Voordat ik de auto kocht nog even een afspraak gemaakt bij een BMW garage zodat hij van top tot teen werd nagekeken. Zelden hadden ze een ''oude'' M5 in zo'n staat gezien....de auto was 200% in orde. Dat was natuurlijk wat ik wilde horen

Het gaat om een E39 M5 uit 09-2000, een van de eerste facelift modellen. Hij heeft pas 58.xxx km gereden en verkeerd in een absolute nieuwstaat. De kleur is Oxford Grün met beige/wit leder. De auto heeft geen begrenzing meer en loopt dus ca 300 op de teller. Verder is de auto volledig origineel.
Enige wat ik tot nu toe kan zeggen is WOW!!! Ik ben echt onder de indruk van de auto. Alles voelt ongelogen nog als nieuw aan in tegenstelling tot wat M5's met hogere km-standen die ik gereden heb. Ook is dit facelift blok zeer stil bij stationair. Ik heb wel eens M5's gehoord die stationair erg veel (vanos) lawaai maakten, ben blij dat deze dat niet heeft. De kracht die de S62 levert is echt abnormaal....altijd power, hoe hard je ook rijdt en op welk toerental je ook zit. Heb nog even getwijfeld om een E55 AMG of RS6 te halen maar ben heel blij dat ik dat niet heb gedaan.
Hieronder een aantal foto's....kwam er helaas net pas achter dat de camera op de meest slechte stand stond (VGA)