En de eerstvolgende die roept dat zoiets in een uur kan... :shout:
Zondag begonnen met de voorkant, ging allemaal vrij vlot, tot bij het monteren van de wielen bleek dat de langere wielbouten die ik gekocht had M12x1,25 waren...

Helaas wel 1 draad beschadigd in een naaf, maarja, dat los je op zondag niet op. Dus schroefset helemaal omhoog, wielen zonder spacers erop en bij m'n schoonouders laten staan.
Gisteren een handtap in M12x1.5 gekocht (bijzonder lastig te vinden, deze kostte €42) en bij Kuil Banden M12x1.5-bouten met 15mm extra lengte gekocht (wederom hulde voor hun klantvriendelijkheid en assortiment!). Gisteravond draad in de naaf hersteld, voorwielen erop en achter begonnen. De onderste bout zat alleen onvoorstelbaar vast, ook na alle trucjes met kruipolie etc, dus dat kostte wederom 2-3 uur (en een beurse handpalm van het krachtzetten).
De auto dus wederom laten staan en vanavond linksachter gedaan. Deze onderste bout zat ook zo strak, maar draad goed schoongemaakt etc zodat ie er vlot weer in ging. Wel heerlijk in de regen liggen klussen, maargoed...
Het schuurt en schraapt her en der een beetje, en achter moet nog iets omlaag, maar het is gelukt!

Camberarms en stabilisator-verbindings-stangetjes áchter zitten er nog niet onder, dat doen we binnenkort bij beter weer wel.