Ik post het filmpje overigens niet vanwege het te vroeg schakelen, maar omdat ik het gewoon gaaf vind. Die laatste 1000 toeren is gewoon jammer, meer niet.
BMW M3 GTS
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: BMW M3 GTS
Hans je weet dat ik gewoon gelijk heb. Wacht dan met dit filmpje totdat er een auto beschikbaar is die wel is ingereden als je gelijk hebt. Maar als je echt gelijk hebt, zijn vrijwel alle auto's bij Option Auto nog niet ingereden 
Ik post het filmpje overigens niet vanwege het te vroeg schakelen, maar omdat ik het gewoon gaaf vind. Die laatste 1000 toeren is gewoon jammer, meer niet.
Ik post het filmpje overigens niet vanwege het te vroeg schakelen, maar omdat ik het gewoon gaaf vind. Die laatste 1000 toeren is gewoon jammer, meer niet.
-
Robin
- Berichten: 56474
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: BMW M3 GTS
sms me even man:)
-
Wouter81
- Berichten: 9540
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Re: BMW M3 GTS
Bij de Halfords kun je anders simpel je auto laten aanpassen naar een V8.Downforce Hans schreef: Grappig commentaar van macsnack over hoe je een v8 in moet rijden, heeft hij zeker veel ervaring mee met zijn polo V8
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW M3 GTS
geluidje is opzich lekker van zo'n 4.4 V8, alleen dat schakelen met zo'n bak is qua geluidsopbouw heel anders dan met de handbak, best apart, je mist dan de zakkers in het geluid zeg maar.
- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: BMW M3 GTS
Inrijden???
Het filmpje draait niet om een review over "hoe rij ik een GTS in"
GAS met dat ding.
Het filmpje draait niet om een review over "hoe rij ik een GTS in"
GAS met dat ding.
-
steve smith
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: BMW M3 GTS
Tja, en nu dan maar een post waar ik al een paar dagen tegenop zie. Maar aan de andere kant ben ik ook blij ben dat ik het kan schrijven, dat geluk heeft de andere kant vooralsnog niet.
Afgelopen zondag ochtend stonden er na een nachtelijk transport voor het eerst 2 NL-GTS-en klaar @ Ring.


G's auto zou de hele dag ingezet worden op de baan, de andere pas op de volgende dag. Deze laatste auto liep nog een km of 150 achter qua inrijden, dus het plan was daar nog wat lokaal verkeer mee te doen en in de avond een langere rit over binnenwegen. Aldus geschiedde, in de middag even van beneden naar Ron Simons op en neer, en 's-middags nog even naar boven om @ Ringrooms even te douchen. Er zou die avond gegeten worden @ PK met een groep, dus rond 19:10 vertrok ik uit Kottenborn om via Adenau naar de Pistenklause te rijden.
Het was regenachtig, en daarom heerlijk rustig op de pas naar boven. Slechts 1 auto heb ik ingehaald, een Passat Variant (ja, zo'n ouwe) in de buurt van het bejaardentehuis. Ik zit te genieten van wat een heerlijke auto zo'n GTS is, een auto die ik inmiddels een kleine 1000km heb leren kennen. Bijna bovenaan de pas, na de laatste hairpin veranderde die rust en vredigheid abrupt. Vlak na het insturen van een blinde rechterbocht komt er voor mij een nachtmerrie uit. Ik kijk recht tussen de koplampen van een rode Peugeot 306 een autolengte of 2 a 3 van mij verwijderd is, en duidelijk ergens tussen de 50 en 80 km/h rijdt. Op mijn weghelft!
Op het moment dat ik een Engels kenteken lees realiseer ik me wat er gebeurt, en gaat er van alles door me heen. Uitwijken naar links is geen optie wegens onderbroken vangrail aldaar en de afgrond erachter, dus dan maar heel hard remmen en zover mogelijk rechts naar/tegen de stoeprand. De grasrand erachter kom ik niet op. De gedachten flitsen in die 1 of twee seconden door je hoofd, o.a.:
-"Kijk voor je man, KIJK VOOR JE %^&*()!"
-"Als je nu uitwijkt haal je het nog...."
-"Die velg die nu tegen door de stoep weggevreten wordt heb ik nog in de bus liggen, die band niet!"
-"Godver, die wijkt niet uit. Dit gaat pijn doen"
-"Neeeee, niet Flip's GTS, van alle auto's die je kort kan rijden niet deze!!!"
-"Ah gelukkig, ik zie z'n hand een stuurbeweging ma[DREUN]"
Terwijl ik registreer dat de auto recht voor me een fractie begint uit te wijken zie ik enkel wit katoen van de airbag. En rondvliegend glas, en m'n lichaam registreert een misselijkmakende dreun. Onder mijn linkervoet voel ik de voetsteun breken dus die voet trek ik in, de rechter blijft vol op het rempedaal, wat ook niet meer op de plek zat waar het hoort te zitten. Ik voel de bodem en pedalen dichterbij komen. Terwijl ik de auto nog voel bewegen graai ik om me heen om de airbags weg te drukken, ik wil zicht, en ik wil heel zeker weten dat ik niet alsnog van de berg af ga. De GTS staat stil, slechts een paar meter voorwaarts van waar de impact plaatsvond, en nauwelijks gedraaid. Mijn deur staat zodanig bol naar buiten dat Dukes-stijl uitstappen ook voor mij goed te doen is, en ik klim uit de auto. M'n rechtervoet draagt totaal geen gewicht, dus ik landde op m'n knie alvorens op te krabbelen. Uit de Engelse auto komt iemand naar me toe gestrompeld die huilend roept "I'm sorry, I was driving on the wrong side of the road, I'm sorry, I'm so so sorry." M'n eerste gedacht was "No shit, Sherlock" maar of ik dat ook gezegd heb weet ik niet. Ik hoop van niet. In eerste instantie was ik niet heel vriendelijk, maar toen me duidelijk werd dat er nog een passagier in de 306 zat ging die even voor.
De aanblik de 306 in via de bestuurdersdeur zal ik niet in detail beschrijven, maar ik kan je verzekeren dat de passagier van de 306 by far de slechtste deal had van ons alle drie, en dat beeld zal me voorlopig helder voor de geest blijven. Inmiddels was de door mij eerder ingehaalde Passat als eerste ter plekke, en de bestuurder keek me vernietigend aan. Een uitleg in 5 woorden wat er gebeurd was veranderde zijn blik, en de man hielp het dashboard van de 306 te slopen om de passagier eruit te krijgen. Beter gezegd, hij nam het over na hulpdiensten gebeld te hebben, ik had moeite uberhaupt te staan.

Op dat moment naar m'n telefoon gegrepen voor korte conversaties waar ik behoorlijk tegenop zag. Eerst G omdat hij op 3 minuten afstand is, dan Philip als eigenaar van de auto. Die angst was ongegrond, en ik wil ook langs deze weg zowel Gerwin als Philip bedanken voor de geweldige hulp en steun in deze
Vlak na Gerwin & Johan arriveren ook de Polizei en Bongard, een ogenblik later de Ambulances. Zoals gebruikelijk bij een letselongeval in Duitsland moeten alle partijen hun rijbewijs inleveren. Maar binnen 30 seconden meldt de agent dat het voor hem duidelijk is wat er gebeurd is, en geeft me m'n rijbewijs terug. Phieuwww. Inmiddels heeft mijn Freudiaanse $%^&*iPhone vanuit m'n broekzak naar m'n vriendin gebeld, en die hoorde mij dus adres en postcode opgeven aan een duitse meneer. En er komt dus een SMSje binnen of alles wel is.
Heb hier de laatste jaren weinig ervaring mee, dus heb maar de stoute schoenen aangetrokken en gebeld om te vertellen wat er gebeurd was, en probeerde wat te sussen door te doen alsof het wel meeviel. Bad move. Shelly, je bent geweldig!
De jongens uit de 306 lopen inmiddels niet meer, en liggen vastgesnoerd op hun respectievelijke brancards. Ik moet mee met de ambu omdat A: mijn poot behoorlijk zeer doet ondanks dat ik er wel een beetje op kan lopen en B: ik anders voorlopig op de bank slaap
. Op dat moment ging het met de engelse jongens absoluut niet goed, dus de artsen hadden daar hun handen vol aan. Een kleine drie uur na het ongeluk was er duidelijkheid, mijn hiel is alleen zwaar gekneusd, dus in principe loop ik onbeschadigd weg van een vrijwel frontale aanrijding. Dank u wel BMW!!!!!


Met enige vertraging kwamen we iets rond 22:30 de Pistenklause in lopen, en had ik oprecht trek. Iets voor twaalven kwamen we aan bij het Lindner waar we dankzij G die avond allemaal sliepen. Het was super om daar allereerst m'n vriendin te treffen, en daarna Philip in de ogen te kunnen kijken. Dank voor de sprint A'dam - Nurburg Reitse! Een uurtje aan de bar deed wonderen voor de eerste zenuwen, maar die zijn er nog niet helemaal uit.
Volgens de laatste bericht uit Dld. zijn de Engelse jongens stabiel en buiten levensgevaar. Ik ben vandaag voor het eerst weer gaan werken..... De GTS heeft mijn hachje gered! Ik baal ongelofelijk van dit hele gedoe en vind het doodzonde van de auto, maar kan niet anders dan me een ontzettende mazzelaar voelen dat dit zo is afgelopen. En hoop dat de Engelse verzekeraar een beetje opschiet!
Voor de Duits-lezenden hier het artikel uit de krant:
http://www.rhein-zeitung.de/regionales/ ... 75468.html" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT: op de foto in de krant lijkt het een open bocht. Deze foto heb ik op de terugweg van het ziekenhuis geschoten, in de richting waarin ik onderweg was. Ziet er toch anders uit, is iets verder naar rechts gezeten, maar ook significant hoger op de passagiersstoel van de Trafic!

Afgelopen zondag ochtend stonden er na een nachtelijk transport voor het eerst 2 NL-GTS-en klaar @ Ring.
G's auto zou de hele dag ingezet worden op de baan, de andere pas op de volgende dag. Deze laatste auto liep nog een km of 150 achter qua inrijden, dus het plan was daar nog wat lokaal verkeer mee te doen en in de avond een langere rit over binnenwegen. Aldus geschiedde, in de middag even van beneden naar Ron Simons op en neer, en 's-middags nog even naar boven om @ Ringrooms even te douchen. Er zou die avond gegeten worden @ PK met een groep, dus rond 19:10 vertrok ik uit Kottenborn om via Adenau naar de Pistenklause te rijden.
Het was regenachtig, en daarom heerlijk rustig op de pas naar boven. Slechts 1 auto heb ik ingehaald, een Passat Variant (ja, zo'n ouwe) in de buurt van het bejaardentehuis. Ik zit te genieten van wat een heerlijke auto zo'n GTS is, een auto die ik inmiddels een kleine 1000km heb leren kennen. Bijna bovenaan de pas, na de laatste hairpin veranderde die rust en vredigheid abrupt. Vlak na het insturen van een blinde rechterbocht komt er voor mij een nachtmerrie uit. Ik kijk recht tussen de koplampen van een rode Peugeot 306 een autolengte of 2 a 3 van mij verwijderd is, en duidelijk ergens tussen de 50 en 80 km/h rijdt. Op mijn weghelft!
-"Kijk voor je man, KIJK VOOR JE %^&*()!"
-"Als je nu uitwijkt haal je het nog...."
-"Die velg die nu tegen door de stoep weggevreten wordt heb ik nog in de bus liggen, die band niet!"
-"Godver, die wijkt niet uit. Dit gaat pijn doen"
-"Neeeee, niet Flip's GTS, van alle auto's die je kort kan rijden niet deze!!!"
-"Ah gelukkig, ik zie z'n hand een stuurbeweging ma[DREUN]"
Terwijl ik registreer dat de auto recht voor me een fractie begint uit te wijken zie ik enkel wit katoen van de airbag. En rondvliegend glas, en m'n lichaam registreert een misselijkmakende dreun. Onder mijn linkervoet voel ik de voetsteun breken dus die voet trek ik in, de rechter blijft vol op het rempedaal, wat ook niet meer op de plek zat waar het hoort te zitten. Ik voel de bodem en pedalen dichterbij komen. Terwijl ik de auto nog voel bewegen graai ik om me heen om de airbags weg te drukken, ik wil zicht, en ik wil heel zeker weten dat ik niet alsnog van de berg af ga. De GTS staat stil, slechts een paar meter voorwaarts van waar de impact plaatsvond, en nauwelijks gedraaid. Mijn deur staat zodanig bol naar buiten dat Dukes-stijl uitstappen ook voor mij goed te doen is, en ik klim uit de auto. M'n rechtervoet draagt totaal geen gewicht, dus ik landde op m'n knie alvorens op te krabbelen. Uit de Engelse auto komt iemand naar me toe gestrompeld die huilend roept "I'm sorry, I was driving on the wrong side of the road, I'm sorry, I'm so so sorry." M'n eerste gedacht was "No shit, Sherlock" maar of ik dat ook gezegd heb weet ik niet. Ik hoop van niet. In eerste instantie was ik niet heel vriendelijk, maar toen me duidelijk werd dat er nog een passagier in de 306 zat ging die even voor.
De aanblik de 306 in via de bestuurdersdeur zal ik niet in detail beschrijven, maar ik kan je verzekeren dat de passagier van de 306 by far de slechtste deal had van ons alle drie, en dat beeld zal me voorlopig helder voor de geest blijven. Inmiddels was de door mij eerder ingehaalde Passat als eerste ter plekke, en de bestuurder keek me vernietigend aan. Een uitleg in 5 woorden wat er gebeurd was veranderde zijn blik, en de man hielp het dashboard van de 306 te slopen om de passagier eruit te krijgen. Beter gezegd, hij nam het over na hulpdiensten gebeld te hebben, ik had moeite uberhaupt te staan.
Op dat moment naar m'n telefoon gegrepen voor korte conversaties waar ik behoorlijk tegenop zag. Eerst G omdat hij op 3 minuten afstand is, dan Philip als eigenaar van de auto. Die angst was ongegrond, en ik wil ook langs deze weg zowel Gerwin als Philip bedanken voor de geweldige hulp en steun in deze
Vlak na Gerwin & Johan arriveren ook de Polizei en Bongard, een ogenblik later de Ambulances. Zoals gebruikelijk bij een letselongeval in Duitsland moeten alle partijen hun rijbewijs inleveren. Maar binnen 30 seconden meldt de agent dat het voor hem duidelijk is wat er gebeurd is, en geeft me m'n rijbewijs terug. Phieuwww. Inmiddels heeft mijn Freudiaanse $%^&*iPhone vanuit m'n broekzak naar m'n vriendin gebeld, en die hoorde mij dus adres en postcode opgeven aan een duitse meneer. En er komt dus een SMSje binnen of alles wel is.
De jongens uit de 306 lopen inmiddels niet meer, en liggen vastgesnoerd op hun respectievelijke brancards. Ik moet mee met de ambu omdat A: mijn poot behoorlijk zeer doet ondanks dat ik er wel een beetje op kan lopen en B: ik anders voorlopig op de bank slaap
Met enige vertraging kwamen we iets rond 22:30 de Pistenklause in lopen, en had ik oprecht trek. Iets voor twaalven kwamen we aan bij het Lindner waar we dankzij G die avond allemaal sliepen. Het was super om daar allereerst m'n vriendin te treffen, en daarna Philip in de ogen te kunnen kijken. Dank voor de sprint A'dam - Nurburg Reitse! Een uurtje aan de bar deed wonderen voor de eerste zenuwen, maar die zijn er nog niet helemaal uit.
Volgens de laatste bericht uit Dld. zijn de Engelse jongens stabiel en buiten levensgevaar. Ik ben vandaag voor het eerst weer gaan werken..... De GTS heeft mijn hachje gered! Ik baal ongelofelijk van dit hele gedoe en vind het doodzonde van de auto, maar kan niet anders dan me een ontzettende mazzelaar voelen dat dit zo is afgelopen. En hoop dat de Engelse verzekeraar een beetje opschiet!
Voor de Duits-lezenden hier het artikel uit de krant:
http://www.rhein-zeitung.de/regionales/ ... 75468.html" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT: op de foto in de krant lijkt het een open bocht. Deze foto heb ik op de terugweg van het ziekenhuis geschoten, in de richting waarin ik onderweg was. Ziet er toch anders uit, is iets verder naar rechts gezeten, maar ook significant hoger op de passagiersstoel van de Trafic!
Laatst gewijzigd door steve smith op 22 dec 2011, 14:43, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Steven N.
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: BMW M3 GTS
Zo de klere Steve, heftig dit! Uiteraard zonde van de GTS maar dat is blik en (min of meer) vervangbaar. Goed om te lezen dat je het goed maakt en de andere partij ook levend vanaf is gekomen. Dit had veel erger af kunnen lopen voor jullie beide.
Toch moedig dat je het durft te delen en wens jou en Philip veel succes toe met de afhandeling!
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: BMW M3 GTS
Jezus! Da's echt flink kut! Gelukkig mankeer jij niks en zijn die Engelsen ook buiten levensgevaar iig.
Balen van de GTS, dat wel!
Balen van de GTS, dat wel!
-
Thijs-v-d-H
- Berichten: 664
- Lid geworden op: 14 mei 2009, 20:59
Re: BMW M3 GTS
Wat een klap!
Gelukkig voor de betrokken personen redelijk afgelopen, maar wat zonde zeg.
Hoe erg is de schade? is er nog beginnen aan?
Hopen dat je weer gouw helemaal de oude bent Steve
Ps. Ik verbaasde me al dat we alleen foto´s van Gerwin op de ring te zien kregen, maar nu is het helaas duidelijk
Hoe erg is de schade? is er nog beginnen aan?
Hopen dat je weer gouw helemaal de oude bent Steve
Ps. Ik verbaasde me al dat we alleen foto´s van Gerwin op de ring te zien kregen, maar nu is het helaas duidelijk
-
M@rcel
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Re: BMW M3 GTS
Damn Steve, dat je dit moet overkomen?
Goed dat je het kan navertellen, heel veel sterkte.
Goed dat je het kan navertellen, heel veel sterkte.
- Downforce Hans
- Berichten: 12616
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: BMW M3 GTS
Toen je van de week de foto`s liet zien stond het kippevel op mijn armen.
Die beemer en jou reactie om nog uit te wijken hoe minimaal dat ook was heeft echt je leven gered.
Ben blij dat alles voor jou goed is afgelopen.
Grtz, Hanz06
Die beemer en jou reactie om nog uit te wijken hoe minimaal dat ook was heeft echt je leven gered.
Ben blij dat alles voor jou goed is afgelopen.
Grtz, Hanz06
- romo
- Berichten: 27172
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: BMW M3 GTS
Allemachtig nog aan toe.....................
Heel veel sterke aan alle betrokkenen toegewenst...............
Heel veel sterke aan alle betrokkenen toegewenst...............
- JP
- Berichten: 35291
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: BMW M3 GTS
OMG! Das een klapper....
Beterschap Steve (maar ook die Engelsen) en hopen dat de auto te repareren is.
Beterschap Steve (maar ook die Engelsen) en hopen dat de auto te repareren is.
- Bert ///M3
- Berichten: 9431
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: BMW M3 GTS
Mooi klote zeg
goed dat je zelf niks hebt.
Die foto in dat nieuwsbericht laat weinig aan de verbeelding over.
Ook klote van Philip zijn GTS natuurlijk, vooral als je hem net hebt
Die foto in dat nieuwsbericht laat weinig aan de verbeelding over.
Ook klote van Philip zijn GTS natuurlijk, vooral als je hem net hebt
-
OnlineFabian
- Berichten: 7294
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Re: BMW M3 GTS
Yup, het was even schrikken van de week toen ik het hoorde, ben blij dat je zo uitgestapt bent kerel!
Peutje zit ver In elkaar zeg!
Beterschap!
Peutje zit ver In elkaar zeg!
Beterschap!
-
ErikS
- Berichten: 18996
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: BMW M3 GTS
Pfoe, niet best Steve!
Wees inderdaad maar blij dat je het goed kan navertellen....
Zoals op de foto van de krant te zien, was uitwijken naar links niet zo goed afgelopen nee...............
Damn, die velg van die GTS is ook helemaal afgedraaid @ stoep langs de weg.. respect dat je zo kan reageren tijdens een ongeval.
Blik is te vervangen, hoe zuur het ook is voor Philip.......
Wees inderdaad maar blij dat je het goed kan navertellen....
Zoals op de foto van de krant te zien, was uitwijken naar links niet zo goed afgelopen nee...............
Damn, die velg van die GTS is ook helemaal afgedraaid @ stoep langs de weg.. respect dat je zo kan reageren tijdens een ongeval.
Blik is te vervangen, hoe zuur het ook is voor Philip.......
-
Wouter81
- Berichten: 9540
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Locatie: Curaçao
Re: BMW M3 GTS
Wat de anderen zeggen.... klote van de auto maar gelukkig ben je zelf in staat dit te posten!! Beterschap en succes met de afhandeling.
Hopen dat er nog ergens een GTS te koop is.
Hopen dat er nog ergens een GTS te koop is.
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 15 jul 2011, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8717
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: BMW M3 GTS
Zo dan
Zoals al gezegd, gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen!
En wat betreft de auto....tja....is natuurlijk zwaar klote maar niet het belangrijkste.
Zoals al gezegd, gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen!
En wat betreft de auto....tja....is natuurlijk zwaar klote maar niet het belangrijkste.
- Tristan
- Berichten: 13445
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: BMW M3 GTS
Ahhh...Steve! Dat meen je niet.
Blij dat je niks overkomen is, schade ziet er erg heftig uit.
Belangrijkste is dat je (en de andere inzittenden van de GB auto) niks ernstig mankeert. Erg zuur voor de GTS, zeker omdat hij nog maagdelijk was. Maar ook een GTS is vervangbaar (hoop ik).
Succes met de verdere afhandeling.
Blij dat je niks overkomen is, schade ziet er erg heftig uit.
Belangrijkste is dat je (en de andere inzittenden van de GB auto) niks ernstig mankeert. Erg zuur voor de GTS, zeker omdat hij nog maagdelijk was. Maar ook een GTS is vervangbaar (hoop ik).
Succes met de verdere afhandeling.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: BMW M3 GTS
Wat verschrikkelijk zeg! Echt geluk dat je er zonder al te veel kleer scheuren vanaf bent gekomen. Hopen dat de schade snel afgehandeld kan worden en dat die Britten er ook snel weer bovenop zijn.
-
Robin
- Berichten: 56474
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: BMW M3 GTS
Gvd man.
Sterkte ook voor die Britten natuurlijk. Dit was dus de PTT waar ik al 'n paar keer bij heb staan kwijlen hier bij m'n dealer? Kut, maar eerst blij dat jij er goed vanaf bent gekomen itt die Britten blijkbaar....
Sterkte nogmaals!
En niet lullig bedoeld, maar dat zet me weer aan het denken dat ik dan liever inderdaad in 'n steviger lompe 'boot' zit dan in zo'n kleinere auto.....
Sterkte ook voor die Britten natuurlijk. Dit was dus de PTT waar ik al 'n paar keer bij heb staan kwijlen hier bij m'n dealer? Kut, maar eerst blij dat jij er goed vanaf bent gekomen itt die Britten blijkbaar....
Sterkte nogmaals!
En niet lullig bedoeld, maar dat zet me weer aan het denken dat ik dan liever inderdaad in 'n steviger lompe 'boot' zit dan in zo'n kleinere auto.....
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: BMW M3 GTS
Sterkte Steve en ook aan de Engelsen. Heel jammer van de GTS maar op dit moment niks belangrijker dan dat alle betrokkenen er zo snel mogelijk bovenop komen.
-
indobesar
- Berichten: 9986
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: BMW M3 GTS
Kon mijn oren niet geloven toen ik het hoorde. Gelukkig heb je het overleefd en gaat het met de Engelsen ook beter.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: BMW M3 GTS
zo dan, a nightmare came true...
gelukkig dat je verder weinig mankeert en hopelijk komen die Britten er snel weer bovenop, zo'n foutje als die Britten hebben gemaakt is zo gemaakt als ze eerst lekker zorgeloos over de Ring reden, en daarna daarbuiten gingen, dan kan je het ff vergeten als je geen verkeer tegen bent gekomen.
Ik had dat ooit (slechts 1x in de UK geweest met een auto) dat ik de heenweg naar de Ultima fabriek in Hinckley? helemaal goed reed, ik zei ook elke keer links rijden links links
dus dat ging wonderbaarlijk goed (voor men eerste x in men leven de andere kant van de weg rijden in de UK)
echter na zeg 5 uur lang Ultima's kijken en over auto's praten, ging ik en men vriendin (destijds) naar huis , nog vol met die dag in ons hoofd...
we reden daar op het industrie terrein nog, geen verkeer dus gewoon rechts
en niet hard ofzo, toen kwamen we weer in de gewone buurt (daar vlak bij) zie ik een mercedes op me af komen (reden maar 30 daar) en die zag het al en ik dacht toen ook ships...damn owja pfff we zitten in de UK dus aan de andere kant van de weg
ging allemaal heel goed vanwege snelheid en recht stuk net uitkomende van het industrie, maar dan ga je wel ff denken.
Dus daarna men vriendin geinstructeert dat mocht ik het vergeten me mee te helpen herinneren na elke kruising...links te rijden zeg maar
anyhow, sterkte, hopelijk krijg je geen nalast met je voet, dat steun pedaal heeft aardig wat te voorduren gehad...
en pfff balen ook van de GTS en de eigenaar sterkte allen.
gelukkig dat je verder weinig mankeert en hopelijk komen die Britten er snel weer bovenop, zo'n foutje als die Britten hebben gemaakt is zo gemaakt als ze eerst lekker zorgeloos over de Ring reden, en daarna daarbuiten gingen, dan kan je het ff vergeten als je geen verkeer tegen bent gekomen.
Ik had dat ooit (slechts 1x in de UK geweest met een auto) dat ik de heenweg naar de Ultima fabriek in Hinckley? helemaal goed reed, ik zei ook elke keer links rijden links links
echter na zeg 5 uur lang Ultima's kijken en over auto's praten, ging ik en men vriendin (destijds) naar huis , nog vol met die dag in ons hoofd...
we reden daar op het industrie terrein nog, geen verkeer dus gewoon rechts
ging allemaal heel goed vanwege snelheid en recht stuk net uitkomende van het industrie, maar dan ga je wel ff denken.
Dus daarna men vriendin geinstructeert dat mocht ik het vergeten me mee te helpen herinneren na elke kruising...links te rijden zeg maar
anyhow, sterkte, hopelijk krijg je geen nalast met je voet, dat steun pedaal heeft aardig wat te voorduren gehad...
en pfff balen ook van de GTS en de eigenaar sterkte allen.
-
OnlineRichardt.
- Berichten: 6818
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: BMW M3 GTS
Tering, daar wordt je niet vrolijk van 
Gelukkig ben jij er (en de Engelsen relatief) goed vanaf gekomen, frontaal klappertje kan toch ook heel anders aflopen
Ook al is het een GTS, het is blik en dus te vervangen
Gelukkig ben jij er (en de Engelsen relatief) goed vanaf gekomen, frontaal klappertje kan toch ook heel anders aflopen
Ook al is het een GTS, het is blik en dus te vervangen
