http://www.eisenmann-sportauspuff.de/DE ... _Coupe.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 1 Serie M Coupé
- romo
- Berichten: 27226
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Nu we toch bezig zijn;
http://www.eisenmann-sportauspuff.de/DE ... _Coupe.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;



http://www.eisenmann-sportauspuff.de/DE ... _Coupe.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Andre
- Berichten: 11536
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Alleen een uitlaat zou ik doen als ik wat doe.
Chiptuning blijf ik vanaf.
Chiptuning blijf ik vanaf.
- romo
- Berichten: 27226
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Andre schreef:Alleen een uitlaat zou ik doen als ik wat doe.
Chiptuning blijf ik vanaf.
Welke is dan de vraag??
-
k33z
- Berichten: 3001
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
- Locatie: Leidschendam
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Was vandaag bij BMW Den Haag, die hadden nog een zwarte in de showroom staan. Ding stond open, dus neem aan dat hij nog te koop is.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
supersprint of eisenman?
pfff...zie wel verschillen in bouwwijze, de 1ste maakt van 1 uitgang 2 pijpen op het eind en de eisenman gewoon 2 pijpjes uit de demper (als het origineel), bovendien lijkt die laatste meer af fabriek.
bovendien welke klinkt het mooiste?
en zijn beide echt vanaf de turbo? je ziet in de gafriek wel dat ze iets eerder boost opbouwen maar niet veel eerder, anyway als je het geld hebt wel een must zoiets, eerst maar eens geluids filmpjes afwachten lijkt me.
wat een vette bak is het zo

pfff...zie wel verschillen in bouwwijze, de 1ste maakt van 1 uitgang 2 pijpen op het eind en de eisenman gewoon 2 pijpjes uit de demper (als het origineel), bovendien lijkt die laatste meer af fabriek.
bovendien welke klinkt het mooiste?
en zijn beide echt vanaf de turbo? je ziet in de gafriek wel dat ze iets eerder boost opbouwen maar niet veel eerder, anyway als je het geld hebt wel een must zoiets, eerst maar eens geluids filmpjes afwachten lijkt me.
wat een vette bak is het zo
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ik vinddit echt geen porem, bij een Porsche 356 vind ik het wel wat hebben dat de wielen in de wielkassen liggen maar bij een 1M hoort dat niet.Macboy schreef:SuperVelgen. Vind echt dat de 1M aftermarket velgen kan gebruiken !
- Tristan
- Berichten: 13475
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Niet helemaal waar. Als je de turbodruk verhoogt maar ook de uitlaatstroom verbeterd door een ander uitlaatsysteem kan het juist zelfs gunstiger uitpakken voor het turbogat omdat er minder tegendruk is. Dat het turbogat groter lijkt is gevoelsmatig. De turbo komt er harder in waardoor het lijkt ofdat het turbogat groter is.Andre schreef:Het enige wat al die tuners doen is turbo druk verhogen. En wat krijg je dan een groter turbo gat. Niet iets wat ik zou doen.
Beste is een beter uitlaat systeem zodat ie nog sneller bij de les is. Maar zoveel mogelijk van verhogen turbo druk afblijven is mijn idee.
-
Harrie
- Berichten: 1908
- Lid geworden op: 13 aug 2006, 16:08
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Er zijn wel degelijk een paar tuners die niet alleen de turbo opschroeven. Er zijn er die de orginele map gewoon beter kunnen maken. Meer drivability, smoother etc.
-
Andre
- Berichten: 11536
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Tristan schreef:Niet helemaal waar. Als je de turbodruk verhoogt maar ook de uitlaatstroom verbeterd door een ander uitlaatsysteem kan het juist zelfs gunstiger uitpakken voor het turbogat omdat er minder tegendruk is. Dat het turbogat groter lijkt is gevoelsmatig. De turbo komt er harder in waardoor het lijkt ofdat het turbogat groter is.Andre schreef:Het enige wat al die tuners doen is turbo druk verhogen. En wat krijg je dan een groter turbo gat. Niet iets wat ik zou doen.
Beste is een beter uitlaat systeem zodat ie nog sneller bij de les is. Maar zoveel mogelijk van verhogen turbo druk afblijven is mijn idee.
Ja maar dat het turbo gat gevoelsmatiger groter lijkt ook dat wil je niet als je lekker op de grens van de grip wil rijden. De kracht van de 1M is dat ie met turbo zo lineair mogelijk is dan kan je ook lekker met je gas spelen zonder dat je van die hart in de keel momenten hebt dat in 1 keer de turbo er nog extremer in knalt.
De 1M is echt prima zo. Andere downpipe zo nog een optie zijn
- Tristan
- Berichten: 13475
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Dat de 1 M voldoende vermogen heeft en die extra helemaal niet nodig heeft ben ik met je eens.
- BamiesGTA
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 07 dec 2009, 08:32
- Auto: Cupra Leon 300
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Waar zie jij wielen in de wielkasten?Petrolhead Tom schreef:Macboy schreef:SuperVelgen. Vind echt dat de 1M aftermarket velgen kan gebruiken !
