In jou situatie zou ik deze kiezen:
Is duurder, maar (Kees kennende) betrouwbaarder dan de exemplaren aan de onderkant van de markt...
weet ik, maar kan heel moeilijk iemand vragen of gebruik van hun goedheid maken zeg maarRVV schreef:Nouja daarom bood ik ook aan om die in Harkema te bekijken en te beoordelen. Ik woon er 8 km ofzo vandaan. Maargoed.
Schorsen en verzekeren zijn twee dingen. Dat ie geschorst is wil niet gelijk zeggen dat ie niet meer verzekerd hoeft te zijn@Richardt, nee nog niet, ik dacht daar wel aan echter stel er gebeurt dan wat tijdens vervoer oid dan is ie niet verzekerd, ja wellicht vide de vervoerder die er aan gaat werken...maar bel toch morgen men verzekering en zal het eens voorleggen hoe dat gaat/kan, scheelt inderdaad zo 110,-euro
en weet ook niet hoe ik men 1999 Compact dan moet verzekeren...
niet all risk maar WA-plus of gewoon alleen WA de waarde is niet zo hoog denk, doch voor verzekering wellicht iets van 3 a 4K maja wie jat een Compact en hij staat binnen...maja je kan ook weer een Haas krijgen die oversteekt das ook WA-plus denk denk...
Dat zou maar zo kunnen, weet alleen dat ie zwart metallic isTim N schreef:Is ie cosmosschwartz? haha zou mooi zijn, Eric met de sedan, Sieger met de coupe en we hebben enkel nog een cosmosschwartz cabrio nodig om het gamma compleet te maken LOL.
GezelligGTRene schreef:Dat zou maar zo kunnen, weet alleen dat ie zwart metallic isTim N schreef:Is ie cosmosschwartz? haha zou mooi zijn, Eric met de sedan, Sieger met de coupe en we hebben enkel nog een cosmosschwartz cabrio nodig om het gamma compleet te maken LOL.![]()
de hele familie straks bij elkaar.
is een mooie prijs Kees, helaas heb ik dat geld niet meer, ben in 1 jaar door vele duizenden euro's heen door lang uitgestelde zaken o.a. aan huis (bleef er wonen en dus toch maar doorpakken) zoals verarmingsketel en wat radiatoren e.d. en nwe windveren aan men huis rondom en straks spouwisolatie en paar nwe dingen op men Hartge en max eigen risico (670) ivm met ziekenhuis opname laatst en en en...haha aaaaaaaaaaaahNutkees schreef:Je weet mijn prijs Rene.... En volgens mij is die ook nog eens superscherp!!
me too,Nutkees schreef:snap ik natuurlijk!! Hoop dat je in iedergeval iets kan vinden op korte termijn zonder teveel poeha eromheen!
lol, leuk klein plaatsje...Erik dB schreef:Rene probeert nog om Wijk en Aalburg uit te komen
denk wel dat het zoiets is...vergeten op die sticker te letten...ff naar de garage zo, dan meld ik het hier>>Tim N schreef:En onder de kap cosmosschwartz stickert?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten