Verder moeten nederlanders niet proberen grappig te zijn, zeker niet icm auto's.

Murwgeslagen door jarenlange bagger die van slechte presentatoren en sponsering aan elkaar hing.Ruben schreef:Wat een vooringenomenheid weer hier zeg.
Inderdaad, de legendarische Duitse humor!GTRene schreef:ik zie niet snel dat ze die humor hier maken kunnen...
(...)
als Duitsland dat nu deed
Dat heeft weinig met vooringenomheid te maken. Meer met ervaringen uit het verleden met de productie van autoprogramma's.Ruben schreef:Wat een vooringenomenheid weer hier zeg.
Ze maken uitstekende programma's, alleen is het niet jouw smaak. De mijne ook niet trouwens. Programma's als Ik hou van Holland, Big Brother en The voice of Holland gaan de wereld over, dus kennelijk zal er wel wat goeds in zitten.Stéphane schreef:Overigens ben ik van mening dat de commerciële omroepen echt bar weing programma's zelf maken die de moeite waard zijn. De publieke omroep is niet heel veel beter, maar er zitten wel eens dingen tussen.
Dat valt te zeggen. Is inderdaad een kwestie van smaak.Snipe schreef:Ze maken uitstekende programma's, alleen is het niet jouw smaak. De mijne ook niet trouwens. Programma's als Ik hou van Holland, Big Brother en The voice of Holland gaan de wereld over, dus kennelijk zal er wel wat goeds in zitten.
autoblog heeft een leuke constructie met rtlz om filmpjes aan te leveren.Snipe schreef:Anyway, een autoprogramma. Je zou zeggen dat er in Nederland toch wel iets aardigs gemaakt kan worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten