Medeweggebruiker met een kort lontje.....wat zou jij doen?

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
VLA

Re: Medeweggebruiker met een kort lontje.....wat zou jij doe

Bericht door VLA » 31 mar 2011, 09:08

Dit was op het nieuws, moest gelijk aan dit topic denken, zou het dezelfde bestuurder geweest zijn ? :mrgreen:

http://www.webregio.nl/zuid-kennemerlan ... uiker.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mar 2011, 09:56

weer zo'n gestoorde mafkees :shock:

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mar 2011, 10:21

Kijk, Geenstijl spelt Webregio.nl kennelijk ook: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/03/aso.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mar 2011, 10:26

wha...nu nog hopen dat ze hem oppakken dat tuig.

maar wat blijkt hoorde ik gister...in NL zijn 400.000 mensen niet te vinden voor de belasting terwijl ze wel hun uitkering e.d. krijgen....dat snap je toch niet?
zijn zogenaamde spookburgers, in Amsterdam alleen al zijn er 80.000duizend :shocking:
en in andere hoofdsteden ook veel als Rotterdam en Utrecht e.d.

die mensen hebben enorme schulden uitstaan en bekeuringen maar dus niet te vinden en pas nu! zetten ze sommige uitkeringen stop, je snapt toch niet, als ze niet te vinden traceren zijn dat ze dat niet eerder gedaan hebben, ze leven zo ook buiten de wet...

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 31 mar 2011, 13:10

GTRene schreef: je snapt toch niet, als ze niet te vinden traceren zijn dat ze dat niet eerder gedaan hebben, ze leven zo ook buiten de wet...
Misschien dat de overheid er eens een leuk IT project van kan maken om gegevens te koppelen.
Dat moet toch wel in een jaar of 3 en een miljoentje of 40 lukken :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mar 2011, 13:43

ja, en dan 4<>5 jaar daarna, wordt alles geëvalueerd waar het mis was gegaan enz :hmmm: :wink:

ADV

Bericht door ADV » 31 mar 2011, 17:03

smiley schreef:
GTRene schreef: je snapt toch niet, als ze niet te vinden traceren zijn dat ze dat niet eerder gedaan hebben, ze leven zo ook buiten de wet...
Misschien dat de overheid er eens een leuk IT project van kan maken om gegevens te koppelen.
Dat moet toch wel in een jaar of 3 en een miljoentje of 40 lukken :bag:
Voor dat geld wil ik het wel met de hand doen hoor :P

Wiebe GT

Bericht door Wiebe GT » 01 apr 2011, 12:30

Gewoon ff alle uitkeringen van die spookburgers stopzetten. Komen ze vanzelf janken en kan je ze dan direct oppakken / uitzetten / kaalplukken.

:evil:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 01 apr 2011, 12:38

VLA schreef:Dit was op het nieuws, moest gelijk aan dit topic denken, zou het dezelfde bestuurder geweest zijn ? :mrgreen:

http://www.webregio.nl/zuid-kennemerlan ... uiker.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Hek erom heen, bom erop.

cooldragon

Bericht door cooldragon » 02 apr 2011, 15:14

partyondude schreef:
VLA schreef:Dit was op het nieuws, moest gelijk aan dit topic denken, zou het dezelfde bestuurder geweest zijn ? :mrgreen:

Hek erom heen, bom erop.
+1 !

Hek kan wel geregeld worden, zorg jij voor de bom? :mrgreen:

Bram

Bericht door Bram » 02 apr 2011, 15:17

No problem Afbeelding

cooldragon

Bericht door cooldragon » 02 apr 2011, 15:19

zijn gedrag komt me iig wel heel bekend voor............

Bram

Bericht door Bram » 02 apr 2011, 15:22

Toch bizar dat dergelijke figuren vrij rond rijden in Nederland. Meteen papiertje voor altijd afpakken en echt een enorme straf geven :hammer:

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 02 apr 2011, 15:57

Ik reed laatst in bij Gouda in de buurt, daar reed ook zo'n idioot... In een zilverkleurige Renault Laguna Station...
Bij de stoplichten stond hij vooraan voor linksaf, stoplicht voor rechtdoor gaat op groen, die auto's trekken op, gaat hij volgas weg om nog net de voorste auto af te snijden... Die auto knippert even met zijn lichten en hij trapt gelijk vol op de rem! Rijdt daarna weer verder en als de auto achter hem linksaf gaat steekt hij nog even een middelvinger op....

Bram

Bericht door Bram » 02 apr 2011, 17:47

Dat soort figuren mogen zich van mij te allen tijde volledig te pletter rijden op een boom. Voegen toch niks toe aan deze maatschappij.

Luco

Bericht door Luco » 02 apr 2011, 17:54

partyondude schreef:Dat soort figuren mogen zich van mij te allen tijde volledig te pletter rijden op een boom. Voegen toch niks toe aan deze maatschappij.
Zonde van de boom :angel:

Rupie

Bericht door Rupie » 02 apr 2011, 18:28

Hé, als we toch gaan selecteren, mag ik nog een paar bevolkingsgroepen toevoegen? :drinking:

Bram

Bericht door Bram » 02 apr 2011, 19:11

Nee

Macboy

Bericht door Macboy » 04 apr 2011, 21:11

Dit draadje gemist en net alle verhalen gelezen. Actie reactie is de oorzaak van alle ellende. In zoverre veroorzaken veel mensen dit gedrag onbewust. Bumperkleven, seinen, vinger, wijzen, gebaren: niet doen want het werkt als een rode lap op een stier.

