Veronica werkt aan Nederlandse versie Top Gear
- Snipe
Veronica werkt aan Nederlandse versie Top Gear
Het staat in De Telegraaf dus het is sowieso wáár: Veronica werkt aan een Nederlandse versie van Top Gear. De presentatoren zijn nog onbekend, net als de Nederlandse Stig.
http://www.driving-fun.com/2163/home/ne ... -Stig.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.driving-fun.com/2163/home/ne ... -Stig.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- Downforce Hans
Re: Veronica werkt aan Nederlandse versie Top Gear
Dat wordt waarschijnlijk helemaal niks..................................
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Precies mijn gedachte. Denk aan de Pimp my ride namaak De Grote Beurt.
-
Ik twijfel tussen 2 en 4...
- Niels
- Auto: Prius+
Beide Frank en dat het mislukt maakt me niet uit zolang het origineel maar op TV blijft 

- JWD
Ik snap niet dat elke keer weer over een Nederlandse Top Gear gesproken wordt.
In Nederland is er simpelweg geen markt en budget voor, Top Gear UK is zo leuk omdat er enorme budgetten beschikbaar zijn en iedere fabrikant zijn auto in het door miljoenen mensen bekeken programma wil hebben.
Maar goed ik wens ze veel succes, ik kan niet wachten tot 2 blonde bimbo's een hypermiling challenge gaan houden met 2 Priussen op Schiermonnikoog.
In Nederland is er simpelweg geen markt en budget voor, Top Gear UK is zo leuk omdat er enorme budgetten beschikbaar zijn en iedere fabrikant zijn auto in het door miljoenen mensen bekeken programma wil hebben.
Maar goed ik wens ze veel succes, ik kan niet wachten tot 2 blonde bimbo's een hypermiling challenge gaan houden met 2 Priussen op Schiermonnikoog.
- Mathieu
Dit wordt zoiets al destijds met het slappe aftreksel van Pimp My Ride en de daarbij behorende Autostyle gids
- VLA
x2, wat een gepimp was dat.Mathieu schreef:Dit wordt zoiets al destijds met het slappe aftreksel van Pimp My Ride en de daarbij behorende Autostyle gids
Nee dit gaat niks worden denk ik.
- Snipe
Die Suzanne de Jong is anders best leuk. Geen idee waar dat programma verder over ging eigenlijk.Oof schreef:Precies mijn gedachte. Denk aan de Pimp my ride namaak De Grote Beurt.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Herrineren de DF'ers zich PK nog.
Dat moest toen ook de TG met een nederlands sausje zijn....

- Stéphane
Laatst ook Australische Top Gear voorbij zien komen. Vind het net helemaal niets. Te veel hun best doen om grappig te zijn.
Theoretisch kan het als je een paar goeie karakters neer zet, die nog een klein beetje wat van auto's weten. Jort Kelder, André de Vries en Ernesto Hoost om de boel bij elkaar te houden :strong:
Theoretisch kan het als je een paar goeie karakters neer zet, die nog een klein beetje wat van auto's weten. Jort Kelder, André de Vries en Ernesto Hoost om de boel bij elkaar te houden :strong:
- marcokers
Ik denk inderdaad dat daar in NL niet genoeg budget voor ingezet wordt, met die penibele 200k die TopGear UK aan kijkers in NL heeft, waar het wereldwijd zo'n 350M kijkers heeft. Als er dan in NL en mss Belgie überhaupt al 200k kijkers kunnen worden gegenereerd, lijkt me dat niet bepaald lonend.
- JP
Was wel leuk met Sheilasmiley schreef:Herrineren de DF'ers zich PK nog.
-
OnlineWJ
INSTANT UPDATE 13:45 – Wij werden zojuist teruggebeld door SBS, en de zaken schijnen wat anders te liggen dan hierboven voorgesteld. Ten eerste wordt het in de Telegraaf als een redelijk definitief gegeven voorgespiegeld, maar de komst van het programma is nog behoorlijk prematuur. Er lopen gesprekken en achter de schermen wordt met Sanoma druk overlegd, maar nog niets is definitief. Voor 2012 komt er sowieso niets op de buis.
Het tweede punt is echter veel belangrijker: Duong laat wellicht de naam Top Gear vallen, maar het wordt helemaal geen Top Gear met een Nederlands format. Het wordt gewoon ‘een autoprogramma’, en Top Gear is puur vanwege de naamsbekendheid als illustratie gebruikt in het krantenartikel. Kudos voor meneer Duong, die al suggererend de gehele overtikpers doet geloven dat we een Top Gear NL krijgen. Gaat niet gebeuren mensen, gewoon doorlopen graag!
Het tweede punt is echter veel belangrijker: Duong laat wellicht de naam Top Gear vallen, maar het wordt helemaal geen Top Gear met een Nederlands format. Het wordt gewoon ‘een autoprogramma’, en Top Gear is puur vanwege de naamsbekendheid als illustratie gebruikt in het krantenartikel. Kudos voor meneer Duong, die al suggererend de gehele overtikpers doet geloven dat we een Top Gear NL krijgen. Gaat niet gebeuren mensen, gewoon doorlopen graag!
- Stéphane
Krijgen we dan iets als 'Het Vijfde Wiel"?
- Michel P
Toevallig gisteren 2 afleveringen van Top Gear USA gekeken, maar echt dramatisch, te gemaakt, gewoon niet grappig!
NL versie zal wel bol staan van de sluikreclame, en semi grappige stoere testen mede mogelijk gemaakt door Kia NV...............
Michel
NL versie zal wel bol staan van de sluikreclame, en semi grappige stoere testen mede mogelijk gemaakt door Kia NV...............
Michel
- Kasteel
Als we het toch over NL-se autoprogramma's hebben. Vroeger was er toch ook zoiets als UDC, met daarin een afvalrace met als prijs een jaar lang cuprijden?
waar is DAT gebleven?
waar is DAT gebleven?

