Hoe kom je in die unlock mode knot, lijkt me ook leuk om te proberen met mijn wagen.
Dus hoeft alleen afgezaagd te worden? Is al gebeurd toen de eisenmann eronder ging aan de achterkant dus met 2x zagen is het klaar... zal er eens over denken. Was er eerst geen fan van, liever headers en vermogen ipv alleen geluid maar 3000 (of bijna 5000 als je ook supersprint kat wil) is teveel van het goede om nog meer kado mee te geven aan de volgende eigenaar. Een paar honderd vallen niet zo op bij het rekeningenpakket.speedy25 schreef:x-pipe zit er zo onder volgens mij knot,bij mijn m5 zit die gewoon met klemmen vast dus niet gelast.
Ik zou die 400 van mijn vraagprijs afhalen en hopen dat je de M5 sneller kan verkopen, waarna je van de opbrengst weer wat nieuws koopt waar je langer dan een zomer plezier van hebt....Knot schreef:Heb nogsteeds onwijs veel plezier van de auto en misschien wordt deze pas over een half jaar verkocht, kan ik voor 400 euro nog een hele zomer extra brullen... zo zie ik het.
dat is natuurlijk ook geen mod die je er zo even in moet stoppen knot we praten wel over 5 k dan,maar mocht je op het punt komen dat de auto niet meer weggaat dan zou ik het toch serieus overwegenKnot schreef:
Speedy,
Ik vind het ook een prachtige auto maar hoop dat iedereen m met rust laat op straat, headers, cats, remap enz kost >5000 euro dat is me wat te gek. Een Xpipe is 400 ofzo en de volgende stap zou een onderstel zijn, niet zo hard als pss9 maar een middenweg, kwa comfort en kwa investering. Nu is het wat TE soft soms als je echt gaat sturen, daarentegen was het met de vakantie die 3600km wel ideaal dat ie op standaard fietspompen stond. Ik zit te denken aan iets als Koni FSD met Eibach Pro Street verenkit mocht ik dat ooit nog doen.
Waarom zou je dat in godsnaam doen als je voor hetzelfde of misschien zelfs minder geld een ESS Supercharger kan kopen die je meer dan het dubbele PK en NM winst geeft?speedy25 schreef:ik zou de m5 helemaal niet verkopenheaders + cats eronder ander vliegwiel + schricks remap er tegenaan en je hebt een waar monster
![]()
twijfel momenteel zelf ook heel erg wat ik met de m5 ga doen,een dikke 6 serie lijkt me wel wat of anders een e55 amg 476 pk en 700 nmis ook wat gebruiksvriendelijker voor mn vriendin icm de automaat.
Ik heb het wel eens bij m5's gezien met veel meer kilometers er op . Ik denk dat het vrij safe is af te stellen , vooral een supercharger.Knot schreef:Alleen de S62 vind een supercharger ook niet echt lekker heb ik begrepen....
Ik zou dat echt zonde van het geld en de auto vinden.speedy25 schreef:heb zelf ook wel over een blower nagedacht maar dan zit ik nog steeds met een auto waar mn vriendin niet mee uit de voeten kan,ben er nog niet over uit misc maar een auto erbij voor haaroverstappen op een amg gaat ook wel minimaal 10k extra kosten en dan is het nog maar de vraag of je een goede hebt gekocht.
beter die 10k in de m5 steken headers,cats,schroefset paar mega dikke wielen dan is die ook zo goed als klaar dus ja we denken er nog even heel goed overna
Gebruikers op dit forum: Jan Terwolde en 17 gasten