Driving Fun houdt op te bestaan....
-
Re: Driving Fun houdt op te bestaan....
Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon... 

- duifjes.com
Tsja...gevalletje ik ben vroeger gepest en wil laten zien wie ik ben...en daardoor 'schreeuw' ikMarc RS4 schreef:Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon...
het ea...
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Of dat ie vroeger geen driewieler kreeg van Sinterklaas...duifjes.com schreef:Tsja...gevalletje ik ben vroeger gepest en wil laten zien wie ik ben...en daardoor 'schreeuw' ikMarc RS4 schreef:Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon...
het ea...
Maar toch. Dat gepest zijn, eventueel. Dat ligt 99% aan de pestkop en niet aan 't slachtoffer...en zo kunnen we doorgaan. Wat heeft 't slachtoffer misdaan kun je je afvragen....
Siegmund Freud @ PC Robin
- duifjes.com
Robin schreef:Of dat ie vroeger geen driewieler kreeg van Sinterklaas...duifjes.com schreef:Tsja...gevalletje ik ben vroeger gepest en wil laten zien wie ik ben...en daardoor 'schreeuw' ikMarc RS4 schreef:Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon...
het ea...
Maar toch. Dat gepest zijn, eventueel. Dat ligt 99% aan de pestkop en niet aan 't slachtoffer...en zo kunnen we doorgaan. Wat heeft 't slachtoffer misdaan kun je je afvragen....
Siegmund Freud @ PC Robin

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Die chick op jouw foto duidelijk niet, die is ruim doableMarc RS4 schreef:Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon...

Wiesda?
-
OnlineLuco
Party, ze valt niet op lelijke militairenpartyondude schreef:Die chick op jouw foto duidelijk niet, die is ruim doableMarc RS4 schreef:Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon...![]()
Wiesda?

- Robin
Daan.partyondude schreef:Die chick op jouw foto duidelijk niet, die is ruim doableMarc RS4 schreef:Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon...![]()
Wiesda?
De man die ons in mekaar wil slaan.
We laten hem in de waan.
Want een kiwi is geen banaan.
Hij zoekt een stok om mee te slaan.
Hij is geboren in het land van Djenghis Khan.
Daarom snapt hij er niks vaan.(dichterlijke vrijheid)
Zijn zorgen om z'n egootje zijn erger dan Japaan.
Normaal zien we de man niet eens staan.
Hoe noemt een Belg een kippenneuker, juist, een haan.
Ik zou zeggen: komaan.
Deze man is rijp voor Pieter Baan.
Oral B.@ PC Robin
- dvh
Ja... Ben toch wel eens benieuwd wat voor vrouwelijk schoon er op de passagiersstoel zit bij de DF'ers.Pennucciracing Luco schreef:Party, ze valt niet op lelijke militairenpartyondude schreef:Die chick op jouw foto duidelijk niet, die is ruim doableMarc RS4 schreef:Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon...![]()
Wiesda?
Onder het mom van; " bij een mooie auto hoort een knappe vrouw" ofzo....!
Wie opent 'r een topic ??

- Robin
Claudia Hürtgen in de F10 M5.
Neh, laat maar.
Neh, laat maar.

- dvh
Robin schreef:Claudia Hürtgen in de F10 M5.
Neh, laat maar.
Is dit een vrouw dan ??....

- Downforce Hans
Wat zitten er een berg mensen achter jou computer, blijven ze ook allemaal etenRobin schreef:Daan.partyondude schreef:Die chick op jouw foto duidelijk niet, die is ruim doableMarc RS4 schreef:Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon...![]()
Wiesda?
De man die ons in mekaar wil slaan.
We laten hem in de waan.
Want een kiwi is geen banaan.
Hij zoekt een stok om mee te slaan.
Hij is geboren in het land van Djenghis Khan.
Daarom snapt hij er niks vaan.(dichterlijke vrijheid)
Zijn zorgen om z'n egootje zijn erger dan Japaan.
Normaal zien we de man niet eens staan.
Hoe noemt een Belg een kippenneuker, juist, een haan.
Ik zou zeggen: komaan.
Deze man is rijp voor Pieter Baan.
Oral B.@ PC Robin

- Dennis Cavallino
Robin typt vanuit 't Pieter Baan centrum. :drieling:
-
De luxe versie, zeg maar 

-
OnlineBram
En dat zeg jij, de man met die snor?Pennucciracing Luco schreef:Party, ze valt niet op lelijke militairenpartyondude schreef:Die chick op jouw foto duidelijk niet, die is ruim doableMarc RS4 schreef:Deze meneer Daan is een ultra rare snijboon...![]()
Wiesda?

Laatst gewijzigd door Bram op 30 jun 2011, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hielke
En ik me maar afvragen waarom het zo rustig in het 1M topic is
Nu nog even uitvogelen wie Daan van der Keur is.

Nu nog even uitvogelen wie Daan van der Keur is.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Misschien een leuke taart naar het lab van de ivf kliniek sturen?
http://www.taartenmagie.nl/kindertaarte ... ijntje.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"Daan is cool, DF is stom"
http://www.taartenmagie.nl/kindertaarte ... ijntje.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"Daan is cool, DF is stom"
- RVV
Zo er kwamen weer een paar mails binnen
Beste mannen van Driving-fun.com,
Vorige week had ik een gesprek met Ted Sluymer waar ik mee samen ga werken. Kom ik google eens op zijn naam dacht ik bij mezelf en zie daar een oud topic over Ted Sluymer op Driving-fun.com waar ene Jeroen van den Berg het onderstaande schrijft wat werkelijk te hilarisch is voor woorden. Jeroen schrijft in het bewuste (scheld)topic dat hij Edwin heeft gezegd het er niet bij te laten zitten in verband met laster want Ted noemt naam en toenaam. Toen ik dat las moest ik toch echt even heel erg hard lachen want jullie doen exact hetzelfde met mij op Driving-fun.com, dus wie is hier nou hypocriet. Sorry hoor maar op zo’n hypocriete post moest ik wel even reageren. We spreken elkaar nog wel in de toekomst.
Mzzl Daan van der Keur
Jeroen van den Berg
Berichttitel:
<http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 84#p153284> Geplaatst: di sep 25, 2007 18:55
Rebel schreef:
fraaie reclame
Kun je zulke uitspraken niet aanpakken en het boekje uit de handel laten halen? Of geef je het dan juist nog meer aandacht?
Als dit mijn bedrijf betrof, liet ik het er niet bij zitten.
heb edwin iig gezegd iig niet bij te laten zitten.. mss laster ivm naam en toenaam...