Volledig negeren is het enige juiste en anders politie meteen bellen tijdens het rijden kenteken doorgeven en ALTIJD aangifte doen. Opmerkelijk hoe weinig dit gebeurt. Natuurlijk kan de politie niets doen op basis van één in incident maar reken erop dat als er 2 verschillende meldingen komen tegen hetzelfde kenteken dat er opgetreden wordt. Poging tot doodslag (bewust noodstop maken) kan met (voorwaardelijke) gevangenisstraf worden bestraft.

Zjeraaar

Bericht door Zjeraaar » 06 apr 2011, 10:44

Gister nog een noodstop van een polo moeten ontwijken op de A59, twee jonge gasten erin die nogal haast hadden blijkbaar, zaten zo ongeveer op m`n bumper. Blijkbaar ben ik niet snel genoeg aan de kant gegaan, polo gaat voor me rijden en vol in de ankers. Verder gewoon ontweken en er langs, toen bleven ze lafjes een paar honderd meter achter me rijden, blijkbaar toch niet zo veel haast meer :roll:

Zwarte VW polo 1.4 TDI, kenteken 45-HHN-9.. mocht je ooit je kenteken googlen en dit tegenkomen, lees dan even goed in dit topic terug wat er van simpele zielen zoals jij gedacht word, faalhaas. :fy:

Maarten Godschalk

Bericht door Maarten Godschalk » 06 apr 2011, 14:43

Dit topic vanavond nog maar eens doorlezen, staan heel wat leeswaardige verhalen tussen volgens mij :mrgreen:

Maar zonder grappen, je hebt inderdaad idioten rijden. Gelukkig zelf nog nooit iets heel ernstigs meegemaakt. Maar toch, als zoiets zich in je gedachten afspeelt dan hang je altijd de held uit, maar in het echt sta je denk ik toch even anders te kijken, zeker natuurlijk als je een kind (of andere passagier) in de auto hebt.

Ik had een paar maanden geleden op een 50-weg met één rijbaan en daarnaast een busbaan wel een incident, het was laat in de avond en ik reed iets harder dan de max - een km of 65. Komt één of andere idioot vlak op m'n bumper zitten, en haalt me rechts in over de busbaan. Ik geef groot licht (terecht imo), knalt hij op de rem om me klem te rijden en verhaal te halen. Ben toen wat achteruit gereden, dan maar geen held. Wie weet zitten er 3 agressieve gasten in en komen ze je wagen even verbouwen, dan begin je weinig in je eentje. Heb wel altijd (o.a.) een lifehammer naast me liggen :lol:

Onlangs toen ik bij een vriend in de auto zat, stonden we in de file bij de Arena (we gingen naar Ajax-Auxerre) en een aantal auto's probeerde op onze rijbaan te komen door er nogal asociaal tussen te knallen. De nieuwe Audi S8 voor ons vond dit ook irritant en liet een witte Golf V er dus niet tussen, waarop er een stel gasten uit de Golf sprong om even over het dak van de S8 te lopen en de bestuurder een knal te verkopen. Opeens mochten ze er wel tussen.. Tja, dat had ons natuurlijk ook kunnen gebeuren.
Laatst gewijzigd door Maarten Godschalk op 06 apr 2011, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Maarten Godschalk

Bericht door Maarten Godschalk » 06 apr 2011, 14:47

Ohja en laat ik zo sportief zijn om ook zelf dan even het boetekleed aan te trekken: Een tijd geleden gaf een voetganger op wie ik voorrang nam (iets met voorrangsweg en géén vluchtheuvel, laat staan een zebrapad) zomaar een klap tegen m'n auto toen ik voorbij reed. Die heb ik nog wel even honderd meter achtervolgd door een parkje, met auto en al. Rennen dat-ie kon :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 apr 2011, 14:52

Maarten Godschalk schreef:Ohja en laat ik zo sportief zijn om ook zelf dan even het boetekleed aan te trekken: Een tijd geleden gaf een voetganger op wie ik voorrang nam (iets met voorrangsweg en géén vluchtheuvel, laat staan een zebrapad) zomaar een klap tegen m'n auto toen ik voorbij reed. Die heb ik nog wel even honderd meter achtervolgd door een parkje, met auto en al. Rennen dat-ie kon :mrgreen:
:lol: ik zie het zo voor me.

Individual

Bericht door Individual » 20 apr 2011, 00:59

GTRene

Bericht door GTRene » 20 apr 2011, 16:32

wat voor kenteken heeft die vw dan? PL ofzo of een Franse drugsrijder?

die raakten elkaar ook af en toe pfff die mercedes bleef redelijk cool wie zou daar zijn begonnen....

Plaats reactie