JP schreef:Werkt Daan in een IVF-kliniek? Is hij hoofd zaaddodende pasta ?
Ik weet het niet zeker, maar heb zo een vermoeden van wel, als ik even wat quotes mag aanhalen :
Citroën C4: "ik werk 32u p/wk op de IVF-kliniek en vrijdag is mijn vaste vrije dag"
Citroën C4 Picasso: "ik ben trouwens ook gecertificeerd BHV-er"
Citroën DS3: "Tijdens mijn werk op het IVF-laboratorium moet ik zo verschrikkelijk geconcentreerd en gefocust zijn"
Ford S-Max: "Dinsdagavond moest ik de lab-gsm (=storingsdienst) ophalen bij een collega en daarna nog even naar de IVF-kliniek."
Hyundai i30: "Toen ik op mijn werk (IVF-kliniek waar ik op het laboratorium werk) arriveerde was er een collega uit Amsterdam die geen enkel vastgevroren portier van haar auto open had gekregen."
Renault Clio RS Cup: "Tja praat mij niet over wetenschappers (in mijn geval de medische wetenschap) want daar weet ik alles van."
Renault Laguna: "In de medische wetenschap waar ik part-time werkzaam ben is dat een absoluut vereiste voor goede en grondige research."
Seat Leon Cupra: "De periode voor en na de verhuizing van de IVF-kliniek had een zware wissel op me getrokken. Maar ja dat soort dingen merk je pas als het voorbij is."
Suzuki Swift 1.2: "Gelukkig mocht ik niet werken vanwege een hardnekkige en opnieuw opspelende bacterie-infectie. Het werken met humane eicellen en embryo's gebeurt onder steriele omstandigheden en elke kans op besmetting moet natuurlijk uitgesloten worden."