http://tis.spaghetticoder.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Altijd handig

Ik heb je auto zien staan op de P' plaats.GTRene schreef:ja, helaas een beetje "rare" sfeer daaro in de werkplaats helaas.
kan verder goed met sommige daar, al neem ik wel steeds meer afstand waar ik kan, wel zonde maja.
zoek dus ook steeds vaker onderdelen via het web en of besteed bepaalde dingen die mij te groot zijn uit aan iemand anders.(ook vanwege het belachelijke werkplaatstarief)
Ja de meeste onderdelen blijf ik daar ook wel halen, handig met de nummers e.d.raymondw schreef:Ik heb je auto zien staan op de P' plaats.GTRene schreef:ja, helaas een beetje "rare" sfeer daaro in de werkplaats helaas.
kan verder goed met sommige daar, al neem ik wel steeds meer afstand waar ik kan, wel zonde maja.
zoek dus ook steeds vaker onderdelen via het web en of besteed bepaalde dingen die mij te groot zijn uit aan iemand anders.(ook vanwege het belachelijke werkplaatstarief)
Ik maak al heel lang geen gebruik meer van hun werkplaats, maar betrek de onderdelen daar wel; Dat bespaart me het gezeik van het zoeken op het web en de service van beide heren is gewoon erg goed.
ja hier, doch je moet bij de euro prijs ongeveer de btw er nog bijrekenenbm-dub schreef:weet iemand of er ook een systeem is waarin je de prijzen van onderdelen kunt opzoeken?
Gebruikers op dit forum: Bjorn1404 en 2 gasten