Zoals wel meer mensen met een iPhone/iPad en iTunes die wel eens een app kopen gebruik ik voor die betalingen clickandbuy. Als je dan een app o.i.d. koopt wordt het automatisch van je rekening afgeschreven, wel makkelijk dacht ik altijd.
Vanmiddag kreeg ik in de mail opeens vier aankoopbevestigingen van mijn clickandbuy account, meer dan €200,- schijn ik besteed te hebben met aankopen van punten in een of ander spelletje dat ik niet eens op mijn iPhone heb staan.... Had er nog nooit van gehoord. Iemand anders heeft mijn account dus op een of andere manier gebruikt om die aankopen te doen.....
Ik probeer die betaling dus te annuleren op de clickandbuy website, maar dat kan dus niet...... Dan maar even de klantenservice bellen....... Wordt je verbonden met een of ander engels callcenter, heb daar meer dan een uur aan de lijn gehangen en nog heeft niemand me te woord gestaan, dat schiet ook niet op dus....
Voor problemen met aankopen in iTunes heeft Apple support ook geen telefoonnummer........
Ik weet dus even niet meer wat ik moet doen, hebben meer van jullie hier ooit problemen mee gehad? Heeft iemand misschien een idee van hoe ik dit kan oplossen?
Heb in ieder geval de iTunes machtiging voor mijn clickandbuy account stopgezet, maar daar heb ik het geld niet mee terug natuurlijk.......