Ik vinddit echt geen porem, bij een Porsche 356 vind ik het wel wat hebben dat de wielen in de wielkassen liggen maar bij een 1M hoort dat niet.
Vind het wel dik staan. Weer net ietjes mooier dan origineel.
- Tristan
- Berichten: 13475
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Tom heeft liever uitstekende velgen die aanlopen tijdens het inveren....
Velgen staan perfect in de wielkasten.
Velgen staan perfect in de wielkasten.
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ik vind die motor:
Niks
aan veranderen, serieus.
Ding is al beter bij de les dan de M V8, nou klaar toch?
Beetje naar4500/5000 'lafjes'doortrekken resulteert zo in 200 ervoor, in de stromende regen. En ivm garantiebehoud gewoon zo laten.
Niks
aan veranderen, serieus.
Ding is al beter bij de les dan de M V8, nou klaar toch?
Beetje naar4500/5000 'lafjes'doortrekken resulteert zo in 200 ervoor, in de stromende regen. En ivm garantiebehoud gewoon zo laten.
-
Andre
- Berichten: 11536
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: BMW 1 Serie M Coupé
We horen niks van romo of zit ie ergens in de bergen een rallystage te rijden met ze 1M:)
-
steve smith
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Wellicht optiecode X69 aangevinkt en nu met de receptioniste van de dealer op pad?
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ojee nu gaat Romo zich afvragen of die voor optie X69 wel of niet een busje WD40 nodig heeft 
- romo
- Berichten: 27226
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Nee, het nieuws is dat er geen nieuws is..........nog niets van de dealer vernomen, ik hoor het wel........Andre schreef:We horen niks van romo of zit ie ergens in de bergen een rallystage te rijden met ze 1M:)
Koopcontract is getekend en ontvangen met bevestiging, hoe dan ook is ie van mij, ze zullen er wel een keer van af willen lijkt me, net daarvoor zal ik hem aftikken................
Ja, was dat maar waar, er zat me daar en stoot zal ik je zeggen, niet normaal, heb Erik nog gevraagd of ie wat kon regelen..........een naam heb ik wel, maar als ik haar zou vragen.........dan wordt ik opgepakt voor ontucht op basis van een meer dan onbehoorlijk leeftijd verschil...............daarvoor moet je Tom Cruise heten of die vent uit Monaco, dan kan je er wel een lekker ding van 20 jaar jonger op nahouden, wellicht wel 2........steve smith schreef:Wellicht optiecode X69 aangevinkt en nu met de receptioniste van de dealer op pad?
Dat vraag ik mij niet af, dat is gewoon zo................er zit roest in de pijp, makkelijk zat............RVV schreef:Ojee nu gaat Romo zich afvragen of die voor optie X69 wel of niet een busje WD40 nodig heeft
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Hmm, laatste keer dat ik daar was, zat er iets, euh, anders achter de balie. Toch nog maar eens langs gaan dusromo schreef:Nee, het nieuws is dat er geen nieuws is..........nog niets van de dealer vernomen, ik hoor het wel........Andre schreef:We horen niks van romo of zit ie ergens in de bergen een rallystage te rijden met ze 1M:)
Koopcontract is getekend en ontvangen met bevestiging, hoe dan ook is ie van mij, ze zullen er wel een keer van af willen lijkt me, net daarvoor zal ik hem aftikken................
Ja, was dat maar waar, er zat me daar en stoot zal ik je zeggen, niet normaal, heb Erik nog gevraagd of ie wat kon regelen..........een naam heb ik wel, maar als ik haar zou vragen.........dan wordt ik opgepakt voor ontucht op basis van een meer dan onbehoorlijk leeftijd verschil...............daarvoor moet je Tom Cruise heten of die vent uit Monaco, dan kan je er wel een lekker ding van 20 jaar jonger op nahouden, wellicht wel 2........steve smith schreef:Wellicht optiecode X69 aangevinkt en nu met de receptioniste van de dealer op pad?
Dat vraag ik mij niet af, dat is gewoon zo................er zit roest in de pijp, makkelijk zat............RVV schreef:Ojee nu gaat Romo zich afvragen of die voor optie X69 wel of niet een busje WD40 nodig heeft
- JP
- Berichten: 36177
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Is optie X69 een trekhaak?
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Nee een opbergdoos.JP schreef:Is optie X69 een trekhaak?
-
Wouter81
- Berichten: 9599
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ben je straks ook op de kartbaan André, met de 1M? Komen even karten dus maar ben ook benieuwd naar de 1M, al heb ik het model in Geneve al gezien op de beurs. 
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Robin Hartog schreef:Nee een opbergdoos.JP schreef:Is optie X69 een trekhaak?
Thuiskomertje
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW 1 Serie M Coupé
whaha, lol @benamingen.
-
Ingo Liedgens
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 10 dec 2007, 13:26
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Er staat nog een te koop: http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw ... 9490/fotos
-
DF-user-278
- Berichten: 3725
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:18
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Staan er wel meer te koop. Dubbelsteijn Dordrecht heeft een zwarte staan. En Keram Maastricht heeft nog zo'n pipo de clown edition staan. .
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 11 gasten
