gewoon doen dan, want idd je leeft maar een keer dus als je het kan betalen waarom niet

Wel even passen of je er goed inzit, anders dure optie die niet lekker zit.Hans R schreef:Die schaalstoelen is eigenlijk wel een must
De huidige Haldex-systemen zijn proactief. Maar ja, bij veel mensen blijft de naald altijd in dezelfde groef hangen ...Hans R schreef:Onzin over nep quatro, systeem werkt perfect! Hetzelfde systeem zat onder mijn Golf R en in de sneeuw valt er zelfs prima mee te driften! Met mijn 305pk in de Golf geen enkele keer een idee gehad dat de aandrijving naar de voorwielen ging als je gas geeft ...
Het huidige Haldex 4 reageert stukken sneller dan de oude haldex 2 in de A3 maar is nog steeds niet "pro-aktief". Of dat wat uitmaakt ...nee...het werkt prima (dwz reageert voor dat je het doorhebt) maar zal nooit meer dan 50% naar achteren sturen dus driften zoals met een S5 kun je vergeten.SteV6 schreef:De huidige Haldex-systemen zijn proactief. Maar ja, bij veel mensen blijft de naald altijd in dezelfde groef hangen ...
C350 rijdt idd top, heb ik een middag mee lopen crossen op RDW terrein lelystad, heerlijkSjoerd schreef:Bart,
ga eens rijden met een C350 met AMG sportpakket; al dan niet 4-matic. Zou mijn keuze zijn in het segment op dit moment. Enige nadeel vind ik dat de sportstoelen in de C geen verlengbare zitting hebben. Bij RWD een sper erop en klaar is die!
Dat is jouw ervaring, ik vind ze perfect zittenMarc RS4 schreef:Schaalstoelen zijn ruk! Ik heb ze iig verwisseld voor de normale...
Gebruikers op dit forum: JdvPolo, Semrush [Bot] en 4 gasten