ik dacht al 225steve smith schreef:Dan staat ingaand (bump) toch te zacht/te ver open?Andre schreef:Auto slaat soms hard op de bumps
@ Rene: maat voorbanden is 255/35. En helaas, 265/30 is te laag.

255/35 is wel wat anders inderdaad.
ik dacht al 225steve smith schreef:Dan staat ingaand (bump) toch te zacht/te ver open?Andre schreef:Auto slaat soms hard op de bumps
Die zitten er nu op, en ik vind vergeleken met verse michelin cups dat het veel minder grip oplevert. Het "gilt" ook veel meer, lijkt op een hardere rubbersamenstelling. Na bijna 1500 km nordschleife kunnen ze nog 500 km mee. Met cups op de csl in full attack is het na 500 km wel zo'n beetje op.GTRene schreef:
en de dure Pirelli PZero Corsa System
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... mpare1=yes" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hielke schreef:Een mooi snel rondje Gerwin. Kontje is lekker levendig.
Jammer dat de camera op inzoomen stond. Beeld wordt er dan onnodig onrustig van. GoPro camera's zijn in deze situaties superieur.
Heeft die 993 Carrera uit het begin van je filmpje (die vervelende blokker) z'n auto later op de dag in de vangrail geparkeerd? Kwam een filmpje gemaakt op 15-8 tegen waarin die auto's wel heel veel op elkaar leken.
Daar is een oplossing voor: http://gopro.com/hd-hero-accessories/lcd-bacpac/" onclick="window.open(this.href);return false;Gerwin Ring schreef:Ja camera gaan we fixen, nadeel van de gopro vind ik dat je geen idee hebt wat je aan het opnemen ben qua beeld
deal! thanks!Snipe schreef:Daar is een oplossing voor: http://gopro.com/hd-hero-accessories/lcd-bacpac/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Gerwin Ring schreef:Ja camera gaan we fixen, nadeel van de gopro vind ik dat je geen idee hebt wat je aan het opnemen ben qua beeld
Zorg dan dat je hem weer terug hebt voor de 31e. Kan je hem mooi op je helm monteren.Downforce Hans schreef:Gerwin,
Ik heb een lcd scherm wat je op de go pro kan klikken, werkt perfect.
Vraag aan Steve of hij hem om te proberen bij me oppikt want ik gebruik hem toch voorlopig niet.
Groeten, Hanz06
zo te zien wel ja! zelfde wielen en vorm witte nummerplaat. tja zonde weer, niet nodig daar.Hielke schreef:Deze Carrera.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=356VyTZK ... re=related[/youtube]
Hi hans, dank! Maar ik had m gelijk al besteld toen Perry mij er een paar posts naar boven op wees. Ik laat nooit de kans lopen om extra gadgets te mogen kopenDownforce Hans schreef:Gerwin,
Ik heb een lcd scherm wat je op de go pro kan klikken, werkt perfect.
Vraag aan Steve of hij hem om te proberen bij me oppikt want ik gebruik hem toch voorlopig niet.
Groeten, Hanz06
voilaGerwin Ring schreef:
Ik heb ook nog een filmpje van een nieuwe oranje GT3 RS waar ik een rondje op tempo achter heb gereden. Die zal ik ook nog wel even editen/uploaden. En hij zou mij ook nog een filmpje sturen van een rondje achter mij aan. Hij vertelde dat hij dit jaar al 15000 km nordschleife had gereden met die auto en alleen banden, blokken en schijven had hoeven vervangen. Ongelooflijk hoe goed die auto is! Hij vertelde ook dat ik de eerste GTS was die hem inhaaldehihi
Of rijhoogte te laag of veer te slap voor je gekozen rijhoogte. Kan het filmpje niet zien omdat Youtube geblocked is op werk dat is wel jammer.steve smith schreef:Dan staat ingaand (bump) toch te zacht/te ver open?Andre schreef:Auto slaat soms hard op de bumps
Ik weet het eigenlijk niet. Wat bedoel jij precies Andre met "Auto slaat soms hard op de bumps"? Bedoel je dat je denkt dat ie de bump-stops raakt? Dat gevoel had ik niet.Bert ///M3 schreef:Of rijhoogte te laag of veer te slap voor je gekozen rijhoogte. Kan het filmpje niet zien omdat Youtube geblocked is op werk dat is wel jammer.steve smith schreef:Dan staat ingaand (bump) toch te zacht/te ver open?Andre schreef:Auto slaat soms hard op de bumps
Hoewel ik voor een af fabriek GTS wel verwacht dat ze dat wel in orde zouden hebben. Maar vaak is het met die verstelbare onderstellen zo dat je ze lager draaien kan als wat er bruikbaar is. Maar zou je iemand hebben die er alleen een beetje mee over straat cruised die merkt het misschien niet, ga je er wat heftiger mee rijden dan krijgen de dempers meer klappen en heb je weer meer ingaande veerweg nodig of een stuggere veer.
Ik heb met sommige van die KW sets bijvoorbeeld wel gezien dat ze halverwege het verlagingsbereik al op hun bumps klapte als je er een beetje grof mee rijd.
Thnks, we gaan aan het experimenteren!Hielke schreef:Kont van de GTS komt met er met de huidige (standaard?) setup soms wel behoorlijk snel in. Ook als de motor al wat feed op de achterwielen heeft. Dat gedrag is niet Ringtypisch.
Met wat minder rebound voor en/of wat meer toe-in achter moet dat op te lossen zijn.
Bert ///M3 schreef:
Of rijhoogte te laag of veer te slap voor je gekozen rijhoogte. Kan het filmpje niet zien omdat Youtube geblocked is op werk dat is wel jammer.
Hoewel ik voor een af fabriek GTS wel verwacht dat ze dat wel in orde zouden hebben. Maar vaak is het met die verstelbare onderstellen zo dat je ze lager draaien kan als wat er bruikbaar is. Maar zou je iemand hebben die er alleen een beetje mee over straat cruised die merkt het misschien niet, ga je er wat heftiger mee rijden dan krijgen de dempers meer klappen en heb je weer meer ingaande veerweg nodig of een stuggere veer.
Ik heb met sommige van die KW sets bijvoorbeeld wel gezien dat ze halverwege het verlagingsbereik al op hun bumps klapte als je er een beetje grof mee rijd.
Gebruikers op dit forum: CRZ, Semrush [Bot] en 15 gasten