Algemeen Aprisco cup topic
- Bert ///M3
Re: Algemeen Aprisco cup topic
Wbt dat geluid. Hebben ze er geen aluminium motorsteunen op gezet? Hein fabriceert die dingen zelf namelijk.
Klinkt wel zo in elk geval.
Klinkt wel zo in elk geval.
- Bert ///M3
Weet iemand trouwens wat voor veren er bij die Aprisco AST kits zitten als je dat cup pakket zo besteld? (niet waar jullie zelf mee rijden, snap dat je dat niet op internet zet, gewoon waar ze standaard mee geleverd worden
)

-
Volgens mij iets meer dan 100 kg
- Luco
Bert geef ff diameter en lengte van de veren door die je zoekt, heb hier nog een set of acht liggen van verschillende sterktes.Bert ///M3 schreef:Weet iemand trouwens wat voor veren er bij die Aprisco AST kits zitten als je dat cup pakket zo besteld? (niet waar jullie zelf mee rijden, snap dat je dat niet op internet zet, gewoon waar ze standaard mee geleverd worden)
- Bert ///M3
Nee is meer voor een bekende, die heeft zo'n Aprisco AST set gekocht en op zijn M3 gezet, maar die was niet helemaal happy. Alleen wist ie zelf niet wat er nou precies op zat. Anders hadden we even kunnen rekenen.
- Knot
Wil hij het voor straat of trackdays gebruiken?
Bedoel ik ben terug gegaan naar 90/50 omdat het teveel stuiterde maar wat ik eerst had vond ik op straat te erg en trackdays (interieur auto) prima, dat was 120/70
Bedoel ik ben terug gegaan naar 90/50 omdat het teveel stuiterde maar wat ik eerst had vond ik op straat te erg en trackdays (interieur auto) prima, dat was 120/70
- Bert ///M3
Nee is voor een racewagen. Gaat niet zo zeer om de absolute sterkte maar meer om het onderlinge verschil tussen voor en achter. Ik weet wel dat het sets zijn met veer op de originele plaats.
- Marc32
Reind schreef:Ik denk dat het type camera hiet inderdaad een rol speelt. Maar er zit ook verschil in einddempers. De een is veel luider dan de ander en dat word in de auto versterkt (klankkast).
Hierbij een tweetal rondjes uit race 2.
Ronde 1 = 2:23.1
Ronde 2 = 2:23.4
Mooi om te zien, dat jouw lijnen toch weer anders zijn. Wat ik nou ook graag zou willen zien, is jouw lijnen in je kwalificatieronde. Daar reed je aanmerkelijk langzamer. Ik kan me namelijk niet voortstellen dat je zoveel progressie hebt geboekt met alleen de afstelling die je na de kwalificatie hebt dorgevoerd. Of toch wel?
Ik heb even nagevraagd, er zitten idd alu motorsteunen op. Maar zijn er hier niet meer die dat hebben?
- Reind
Het was een combinatie. In de QF was de afstelling niet helemaal lekker en reed ik niet de goeie lijnen. Tijdens R1 viel het kwartje na een ronde of 4/5 en reed ik 2:24. Ik r2 heb ik dat kunnen verbeteren naar lage 2:23.
-
- Hielke
Strakke ronden van Drent, auto is ook goed voor elkaar.
- Marc32
Blijft verslavend om naar te kijken. Ik kijk ook altijd de dag voor de race een aantal filmpjes wel 10 keer....dan krijg je zoveel zin om zelf weer achter het stuur te kruipen...dus deze, samen met die van Reind staan nu ook in mijn archief en worden weer uit de kast gehaald als ik regen verwacht 

-
Die van mij komen nog. Ik ben altijd eerst druk met die van Rene Kruger en Peter Drent.
De race 2 van Peter Drent moet ik hier een wat woorden censureren:) weer meer werk. Weet alleen nog niet hoe ik dat moet doen. Even uitvissen das ook wel leuk.
De race 2 van Peter Drent moet ik hier een wat woorden censureren:) weer meer werk. Weet alleen nog niet hoe ik dat moet doen. Even uitvissen das ook wel leuk.
- Marc32
Doe geen moeite André, is juist leuk al die emotie!!

-
Nee dat moet maar niet. Het gaat al gek genoeg zoals het is.

- Knot
Dan kan je beter in t fries skelden toch, hoef je t er ook niet uit te knippen 

- Reind
Ik zat gister nog wat beelden terug te kijken van Race 1. Stukje na de pitsstop zit vol met actie. Veel verkeer, weinig zicht en ik had behoorlijke haast omdat ik nog 1ste kon worden.
Levert deze beelden op
Levert deze beelden op
-
Reind/marc gaan jullie nog de Gamma racing days rijden?
-
Reind schreef:Ik zat gister nog wat beelden terug te kijken van Race 1. Stukje na de pitsstop zit vol met actie. Veel verkeer, weinig zicht en ik had behoorlijke haast omdat ik nog 1ste kon worden.
Levert deze beelden op
Gaaf filmpje Reind. In de E30 (in de regen opToyo''s) beleef ik het hetzelfde

- Marc32
Sorry, zie je berichtje nu pas..ik ben dus niet gegaan. Heb afgelopen zaterdag een 12 uurs gereden in de Golf Endurance Cup op Zandvoort. Echt leuk! Toch Leonard??Andre schreef:Reind/marc gaan jullie nog de Gamma racing days rijden?

Ook als ik wel de gelegenheid had, ging ik niet. Het inschrijfgeld is hoger, je rijdt verspreid over drie dagen, wat ik persoonlijk erg storend vind, omdat je op 1 dag wat meer in je ritme blijft, en je wordt ook nog eens in de uithoek van het programma geplaatst. Bovendien rij je niet voor de punten.
-
Er was ook grote crash vandaag. 1 auto flink schade die werd weer door iemand geraakt die een afgebroken fusee kogel had.
-
Klopt, was michel a. rijdt normaal met startnummer 46 mee. Ik had hem gevraagd om met de matzwarte 64 te rijden.Was idd fuseekogel. Had zaterdag een behoorlijke tik op de linkerkant gehad waardoor er waarschijnlijk wat zwakte op de kogel is ontstaan.
- MOCMOS
Gisteren alvast race 3 in 3 stukken ge-upload.
deel 1 : http://www.youtube.com/watch?v=vEx8FW6K5fs/" onclick="window.open(this.href);return false;
deel 2 : http://www.youtube.com/watch?v=32zSHnEBddk/" onclick="window.open(this.href);return false;
deel 3 : http://www.youtube.com/watch?v=-7VFaQ7J_HY/" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor ons een weekend van het hoofd erbij houden. Vanaf race 1 was de toon al gezet qua rijdersgedrag.Wat een heethoofterij zeg. Ik ga hier op dit forum daar niet over discusseren maar ik weet zeker dat er op heel kort termijn ingegrepen gaat worden bij onze mooie Aprisco Cup. Wat mij betreft : graag.
Over onze races : Auto liep erg snel. Vanwege alle uitwijkacties ( dat waren er veel en succesvol ) heb ik heel behoudend gereden en ben vooral bezig geweest met de rijders om me heen. Wie is het ? Hoe zit het in zijn of haar hoofd ? Is het verstandig om hem daar uberhaubt vandaag naast te zetten ?
Ik heb dus duidelijk een keuze gemaakt en er het beste van gemaakt. Er waren er ook genoeg andere coureurs die wel netjes reden en schadevrij ( is het halve veld genoeg ? ) en uiteraard een aantal met raceincidentjes en pech. Dat valt niet onder wangedrag.
Het Gamma Racing day weekend was een demonstratie weekend voor ons veld. Dat wisten we van te voren. En toch moest men voor de wereldbeker ten koste van............en wat een agressie op en naast de baan. Ik begrijp daar echt totaal niets van !!!!! Zo zonde voor de mensen die wel realistisch zijn.
deel 1 : http://www.youtube.com/watch?v=vEx8FW6K5fs/" onclick="window.open(this.href);return false;
deel 2 : http://www.youtube.com/watch?v=32zSHnEBddk/" onclick="window.open(this.href);return false;
deel 3 : http://www.youtube.com/watch?v=-7VFaQ7J_HY/" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor ons een weekend van het hoofd erbij houden. Vanaf race 1 was de toon al gezet qua rijdersgedrag.Wat een heethoofterij zeg. Ik ga hier op dit forum daar niet over discusseren maar ik weet zeker dat er op heel kort termijn ingegrepen gaat worden bij onze mooie Aprisco Cup. Wat mij betreft : graag.
Over onze races : Auto liep erg snel. Vanwege alle uitwijkacties ( dat waren er veel en succesvol ) heb ik heel behoudend gereden en ben vooral bezig geweest met de rijders om me heen. Wie is het ? Hoe zit het in zijn of haar hoofd ? Is het verstandig om hem daar uberhaubt vandaag naast te zetten ?
Ik heb dus duidelijk een keuze gemaakt en er het beste van gemaakt. Er waren er ook genoeg andere coureurs die wel netjes reden en schadevrij ( is het halve veld genoeg ? ) en uiteraard een aantal met raceincidentjes en pech. Dat valt niet onder wangedrag.
Het Gamma Racing day weekend was een demonstratie weekend voor ons veld. Dat wisten we van te voren. En toch moest men voor de wereldbeker ten koste van............en wat een agressie op en naast de baan. Ik begrijp daar echt totaal niets van !!!!! Zo zonde voor de mensen die wel realistisch zijn.
- Robertdj
Hoe zat dat met die zwarte vlag voor #10? Kreeg het een beetje half mee.
- MOCMOS
Weet ik niet helemaal precies. Wat ik gehoord heb is dat een een stuk onvrede was en een bewuste valse start. Ik heb ook gehoord dat hij niet meer mag deelnemen aan de Aprisco Cup.Robertdj schreef:Hoe zat dat met die zwarte vlag voor #10? Kreeg het een beetje half mee.
Let wel op : Dat ging na afloop van het gesprek met hem en de wedstrijdlijding in de wandelgangen rond. Niet zelf gehoord dus.