- @iko
Ik ben zojuist gebeld of ik de Nederlandse Stig kan spelen.
Ik heb al een witte overall en dat scheelt weer wat in het budget.
-
Zolang de Engelse versie maar te zien blijft doen ze maar raak.
- DDX
Was toch niets mis met De heilige koe ?
- Downforce Hans
Eeeh, dat was voor eigen huis en tuin, jij zou dan de behanger spelen........L de BehangerAiko schreef:Ik ben zojuist gebeld of ik de Nederlandse Stig kan spelen.

- JP
Er is al iemand uit het Noorden, die zichzelf heeft aangeprezen als Nederlandse Stig.
Uiteraard wel mits ze de naam veranderen in Stug....
Uiteraard wel mits ze de naam veranderen in Stug....
- Luc B
Hier word je stiekem wel een beetje droevig van. Weet je ook meteen hoe het vertrouwen van de bevolking, in tv over het algemeen is. Dit zal wel weer na een seizoen of 2 weer in stille dood sterven.
als het veronica lukt om nogsteeds een van de 1e seizoenen voor de 100e keer te herhalen, zie ik een eigen programma al helemaal somber in.
als het veronica lukt om nogsteeds een van de 1e seizoenen voor de 100e keer te herhalen, zie ik een eigen programma al helemaal somber in.
- dvh
Alleen de Engelse TG is leuk.
De auto's zijn overal gelijk.. Daar kijk ik het veelal niet voor. Het gaat om het trio James, Hamster en JC.
Gewoon een comedie.
De Us en Australische variant zijn pijnlijk om te kijken zo slecht.
TG engeland ( gewoon TG imho... ) is eigenlijk ook gewoon slecht. ( ok ok.. de video's zijn erg goed ! )
Maar dmv het trio maakt dat allemaal niet uit en is het gewoon een briljant programma.
Vooral de specials.. Die zijn eigenlijk het leukst.
USA en Australie moeten ze maar lekker daar houden.. Ik kijk ze niet eens (meer..)
De auto's zijn overal gelijk.. Daar kijk ik het veelal niet voor. Het gaat om het trio James, Hamster en JC.
Gewoon een comedie.
De Us en Australische variant zijn pijnlijk om te kijken zo slecht.
TG engeland ( gewoon TG imho... ) is eigenlijk ook gewoon slecht. ( ok ok.. de video's zijn erg goed ! )
Maar dmv het trio maakt dat allemaal niet uit en is het gewoon een briljant programma.
Vooral de specials.. Die zijn eigenlijk het leukst.
USA en Australie moeten ze maar lekker daar houden.. Ik kijk ze niet eens (meer..)
Laatst gewijzigd door dvh op 10 aug 2011, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- stefan740
Nouja als Top Gear UK volgend seizoen weer minder afleveringen maakt.....
Laat maar komen. Het wordt genieten of het hele zaakje belachelijk maken
Laat maar komen. Het wordt genieten of het hele zaakje belachelijk maken