Vorige week had ik een gesprek met Ted Sluymer waar ik mee samen ga werken. Kom ik google eens op zijn naam dacht ik bij mezelf en zie daar een oud topic over Ted Sluymer op Driving-fun.com waar ene Jeroen van den Berg het onderstaande schrijft wat werkelijk te hilarisch is voor woorden. Jeroen schrijft in het bewuste (scheld)topic dat hij Edwin heeft gezegd het er niet bij te laten zitten in verband met laster want Ted noemt naam en toenaam. Toen ik dat las moest ik toch echt even heel erg hard lachen want jullie doen exact hetzelfde met mij op Driving-fun.com, dus wie is hier nou hypocriet. Sorry hoor maar op zo’n hypocriete post moest ik wel even reageren. We spreken elkaar nog wel in de toekomst.
Mzzl Daan van der Keur
Jeroen van den Berg
Berichttitel:
<http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 84#p153284> Geplaatst: di sep 25, 2007 18:55
Rebel schreef:
fraaie reclame
Kun je zulke uitspraken niet aanpakken en het boekje uit de handel laten halen? Of geef je het dan juist nog meer aandacht?
Als dit mijn bedrijf betrof, liet ik het er niet bij zitten.
heb edwin iig gezegd iig niet bij te laten zitten.. mss laster ivm naam en toenaam...
- RVV
En een 2e WTF mail op zondag avond
Mijn laatste zin “We spreken elkaar nog wel in de toekomst.” wil ik nog even verduidelijken. Ted Sluymer is namelijk van huis uit jurist en geen autojournalist, dat wisten jullie waarschijnlijk niet. Ik ga Ted dus vragen of hij mij in zijn hoedanigheid als jurist wil helpen om de laster over mijn persoon van jullie website verwijderd te krijgen.
Mzzl Daan van der Keur

Mijn laatste zin “We spreken elkaar nog wel in de toekomst.” wil ik nog even verduidelijken. Ted Sluymer is namelijk van huis uit jurist en geen autojournalist, dat wisten jullie waarschijnlijk niet. Ik ga Ted dus vragen of hij mij in zijn hoedanigheid als jurist wil helpen om de laster over mijn persoon van jullie website verwijderd te krijgen.
Mzzl Daan van der Keur
- GTRene
ipv dat ie zich koest houd dan houd het vanzelf op en vergeten we het weer...
nah, gewoon afwachten en als z'n vriend? wat stuurt wat officieel lijkt dan beantwoorden door een andere advocaat van hier bv.
nah, gewoon afwachten en als z'n vriend? wat stuurt wat officieel lijkt dan beantwoorden door een andere advocaat van hier bv.
- RVV
Het komt er op neer dat oom agent Daantje naar (met de nadruk op naar) met de staart tussen de benen naar huis heeft gestuurd met zijn smaad en laster aangifte.
Daan in zak en as.. Komt in aanraking met Ted Sluymer en hoort waarschijnlijk bij toeval dat Ted jurist is. Heej denkt Daan. Gratis juridische hulp van meneer Sluymer.. Nu kan ik eindelijk DF tot aan de grond aan toe afbranden.
Jammere voor meneer Daan is dat de ene helft van de directie van Driving-fun zelf afgestudeerd jurist is. Kortom weer een vette zondagavond FAIL van Daantje.
Ik heb wel wat contact gehad in het verleden met Ted. Zal hem de mailtjes doorsturen, weet ie gelijk dat Daantje hem voor het karretje wil spannen.
Operatie kansloos 37.
Daan in zak en as.. Komt in aanraking met Ted Sluymer en hoort waarschijnlijk bij toeval dat Ted jurist is. Heej denkt Daan. Gratis juridische hulp van meneer Sluymer.. Nu kan ik eindelijk DF tot aan de grond aan toe afbranden.
Jammere voor meneer Daan is dat de ene helft van de directie van Driving-fun zelf afgestudeerd jurist is. Kortom weer een vette zondagavond FAIL van Daantje.
Ik heb wel wat contact gehad in het verleden met Ted. Zal hem de mailtjes doorsturen, weet ie gelijk dat Daantje hem voor het karretje wil spannen.
Operatie kansloos 37.

-
OnlineBram
Wat een sneu flapdrolletje die daan vd treur zeg 

-
RVV kun je die gast hier geen columns laten schrijven. Zou erg vermakelijk zijn 

- JP
Zeker bij toeval op de kartbaan tegen het lijf gelopen.RVV schreef:(...)
(...)
- PD power
Geweldig weer.... 

-
OnlineLuco
Nee joh, tijdens een van zijn onnavolgbare acties op een klaverblad, raasde die langs Ted, en Ted was daar zo van onder de indruk dat ze met elkaar in gesprek zijn geraakt :ninja:JP schreef:Zeker bij toeval op de kartbaan tegen het lijf gelopen.RVV schreef:(...)
(...)