Andre schreef:We horen niks van romo of zit ie ergens in de bergen een rallystage te rijden met ze 1M:)
Nee, het nieuws is dat er geen nieuws is..........nog niets van de dealer vernomen, ik hoor het wel........
Koopcontract is getekend en ontvangen met bevestiging, hoe dan ook is ie van mij, ze zullen er wel een keer van af willen lijkt me, net daarvoor zal ik hem aftikken................
steve smith schreef:Wellicht optiecode X69 aangevinkt en nu met de receptioniste van de dealer op pad?
Ja, was dat maar waar, er zat me daar en stoot zal ik je zeggen, niet normaal, heb Erik nog gevraagd of ie wat kon regelen..........een naam heb ik wel, maar als ik haar zou vragen.........dan wordt ik opgepakt voor ontucht op basis van een meer dan onbehoorlijk leeftijd verschil...............daarvoor moet je Tom Cruise heten of die vent uit Monaco, dan kan je er wel een lekker ding van 20 jaar jonger op nahouden, wellicht wel 2........
RVV schreef:Ojee nu gaat Romo zich afvragen of die voor optie X69 wel of niet een busje WD40 nodig heeft

Dat vraag ik mij niet af, dat is gewoon zo................er zit roest in de pijp, makkelijk zat............