@Michel link werkte niet omdat belonen er tegen aan staat, hier zonder (en inderdaad heel vreemd) http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Snipe schreef:Wat heeft Pechtold in het verleden dan allemaal gedaan waardoor je er zelfs misselijk van wordt?GTRene schreef:Ik vind die Pechtold en een paar anderen zulke vieze miegelaars en achterbakse lieden dat wil je niet weten, bah bah bah, wordt er gewoon misselijk van hoe ze als kleine kinderen mekkeren en onterecht hun zin willen doordrijven.
ik heb het tot 7min kunnen aanzien , doch zijn kop en wat hij in het verleden allemaal gedaan heeft (Pechtold) is zum kotzen...(sorry voor men taal gebruik)
En een andere vraag, is dít wat je opvalt? Met andere woorden: een doorgedraaide Wilders-aanhanger knalt meer dan 70 mensen af, Wilders grijpt de kans met beide handen aan om links ("ze kunnen de boom in, allemaal!") en de islam ("haatpaleizen - Cohen noemt dat geloof ik moskeeën") er nog even van langs te geven vanaf de voorpagina van de Telegraaf en jij ergert je dan aan Pechtold?
@Michel: In Gouda zitten ook D66, CDA en VVD in het gemeentebestuur, dus om nou te stellen dat 'links' de daders gaat belonen...
@Perry, ja erger me wild aan Pechtold, , die Breivik noemt zich een Wilders aanhanger maar daar kan Wilders niks aan doen? ik kan wel een aanhanger van jou (Perry) zijn en in jou naam mensen doodknallen, ben jij dan verantwoordelijk voor mijn "daden"?
en Wilders er nog even van langs te geven met zijn woorden die op de voorpagina kwamen? die woorden zouden niet gekomen zijn als de linkse miegels hem niet dwongen in een hoek en of zeuren over dat hij zich moest verontschuldigen oid? omdat Breivik hem noemt ergens in, dat slaat toch helemaal 0,0 nergens op? snap je dat niet of wil je dat niet snappen ?
Daarbij, de Telegraaf? spraken jullie daar geen slechte dingen over? en nu komt het jullie uit en is het wow wat goed geschreven??