeuwarden, met een gangetje van 130, niet echt een aso snelheid zeg maar.....

Voor me reed een motorrijder precies de maximumsnelheid van 120, en ik doe mooi mijn knipperlicht aan en begin de inhaalmanoeuvre. Als ik naast hem rijd steekt hij opeens een middelvinger naar me op.... Waarom weet ik dus niet, misschien heeft hij een hekel aan mercedessen? Nou ja, trok me er verder niks van aan maar vind het toch een beetje raar......
Ah, bekende situatie. In de M3 vaak meegemaakt als ik in de spits reed. Meer dan eens gehad dat ik gewoon normaal reed, niet eens mensen aan het inhalen was maar zelf ingehaald werd en daarbij getrakteerd werd op de middelvinger van de inhaler in kwestie. Op één geval na waren het allemaal mannen van middelbare leeftijd, netjes in pak en met een fatsoenlijke (lease)auto onder de kont...

:duh:

Volvoturbo

Bericht door Volvoturbo » 25 aug 2011, 02:23

@ Maandag 7 maanden geleden ;)

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 25 aug 2011, 11:50

Jorik schreef:
ErikMartijn schreef:Vandaag heeft voor het eerst iemand mij een middelvinger gegeven in het verkeer..... Jawel, een hele gebeurtenis. :shock:

Ah, bekende situatie. In de M3 vaak meegemaakt als ik in de spits reed. Meer dan eens gehad dat ik gewoon normaal reed, niet eens mensen aan het inhalen was maar zelf ingehaald werd en daarbij getrakteerd werd op de middelvinger van de inhaler in kwestie. Op één geval na waren het allemaal mannen van middelbare leeftijd, netjes in pak en met een fatsoenlijke (lease)auto onder de kont...

:duh:
Jalouzie.... grootste ziekte van nederland :?

Luco

Bericht door Luco » 25 aug 2011, 12:47

Vooral Bmw rijders hebben vaak een kort lontje.

Ik vraag vaak aan een bmw rijder, heb je nu een bmw omdat je zon klein pikkie hebt en dat wil compenseren?
9 van de 10 ontploffen dan bijna gelijk, kort lontje dus :D :tong: :lol: :lollerdelol: :rolling:

Rupie

Bericht door Rupie » 25 aug 2011, 13:38

You just got Luco'd! :)

Maus335i

Bericht door Maus335i » 25 aug 2011, 14:35

Luco schreef:Vooral Bmw rijders hebben vaak een kort lontje.

Ik vraag vaak aan een bmw rijder, heb je nu een bmw omdat je zon klein pikkie hebt en dat wil compenseren?
9 van de 10 ontploffen dan bijna gelijk, kort lontje dus :D :tong: :lol: :lollerdelol: :rolling:
En koop je een fwd om je veel te grote pik te compenseren? :kikker: :mrgreen:

Xave30

Bericht door Xave30 » 25 aug 2011, 14:55

Lol weer.

Luco

Bericht door Luco » 25 aug 2011, 15:42

:tooth:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 25 aug 2011, 15:51

:D

Meer liefde en harmonie in de wereld. Veel beter toch?

RVV

Bericht door RVV » 25 aug 2011, 16:46

arrgghhh Robin die googled op "I love Luco" :bag:

Plaats reactie