Groetjes Lindsay
Gezien het meer camber deel om onderstuur te verhelpen.siegerdehaan89 schreef:Waarom een (dunnere) m3 stabi erop?
Std 328i mtech is 25, m3 is dunner, 316i 318i(s) met mtech onderstel af fabriek hebben een 26mm stabi....
Leg mijn eens uit waarom dat effectiever is? Weet je wat er gebeurt als je volle stuuruitslag heb? Word het ineens een trekstang.Eric-328 schreef:Een M3 stabi zit op de schokdemper en is dus veel effectiever.
Jij hebt Bas gesprokenBert ///M3 schreef:355mm Stoptech op een 328i..... Motorische plannen?
Nee was een gokjeEric-328 schreef:Jij hebt Bas gesprokenBert ///M3 schreef:355mm Stoptech op een 328i..... Motorische plannen?![]()
@Reind; Hij komt eerder op spanning en is dus effectiever. Weet dat de stuuruitslag minder wordt.
Had jij nou ook de M50 mod en uitlaatlijn etc? Volgens mij wel toch.. iig een dikke uitlaat.Eric-328 schreef:Bas opperde ook het idee om hem bij OBD op de bank te zetten.
Denk niet dat het aan de klauwen ligt. Deze zijn nog erg nieuw en de zuigers gaan goed op en neer. De schijven hebben een aardige rand. Nieuwe zijn besteld maar hebben blijkbaar een erg lange levertijd.GTRene schreef:dat van het aanremmen (niet vol) heeft dat niet meer met de remklauw te maken?
neem aan dat als je vol remt het niet zo opvalt?
als dat zo is dan heb je waarschijnlijk 1 klauw die wat minder soepel? uitkomt oid...(hersensspinsel)
Ik neem aan dat hij op het deksel van het spruitstuk lekte?yorick schreef:Zeer waarschijnlijk een vacuum lek. De mijne is ook lek gegaan. Nu alles opnieuw gedaan, zelfs het spruitstuk afgeperst op 0,5 bar. Hij was zo lek als een mandje.
Voorheen had ik altijd een soort fluitje van een opspoelende turbo uit de inlaat (lucht langs de vlinderklep). Nadat het spruitstuk weer luchtdicht was heb ik het geluidje weer terug.
Je kunt het testen door de auto aan de co-meter te hangen en remreiniger bij het inlaat gedeelte te spuiten.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten