Jammer dat Paul niet mee kan.Rico v Velzen schreef:Paul kan deze keer niet ivm werk, en Knot is ook wijzer geworden
Nog iets vernomen van Richard v/d Bos en eventueel Frank (M6) ?
ErikKramer schreef:Jammer dat Paul niet mee kan.Rico v Velzen schreef:Paul kan deze keer niet ivm werk, en Knot is ook wijzer geworden
Nog iets vernomen van Richard v/d Bos en eventueel Frank (M6) ?
Zo is het. Er valt niets te winnen (buiten een super ervaring) en er kan enkel verloren worden.Peter Tunissen schreef:Als iedereen 's morgens nou een gezonde dosis gezond verstand meeneemt en beseft dat er aan het eind van de dag geen prijzen uitgereikt worden, dan maken we er gewoon een supermooie dag van en meer deelnemers is dan alleen maar een pluspunt, omdat er meer stoere hokken zijn om overheen te kwijlen en in mee te rijden. 8)
Dat is mijn persoonlijke interpretatie, niet persoonlijk bedoeld naar jou of wie dan ook. Ik vind dat door de onstuimige groei de CBR het slachtoffer wordt van haar eigen succes.Rico v Velzen schreef:Opmerkingen over anoniem kan ik eerlijk gezegd ook niet plaatsen. Iedere auto is bekend dus ook iedere deelnemer. je hoeft maar naar de auto te kijken en je weet met wie je te maken hebt.
^^^ helemaal mee eens!Harry Bootsma schreef:Het is toch prachtig zoveel autoliefhebbers bij elkaar!
We zijn allemaal oud genoeg om verstandig te rijden.
Volgens mij komt niemand om zich te bewijzen , maar alleen gezelig met iedereen te praten en auto's te bekijken en een eindje te tuffen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten