Ook grappig als ze naar die GT-R switchen dat je bijna geen motorgeluid hoort. Alsof hij beetje aan het cruisen is

en nog "betaalbaar" ook in verhouding tot de grote jongens.Michel P schreef:Deed ook nog een Ginetta G40R mee met de 24h afgelopen weekend, fraaie auto, lag ook goed op de weg.
Michel
DIt het het (vliegveld)terrein waar Andrew Walsh zijn lightweight trainingen geeft. Heb je een Lotus(derivaat) dan is zo'n training eigenlijk wel een must.GTRene schreef:kom net deze tegen, de RSW Exige 2.3 V6 SC
rijd daar een beetje over hobbelig terein, zal best een bommetje zijn lijkt me.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YkDf29Gs ... r_embedded[/youtube]
Staat voor september in de planning. Ben benieuwdSteV6 schreef:DIt het het (vliegveld)terrein waar Andrew Walsh zijn lightweight trainingen geeft. Heb je een Lotus(derivaat) dan is zo'n training eigenlijk wel een must.
150.000 pond (zonder bpm)GTRene schreef:kom net deze tegen, de RSW Exige 2.3 V6 SC
rijd daar een beetje over hobbelig terein, zal best een bommetje zijn lijkt me.
Als Andrew rijd wel ja, maar dat ga ik toch maar niet toelatenGTRene schreef:trouwens dat terrein lijkt me best tricky met een stug onderstel en verspringen, gelukkig heb je daar wel de ruimte.
+1Emiel schreef:Johnny mobiel
Dan nks, maar dure velgen met straatbandjes?smiley schreef:Als dit voornamelijk een trackauto is, wat is er dan mis met een verlengde diffuser en spoiler om wat meer downforce te zoeken?
Kumho cup auto...vandaar.Emiel schreef:Dan nks, maar dure velgen met straatbandjes?smiley schreef:Als dit voornamelijk een trackauto is, wat is er dan mis met een verlengde diffuser en spoiler om wat meer downforce te zoeken?
Misschien is dit wel de straat look naast de track look.