Mooi gemaakt dat filmpje

Gewoon doen! Is echt helemaal top om te doen. Je kan zo een rondleiding verkrijgen via het BMW museum in Munchen. Of ik denk via BMW welt tegenwoordig. Been there, done that, twice!! (tijdens prod. E36 en E46)Martin van der Zwaard schreef:Gaaf om te zien hoe dat allemaal werkt.
Zou daar best eens een kijkje willen nemen in die fabriek.
Martin anders open je een topic om er met een stel DFers mee te gaan.Martin van der Zwaard schreef:Wil sowieso een keer die kant op.
BMW, Mercedes en Porsche musea bezoeken.
Moet alleen nog eens een slachtoffer zoeken die het ook leuk vind om te doen. De misses hoef ik daar niet mee naartoe te nemen.
Scherp!Reind schreef:Check 3:27. Komt vanuit het niks een navi in.
Zó gemakkelijk komt het erin en dan kost het toch zó veel geld....Reind schreef:Check 3:27. Komt vanuit het niks een navi in.
Haha, dat viel mij ook al op ja. Spuiten ze elke auto eigenlijk eerst licht-bruin-achtig voordat ze hem wit spuiten?Reind schreef:Check 3:27. Komt vanuit het niks een navi in.
Is een kathoforese coating + een vuller welke daarna erop komt. Dient als roestwering + als hechtlaag voor de poedercoating met ingebouwd sinasappel effect.Robin Hartog schreef:Haha, dat viel mij ook al op ja. Spuiten ze elke auto eigenlijk eerst licht-bruin-achtig voordat ze hem wit spuiten?Reind schreef:Check 3:27. Komt vanuit het niks een navi in.
Zeker een goed idee.Tom schreef:Martin anders open je een topic om er met een stel DFers mee te gaan.
Lijkt mij ook wel leuk
Eh, carrosserie poedercoaten, hechtlaag? Ingebouwd sinasappel effect?Niall schreef:Is een kathoforese coating + een vuller welke daarna erop komt. Dient als roestwering + als hechtlaag voor de poedercoating met ingebouwd sinasappel effect.Robin Hartog schreef:Haha, dat viel mij ook al op ja. Spuiten ze elke auto eigenlijk eerst licht-bruin-achtig voordat ze hem wit spuiten?Reind schreef:Check 3:27. Komt vanuit het niks een navi in.
Voor elke lak heb je een hechtlaag nodig, zij het een gestaals oppervlak of een primer welke de KTL + Vuller is.siegerdehaan89 schreef:Eh, carrosserie poedercoaten, hechtlaag? Ingebouwd sinasappel effect?Niall schreef:Is een kathoforese coating + een vuller welke daarna erop komt. Dient als roestwering + als hechtlaag voor de poedercoating met ingebouwd sinasappel effect.Robin Hartog schreef:]
Haha, dat viel mij ook al op ja. Spuiten ze elke auto eigenlijk eerst licht-bruin-achtig voordat ze hem wit spuiten?
Kweenie hoor maar voor poedercoaten heb je toch geen hechtlaag nodig en, als je een auto laat spuiten moetie zo strak mogelijk zijn en juist géén sinasappel effect hebben?
Ik ben dan ook geen kenner maar dat is tot zover mijn logica gaat hoor, en das waarschijnlijk niet ver genoeg in dit geval.
Gebruikers op dit forum: CRZ, Google [Bot] en 29 gasten