Who caresMacboy schreef:Tom en Femme: mooi verwoord allebei ! Inderdaad onzin op het forum en Romo die niet eens meer kan reageren, behalve dan met "ieder zijn meug" haha.
Mooie afgang Remy: in de E30 M3 had je ook al een boordcomputer (misschien niet alle versies)Remy schreef:E36 en E46 zijn veel meer op comfort gericht. Ga dat nou niet ontkennenBegon in de E36 al met een automatische airco en die boordcomputer.
Waarom geen M3 cabrio?
- Remy
- Elmar
MikeM3 schreef:Ik vind een cabrio prachtig om naar te kijken maar niet om in te rijden.
Tot 80 km/h vind ik het leuk maar daarboven helemaal niks.
Ik hou niet van gesuis rond mijn oren en dat is ook de reden dat ik mijn ramen bij meer dan 80 ook dicht heb.
Is het warm heb ik daar een airco voor.
Allergrootste punt is natuurlijk dat bij een cabrio mijn haar in mijn ogen waait.
Als ik met de Viper open harder dan 240 km/h rij, wordt het juist erg stil. Door een soort van vacuum is dan al het windgeruis om de raamstijlen ineens verdwenen.
- duifjes.com
- duifjes.com
- Wannes
wel als alles meezit, dan zal er binnenkort een E46 M cabrio bijkomen op DF 8) en dan gaat de cossie terug buiten ( met spijt in het hart, want niettegenstaande dat hij van bij WB komt en al dadelijk een grote beurt nodig had, is dit een supersnelle en degelijke wagen)
maar wees eerlijk...deze 2 karren zijn niet te vergelijken dus weet ik wel wat kiezen..nu nog wachten op een goede afloop...
maar wees eerlijk...deze 2 karren zijn niet te vergelijken dus weet ik wel wat kiezen..nu nog wachten op een goede afloop...
- Roger
Er is wat mij betreft een groot verschil tussen een roadster en een cabrio.
Een roadster is een open sportauto terwijl een cabrio de open variant is van een normale sedan of coupe. In de meeste gevallen kan ik een cabrio niet waarderen (uitzonderingen zijn E30 (niet M3) en Peugeot 306) Cabrios zijn meer flaneer en pats auto's, terwijl een roadster vaak wel echt een rijdersauto is, gemaakt om lekker mee te kunnen sturen.
Als ik iets een overbodige auto vindt is het wel een M3 cabrio. Op een of andere manier klopt de combinatie van veel vermogen en een stoffen dak gewoon niet. Met een 318 cabrio kan je net zo lekker open rijden!
En daarbij is de Coupe gewoon veel mooier..!
Een roadster is een open sportauto terwijl een cabrio de open variant is van een normale sedan of coupe. In de meeste gevallen kan ik een cabrio niet waarderen (uitzonderingen zijn E30 (niet M3) en Peugeot 306) Cabrios zijn meer flaneer en pats auto's, terwijl een roadster vaak wel echt een rijdersauto is, gemaakt om lekker mee te kunnen sturen.
Als ik iets een overbodige auto vindt is het wel een M3 cabrio. Op een of andere manier klopt de combinatie van veel vermogen en een stoffen dak gewoon niet. Met een 318 cabrio kan je net zo lekker open rijden!
En daarbij is de Coupe gewoon veel mooier..!
- Mari Oh Oh!
Bij het shoppen naar een E30 cabrio moest het toch echt minimaal een 325i worden en uiteindelijk één met meer paardjes dan standaard. Met minder had ik waarschijnlijk gebaald. In een cabrio heb je eerder lol met relatief weinig vermogen per kg, maar je begint al met een achterstand van 150kg, dus bij BMW zou ik altijd voor het sub-M topmodel gaan. Minder vermogen eindigt bij mij toch in een teleurstelling(en snelle verkoop). De enige reden dat ik de cabrio wegdeed is dat ik niet èn een klassieker en een cabrio wilde hebben(vind het beide zonde in de winter), maar anders had ik hem nog gehad. Vele malen leuker dan een normale E30(heb ik nu, tòch naar meer dan volle tevredenheid), maar dan moet hij wel vermogen hebben.