Bullshit. Centenkwestie. Turbo is te duur zeker?Robertdj schreef:Allemaal turbo = slecht. Doe mij maar een lekkere atmo diesel.

Bullshit. Centenkwestie. Turbo is te duur zeker?Robertdj schreef:Allemaal turbo = slecht. Doe mij maar een lekkere atmo diesel.
ErikS schreef:Bullshit. Centenkwestie. Turbo is te duur zeker?Robertdj schreef:Allemaal turbo = slecht. Doe mij maar een lekkere atmo diesel.
Zoiets?dvh schreef:* mist centenkwestiesmilie *
langzaamste is de mercedes benz 190d...Martijn_bmw schreef:liever een golf variant SDI zelfde blok nog zwaarder en trager
Macboy schreef:Na mijn Polo ja !
Mooi, want BMW is k*t man. Het zijn eigenlijk ook allemaal boten, óók de 1M.RVV schreef:... Kortom verder bashen tegen BMW is uiteraard geen probleem
Herinner me ineens een winterse avond waar ik (in het bijzijn van de eigenaar, 'n medestudent toen) heel wat afgegleden heb met een 1.4-tje op winterbanden. Wat me vooral zal bijblijven was de heer-lijk-e balans tot ver over de limiet. MemoriesRuben schreef:Ik kon het fwd sucks draadje niet zo gauw vinden, dus dan maar hier.![]()
Ik loop net langs een Peugeot 205 centennial/annaversery of hoe die ik ook mag heten. Kan me herinneren toen ik op zoek was naar mijn eerste autootje dat ik hier toen proef mee heb gereden, een vreselijk leuk en vlot autootje. Maar als ik 'm nu zie staan is het enige wat ik denk, dat ding had achterwielaandrijving moeten hebben! Wat een mega fun autootje zou zoiets dan zijn. Zeg maar een mx-5 maar dan praktisch en toch elke bocht dwars zeker met de wintermaanden die er aan komen. Weinig gewicht, achterwiel aandrijving en sneeuw. Lijkt me een mooie combinatie.
Gebruikers op dit forum: RS-Ron en 5 gasten