Kriebelde al een tijdje na het regelmatig mee gaan met Joost naar trackdays.
Vooral het meerijden in de Clio3 op Spa gaf de doorslag om zelf maar projectje te gaan bouwen

Daarnaast op prive-vlak wat tegenslagen gehad en onder het mom van je leeft je leven maar 1x.
Enerzijds mss zonde om orginele auto met zon lage km-stand om te bouwen,maar anderzijds een super-basis!
Bijna alles tot nu toe zelf opgebouwd,met uiteraard tips-tricks van andere liefhebbers.
SPECS:
-4-2-1 uitlaatspruitstuk+182-inlaat+compleet rvs supersports uitlaatsysteem van K-tec
-Billstein B14 schroefset + topmounts+powerflex+eibach-camber-bouten
-Pagid zwart voor en paars achter+nieuwe 280mm geboorde brembo-schijven voor
-195/50r15 Yokohama AD08 (tevens nog 2x A048 liggen)
-Tapeinden 100mm+moeren zwart
-Espace V6 luchtfilterhuis+green-air-filter
-Versterkte bovenste versnellingsbak+motorsteun K-tec
-Powerflex-rubbers voor de overige motorsteunen
-Cup-182 RS-inlaatspruitstuk
-Denso boegies+magnecor boegiekabels
-QSP-kuipstoelen+4-puntsgordels
-OMP corsica-stuur
-Whiteline-stabikit voor achteras
-Goodridge+Dot 5.1
etc....
Zit nog te wachten op veerpootbruggen, lage stoelframes en stuurnaaf uit Italie,maar bij OMP zijn ze niet zo snel van begrip!Gaat de aankomende weken bovenstaand op mijn gemak inbouwen en de auto proberen nog lichter te maken.Halverwege september met Joost naar Fastchip/Henk voor remap op de rollenbank en dan pas kan de Clio motorisch optimaal gaan presteren.Vandaag op DF-dag in Zandvoort voor het eerst gereden en viel me zeker niet tegen.Clio pakt goed op,motor loopt nu al mooi door in de toeren,brult aardig en remt als een malle! Auto moet nog wel een stukje rondom omlaag en wil meer nog meer stijfheid in de auto,maar dat gaat wel goed komen.....