maar kan het niet een beetje snel....want het leeeeeeven duurt maar evenromo schreef:Snipe schreef:Je bent bekend met het verhaal dat daar een viercilinder in zit?romo schreef:Als de nieuwe coupe komt, en ik er vervolgens niet blind van wordtdan kan ie mooi de 1M opvolgen.......
Oeps...........nou ja, we zien het wel, we zullen het wel beleven......................
BMW 1 Serie F20 (1e foto's op p. 2)
- GTRene
Re: BMW 1 Serie F20 (1e foto's op p. 2)
- JP
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Tristan
Hier vind ik het weer niks. Auto heeft dus echt min. 18' en M-pakket nodig imho.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Pffff, idd. Dat is niet bukken maar slikken tegenwoordig bij BMW 
- GTRene
zo op dei onderste foto lijken de koplampen een beetje euh...te ver doorgetrokken naar achter?
en de gril in die kleur springt er te veel uit en de spiegels ook.
en de gril in die kleur springt er te veel uit en de spiegels ook.
- RVV
Die laatste foto's.. net een kleine station. 
- Hielke
Auto is mooi in proportie maar recht van voren op z'n zwakst. Überhohlprestige is daarmee gelijk nul.
Mocht zo'n ding me op een dubbelbaans weg achterop komen rijden dan ga ik er met de Puntpo met opzet voor rijden. Een minuut of vijf. Ze moeten wel rekening met de nieuwe pikorde houden.
Mocht zo'n ding me op een dubbelbaans weg achterop komen rijden dan ga ik er met de Puntpo met opzet voor rijden. Een minuut of vijf. Ze moeten wel rekening met de nieuwe pikorde houden.
- GTRene
dit is dan de 5 deurs...
doch denk ik dat de 3 deurs er niet veel anders uit zal zien?
doch denk ik dat de 3 deurs er niet veel anders uit zal zien?
- Sperdy
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
FerdiACS1 schreef:Konijn
Zo gaan we langs het dierenrijk van hangbuizwijn naar het konijn..........................
Maar dan wel met Myxomatose................
Leuke kar voor;
- Joop
Zo vind ik het nog wel wat; M-Sport pakketje met fatsoenlijke 18" velg en dat kleurtje maskeert die nare kijkers voorop ook op de een of andere manier...Snipe schreef:Nieuwe 1 Serie in Valencia Orange, voor het betere 1 M-gevoel in je 116i.
...zeker als je deze afzet tegen bovenstaande auto, dan is dat geen porem en door de donkere kleur zie je de overige details minder waardoor juist die koplampen weer erg gaan opvallen.
Nu nog een fatsoenlijk motorblok voorin...
- GTRene
zo lijkt het inderdaad al een stuk beter, althans springen bepaalde zaken er niet zo uit.
trouwens is die wielbasis nou een stuk groter dan bij de vorige serie? lijkt vrij lang.
trouwens is die wielbasis nou een stuk groter dan bij de vorige serie? lijkt vrij lang.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Alle nieuwe BMW`s van dit moment zijn erg "gestrekt"......... 
- Macboy
Blauwe is inderdaad weer heel lelijk 
- mark147
Kan zijn dat ik er aan moet wennen, maar heb niet direct de neiging om naar de BMW dealer te gaan om mijn 3 deurs 118d in te gaan ruilen voor een nieuwe 1 serie.
- Snipe
Volgens Autocar zou je dat wel moeten doen, maar nog beter kun je naar een andere dealer van een ander merk gaan om die ouwe 118d om te wisselen voor iets fatsoenlijks.mark147 schreef:Kan zijn dat ik er aan moet wennen, maar heb niet direct de neiging om naar de BMW dealer te gaan om mijn 3 deurs 118d in te gaan ruilen voor een nieuwe 1 serie.
With limited practicality, mediocre material quality, curious styling and a flawed and uninvolving drive, the old BMW One never really earned its stripes in BMW’s habitual class-leading sense. (...) The original 1-series’ mechanical layout added almost nothing to the car’s handling; this new 1-series may feel more precise, more composed and less remote than the last, but it suffers with the same fundamental problem. It’s too tame, too unengaging to properly represent its maker’s perennial universal selling point. Its course through a fast bend isn’t responsive to adjustment via either brake or throttle pedal. Up your pace on a twisting backroad and, while other rear-drivers come alive, this one remains docile and inert. (...)
More rounded dynamics, greater refinement and usability, some great powertrains and a more appealing driving environment make this a 1-series that’s much easier to recommend against its peers, after all.
But it’s still not a great-driving BMW; doesn’t distinguish itself from other cars in the class with the entertainment you expect from a car with a blue-and-white propeller on the bonnet. And now you wonder if an ordinary 1-series hatch ever will.
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... 0d/258168/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Goh, weer meer remote dus? Wat in die klasse dan te kiezen? Golf GTI dus?Nou ja we wachten de F30 3 serie begin volgend jaar maar af.
- GTRene
klinkt niet echt hoopvol...
een soort allemans vriend...een USA seller?
magoed, zolang ze ook maar een paar meer DF mobielen maken zie ik geen probleem
voor elk wat wils.
een soort allemans vriend...een USA seller?
magoed, zolang ze ook maar een paar meer DF mobielen maken zie ik geen probleem
voor elk wat wils.
- Snipe
Volgens Autocar is er in die klasse wel een dozijn beter rijdende auto's te vinden. Dus vrijwel alles rijdt beter dan een 1 Serie kennelijk. En wachten op de nieuwe 3? Die staat op hetzelfde onderstelRobin schreef:Goh, weer meer remote dus? Wat in die klasse dan te kiezen? Golf GTI dus?Nou ja we wachten de F30 3 serie begin volgend jaar maar af.
-
Robin
Nou dan zijn we mooi klaar. Veel gezapiger dan 'n F10 kan 't niet worden, dus ik ga er wel op vooruit:)Snipe schreef:Volgens Autocar is er in die klasse wel een dozijn beter rijdende auto's te vinden. Dus vrijwel alles rijdt beter dan een 1 Serie kennelijk. En wachten op de nieuwe 3? Die staat op hetzelfde onderstelRobin schreef:Goh, weer meer remote dus? Wat in die klasse dan te kiezen? Golf GTI dus?Nou ja we wachten de F30 3 serie begin volgend jaar maar af.
- Snipe
Toch zou ik wel benieuwd zijn naar 'een dozijn' auto's die beter rijden dan een 1 Serie. Ik zou er zo even geen twaalf op kunnen noemen in die klasse. Als het je smaak is misschien een Focus, een Megane of een Giulietta, maar verder?
-
Wimo
Scirocco?
Die nieren zijn niet echt mijn smaak, verder best te pruimen. Vooral het interieur ziet er goed uit!
Die nieren zijn niet echt mijn smaak, verder best te pruimen. Vooral het interieur ziet er goed uit!
-
Robin
Golf GTI, Scirocco, maar teveel in your face vind ik, en 't liefst dan de Giulietta inderdaad.
-
M@rcel
Deze auto moet gewoon dood...
:beam: