dus al met al denk een verstandige keuze

die pook (ik vergeet dat altijd) kun je die er zo vanaf trekken? of zit het toch wat geborgd.
mooie pook.
Zonder context klinkt dit echt heel vreemd...GTRene schreef:heb net wel wat aan die pook van de Compact getrokken om dat stukje leer eraf te snijden
+1Martijn_bmw schreef:stukken beter
Yup:JP schreef:Ziet er mooi uit....![]()
Dat chromen raamwerkje rondom de pook(zak)..., is dat standaard ?
Maar ik ben er zelf ook niet kapot van om eerlijk te zijnNiels schreef:
Ik zou even bij EPS langsrijden?Niels schreef:Die blijven zitten![]()
![]()
Ja een Eisenmann is mooier maar ik vind deze niet lelijk daarnaast klinkt ie goddelijk. Misschien ga ik eens aankloppen bij een goede RVS lasser die op deze vier mooie pijpjes kan zetten
Heb je ervaring met ze? Kwaliteit schijnt super te zijn maar de rekening ookErik dB schreef:Ik zou even bij EPS langsrijden?
Heb er jaren geleden een katvervanger laten maken voor mijn Vento (don't askNiels schreef:Dacht ik ook![]()
Heb je ervaring met ze? Kwaliteit schijnt super te zijn maar de rekening ookErik dB schreef:Ik zou even bij EPS langsrijden?Niet dat ik krenterig wil lijken hoor maar wat ik van EPS tegenkom vind ik wel errug stevig meestal
![]()
Rene: Als ik zo kijk naar de demper uitgangen op de foto's die jij geplaatst hebt dan eindigt de demper ook met 2x rond eigenlijk. Als je dan het volume van het ovaal nagenoeg gelijk houdt als er 2x rond op komt dan verandert het niet veel lijkt me. Of het dan qua looks ook uitkomt....
Joop schreef:Wat knapt die auto op van een paar originele achterlichten![]()
Luc B schreef:Met die nieuwe achterlichten komt de kleur van de auto ook een stuk meer tot zijn recht, Super !
+1Jelmer850i schreef:1000x beter met die originele achterlichten!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] en 4 gasten