Driving Fun houdt op te bestaan....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Peter Tunissen

Driving Fun houdt op te bestaan....

Bericht door Peter Tunissen » 29 jun 2011, 10:48

En dat is allemaal jullie schuld! :P
Geachte heer Snijders,

Blijkbaar heeft u niet goed begrepen wat de functie van een moderator op een forum is. U als hoofdredacteur van driving-fun.com zou toch moeten weten dat er regels gelden op een forum en dat u als hoofdredacteur de moderators daar op dient te wijzen. Maar blijkbaar hebben jullie geen regels opgesteld want ik lees nergens op het forum: "Reactie verwijderd. Gelieve inhoudelijk te reageren en niet te beledigen of te kwetsen." terwijl er toch behoorlijk kwetsende dingen geschreven worden over mijn persoon. Ze wensen me nog net niet toe dat ik mezelf dood rijd. Het boeit mij persoonlijk eerlijk gezegd helemaal niets wat ze over me schrijven, maar de eigenaar van Autotesten.nl wil persé dat ik actie onderneem dus bij deze. Ik heb alle pagina's uit het "Het grote FAIL topic Pt. II" gedownload als bewijs en ga aangifte bij de politie doen wegens smaad als op 16 juli niet alle pagina’s en/of reacties waarin mijn naam voorkomt verwijderd zijn. Behalve dat ik aangifte ga doen bij de politie ga ik ook alle citaten over mijn persoon op een rijtje zetten en alle autoimporteurs een brief sturen over de walgelijke teksten omtrent mijn persoon op jullie forum. Op Autotesten.nl noem ik nooit namen als ik het heb over de Nederlandse autojournalistiek en zo hoort het ook. Als ik kritiek heb op andere autojournalisten omdat ze niet doorhebben dat er verkeerde voorbanden op een testauto zitten (Renault Clio RS Cup), de schokbrekers waardeloos zijn (Mitsubishi Lancer Evolution X) of de koppeling verrot is (Kia Soul) dan is dat mijn goed recht en ik onderbouw mijn kritiek ook maar ik speel NOOIT op de persoon zoals jullie wel doen. Ik ga hier niet over in discussie en mocht er een rechtzaak komen dan zal een rechter het zeker meenemen dat ik jullie netjes 2 weken de tijd heb gegeven om alles te verwijderen.
Zie ook: http://wetboek.net/lexicon/smaad.html" onclick="window.open(this.href);return false; daar staan alle wetregels omtrent smaad. Onder andere artikel 261 dat niets aan duidelijkheid te wensen overlaat. Vergeet niet dat ik het complete Fail-topic gedownload heb en zo uit kan printen indien nodig.

Artikel 261

1 Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2 Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3 Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.

Met Vr. Gr. Daan van der Keur

PS.: Ik heb de redactie van Chicane Magazine ook een mail gestuurd omtrent deze kwestie.

Petrolhead Tom

Re: Driving Fun houdt op te bestaan....

Bericht door Petrolhead Tom » 29 jun 2011, 10:52

:wave: Daar gaan we weer! :wave:

Metchu

Bericht door Metchu » 29 jun 2011, 10:54

hahaha ik ging stuk om de zin: "ik heb het complete fail topic gedownload" ...

Zou hij er nog iets van leren ofzo ? :tong:

Tom

Bericht door Tom » 29 jun 2011, 10:55

Afbeelding

Emiel

Bericht door Emiel » 29 jun 2011, 10:56

Die naam heb ik al vaker voorbij zien komen, beetje de zelfde situaties als deze , als ik mij correct herriner.

Oftewel, niks aan de hand mensen, doorlopen en doorgaan.

Hij mag trouwens wel eens op Nederlandse les.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 29 jun 2011, 10:59

*Subscribed* this should be fun. :mrgreen:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 29 jun 2011, 11:01

Metchu schreef:hahaha ik ging stuk om de zin: "ik heb het complete fail topic gedownload" ...
Me too :lollerdelol:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 29 jun 2011, 11:05

Hell yeah! dit ga ik ZEKER in de gaten houden..

Die daan van der keur heeft het nog niet helemaal begrepen denk ik.... wat een giller :kikker:

VLA

Bericht door VLA » 29 jun 2011, 11:06

indobesar schreef:
Metchu schreef:hahaha ik ging stuk om de zin: "ik heb het complete fail topic gedownload" ...
Me too :lollerdelol:
x3 , deze meneer verdient bijna nog een vermelding in het internet meme's topic.

:popcorn:

* gaat het fail topic nog maar eens doorspitten *

WJ

Bericht door WJ » 29 jun 2011, 11:07

Who the fuck is Daan van der keur? En waarom is die boos/word die in de zeik gezet?

Ik ben niet van het hele topics downloaden, dus als iemand het in twee regels even duidelijk kan maken, graag. :D

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 29 jun 2011, 11:08

als je daan van der keur intoetst op google staat driving-fun bovenaan, geweldig!!!!!

Robertdj

Bericht door Robertdj » 29 jun 2011, 11:09

:'(

VLA

Bericht door VLA » 29 jun 2011, 11:12

Nutkees schreef:als je daan van der keur intoetst op google staat driving-fun bovenaan, geweldig!!!!!
Ja klopt maar ik kan niks beledigends over hem vinden om eerlijk te zijn. Ik herinner me wel een topic met wat leuke uitspraken van hem, maar dat waren zijn eigen uitspraken.

Edit : ow zie toch wel een post van metchu. :roflol:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 29 jun 2011, 11:14

Dat was nog eerder reclame dan wat anders. Ik wens hem alle succes met zijn Smaad klaagzang. :wave:

Metchu

Bericht door Metchu » 29 jun 2011, 11:20

VLA schreef:
Nutkees schreef:als je daan van der keur intoetst op google staat driving-fun bovenaan, geweldig!!!!!
Ja klopt maar ik kan niks beledigends over hem vinden om eerlijk te zijn. Ik herinner me wel een topic met wat leuke uitspraken van hem, maar dat waren zijn eigen uitspraken.

Edit : ow zie toch wel een post van metchu. :roflol:

Oh jee, waar dan? :cool:

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 29 jun 2011, 11:20

Dat zal hij zelf dan ook wel gedaan hebben :lol:

Afbeelding

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 29 jun 2011, 11:22

Briljant! Ik zou ook wel een ingelijste kopie willen hebben. :clap:
Laatst gewijzigd door Youp op 29 jun 2011, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 29 jun 2011, 11:23

Gert-jan schreef:
Dat zal hij zelf dan ook wel gedaan hebben :lol:

Afbeelding

:clap:

Metchu

Bericht door Metchu » 29 jun 2011, 11:23

Hahahaha mijn post heeft wel gewerkt! Hahahaha we staan op 1 op Google wahahahaha
Metchu schreef:even voor google dit hoor:

Autotesten Auto Testen Autotesten.nl kut tests raggen aan bonken rijden

Daan van der keur Daan v/d Keur D. v/d Keur prutser arrogant

ik hoop dat ie zichzelf weer gaat zoeken en hier weer komt, leven in de brouwerij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 29 jun 2011, 11:36

En bedankt Metchu! Dankzij jou gaat heel DF eraan! :ziek:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 29 jun 2011, 11:36

Met die uitspraak in het Wilders verhaal vorige week in 't achterhoofd, denk ik dat hij geen kans maakt.
Wat jullie?

Misschien is 't soms wat flauw om hem 'aan te pakken', maar ja, 'hoge bomen' he....

Als ie zo door blijft gaan met dit soort ongein, snapt ie zelf ook dat ie olie op 't vuur gooit.

Kan ie niet een kook-, klus- of moderubriek ofzo beginnen? Misschien dat ie daar beter uit de verf komt. Autogek zijn betekent nog niet dat je opeens een tweede Tiff, JC of Chris Harris bent he... :D

Tim N

Bericht door Tim N » 29 jun 2011, 11:38

Whaha LOL om post Metchu @ Google

RVV

Bericht door RVV » 29 jun 2011, 11:45

Ach jullie zijn toch allemaal een stel randdebielen volgens Daan v/d K :ninja:
Ik heb erg veel bewondering voor mensen als Paul want zijn kennis op het gebied van vering/demping is ongelofelijk groot. Van mij mogen ze daar gerust heel laatdunkend over doen op http://www.driving-fun.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; want ik denk maar zo, Paul Klop weet in zijn uppie meer als alle forummers bij elkaar.
Copyright: Autotesten.nl

http://www.autotesten.nl/citroen/citroe ... o-test.php" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Jurjen
Auto: 987S / 955

Bericht door Jurjen » 29 jun 2011, 11:47

"Meer als alle forummers"

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 29 jun 2011, 11:47

Wie is Paul Klop ook alweer?

Plaats reactie