Ik loop alweer een hele tijd mee, maar ik heb mij nog nooit echt voorgesteld!
Allereerst wat over mij, ik ben dus Johan, 21 jaar oud en ik kom uit Limburg. Ik ben een elektro monteur die door de weeks werkt bij AVO Techniek, en in de weekenden help ik mee bij Auto Kallen, een Volvo dealer hier in Geleen. Dat laatste doe ik al meer als 2 jaar, puur vanwege hobby eigenlijk en omdat ik Volvo gek ben.
Verdere hobby's, computers, audio, elektronica, auto's, motoren, karten, circuitrijden, mountainbiken, etc.
Paar foto's van mijn hobby's:
En mijn vorige auto's, allereerst een Renault 19 waar enorm veel geld in heeft gezeten en waar ik maar kort van heb kunnen genieten.
En toen tijdelijk (1,5 jaar uiteindelijk) een 'goedkope' Suzuki Swift, qua onderhoud viel het wel mee, tot op het laatst met de vele kilometers die ik nu maak, en de afschrijving was helemaal idioot veel voor dat ding...
En nu dus eindelijk een degelijke en comfortable auto gekocht, het is een V40 1.9 115pk diesel uit 2003 geworden via een collega Volvo dealer. Het is een zeer complete Europa Nordic uitvoering:
Prachtige auto, heerlijk compleet, net de grote beurt en distributiewissel gehad en alles. Leuk detail, wel gekocht bij de grote concurrent, Frank Klijn.

Plannen?
Allereerst de grill vervangen, hier is een stukje uit, deze krijg ik erbij.
Dan lekker deze banden oprijden voor de winter en vooral genieten! Op deze velgen winterbanden. Dan van de winter/voorjaar kijken voor 17 inch Arcadia velgen. Wat verlagen met (denk ik) een Weitec verenset. Bumperstrip voor vervangen, en eventueel bumperstrips laten spuiten. Sportline voorlip en spoiler erop en dan uiteraard witte sidemarkers erop.
Qua audio verloopstekkers halen zodat ik de Parrot kan inbouwen, en dan ook direct een Grom kitje bestellen zodat ik usb in de middenconsole heb. Helaas moet ik dan wel de cd wisselaar ontkoppelen... En kijken of ik audio bediening op het stuur kan inbouwen.
Verder lekker kilometers maken en de Volvo in goeie staat houden. En heel waarschijnlijk een Rica krachtkuurtje voor net even wat meer zweedse pepers onder de kap.