bmw E36 compact Ti

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Gesloten
indobesar
Auto: M3P, 130i

Re: bmw E36 compact Ti

Bericht door indobesar » 22 jun 2011, 22:46

Je bent (hopeloos) verliefd op de Compact en ik gun je absoluut geen "Saxo"-verhaal. Denk dat je verstandig aan doet om wat minder emotioneel te handelen. ;)

In jou situatie zou ik deze kiezen:
Afbeelding

Is duurder, maar (Kees kennende) betrouwbaarder dan de exemplaren aan de onderkant van de markt...

GTRene

Bericht door GTRene » 22 jun 2011, 22:51

RVV schreef:Nouja daarom bood ik ook aan om die in Harkema te bekijken en te beoordelen. Ik woon er 8 km ofzo vandaan. Maargoed.
weet ik, maar kan heel moeilijk iemand vragen of gebruik van hun goedheid maken zeg maar :bag:
komt door mij en men denken, denken oke (als het niet te veel ineens is) maar overruling en doen die energie go power zeg maar, is very bad, maar gelukkig af en toe als de nood nog hoger komt schakel ik iets makkelijker :mrgreen:

Toch sterkt het me van al die goedwilligheid hier :beer:

lol @Niels... :beam:
be prepared though...
als alles goed gaat e.d. en ik heb hem morgen avond thuis staan dan maak ik Vrijdag ff snel een snapshot van het nwe monster :wave:
en plaats het in men avatar :headbang:

@Richardt, nee nog niet, ik dacht daar wel aan echter stel er gebeurt dan wat tijdens vervoer oid dan is ie niet verzekerd, ja wellicht vide de vervoerder die er aan gaat werken...maar bel toch morgen men verzekering en zal het eens voorleggen hoe dat gaat/kan, scheelt inderdaad zo 110,-euro
en weet ook niet hoe ik men 1999 Compact dan moet verzekeren...
niet all risk maar WA-plus of gewoon alleen WA de waarde is niet zo hoog denk, doch voor verzekering wellicht iets van 3 a 4K maja wie jat een Compact en hij staat binnen...maja je kan ook weer een Haas krijgen die oversteekt das ook WA-plus denk denk...

@Indo, ja die is super, maja geen super geld :bag:
heb wel een dikke Hartge maar daar zat men geld in en die zou eigenlijk na 2 jaar weer weg moeten zodat ik weer goedkoper ging rijden om zo weer mezelf aan te kunnen vullen, maja alles liep anders :mrgreen:

magoed, zo gaat het straks op den duur wel, moet wel, ook al rijd ik heel weinig e.d. komt gewoon te weinig binnen en woon al 11 jaar alleen dus geen meebetaler in huis :bag:
magoed, verder mag ik niet klagen, gewoon zuunig doen voor de rest en genoeg leuk speelgoed voor minder geld, de rest kan dan weer op de bank en mezelf weer wat jaren aanvullen per maand.

Tim N

Bericht door Tim N » 23 jun 2011, 11:45

Is ie cosmosschwartz? haha zou mooi zijn, Eric met de sedan, Sieger met de coupe en we hebben enkel nog een cosmosschwartz cabrio nodig om het gamma compleet te maken LOL.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 23 jun 2011, 11:51

@Richardt, nee nog niet, ik dacht daar wel aan echter stel er gebeurt dan wat tijdens vervoer oid dan is ie niet verzekerd, ja wellicht vide de vervoerder die er aan gaat werken...maar bel toch morgen men verzekering en zal het eens voorleggen hoe dat gaat/kan, scheelt inderdaad zo 110,-euro
en weet ook niet hoe ik men 1999 Compact dan moet verzekeren...
niet all risk maar WA-plus of gewoon alleen WA de waarde is niet zo hoog denk, doch voor verzekering wellicht iets van 3 a 4K maja wie jat een Compact en hij staat binnen...maja je kan ook weer een Haas krijgen die oversteekt das ook WA-plus denk denk...
Schorsen en verzekeren zijn twee dingen. Dat ie geschorst is wil niet gelijk zeggen dat ie niet meer verzekerd hoeft te zijn ;)

De Compact zou ik zo goedkoop mogelijk verzekeren, elke euro is er een ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jun 2011, 12:13

Tim N schreef:Is ie cosmosschwartz? haha zou mooi zijn, Eric met de sedan, Sieger met de coupe en we hebben enkel nog een cosmosschwartz cabrio nodig om het gamma compleet te maken LOL.
Dat zou maar zo kunnen, weet alleen dat ie zwart metallic is :)
de hele familie straks bij elkaar.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 23 jun 2011, 12:22

Je weet mijn prijs Rene.... En volgens mij is die ook nog eens superscherp!! :coffee:

Erik dB

Bericht door Erik dB » 23 jun 2011, 12:39

GTRene schreef:
Tim N schreef:Is ie cosmosschwartz? haha zou mooi zijn, Eric met de sedan, Sieger met de coupe en we hebben enkel nog een cosmosschwartz cabrio nodig om het gamma compleet te maken LOL.
Dat zou maar zo kunnen, weet alleen dat ie zwart metallic is :)
de hele familie straks bij elkaar.
Gezellig :-)

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jun 2011, 12:47

Nutkees schreef:Je weet mijn prijs Rene.... En volgens mij is die ook nog eens superscherp!! :coffee:
is een mooie prijs Kees, helaas heb ik dat geld niet meer, ben in 1 jaar door vele duizenden euro's heen door lang uitgestelde zaken o.a. aan huis (bleef er wonen en dus toch maar doorpakken) zoals verarmingsketel en wat radiatoren e.d. en nwe windveren aan men huis rondom en straks spouwisolatie en paar nwe dingen op men Hartge en max eigen risico (670) ivm met ziekenhuis opname laatst en en en...haha aaaaaaaaaaaah :D
dus helaas geen centen voor jou mooie Compact :df:
buiten dat is het denk ook beter dat ik sowieso niet te duur ga,
immers over een paar maand moet de compact ook weer vlot weg kunnen zodra de Hartge klaar is.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 23 jun 2011, 13:41

snap ik natuurlijk!! Hoop dat je in iedergeval iets kan vinden op korte termijn zonder teveel poeha eromheen!

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jun 2011, 13:51

Nutkees schreef:snap ik natuurlijk!! Hoop dat je in iedergeval iets kan vinden op korte termijn zonder teveel poeha eromheen!
me too,

stap zo in de trein richting Den Bosch om een Compact op te halen als alles goed gaat en de auto klopt zoals gezegd :df:
tis geen 323Ti maar een 316i (wel 1.9) dat dan wel :D
maar leuk bouwjaar 1999 en leuk geprijst :df:
heb ik en elk geval degelijk vervoer en kan ik men Hartge bezoeken en boodschappen doen (veel in 1x :mrgreen: ) yeah :wave:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 23 jun 2011, 14:33

Succes met de bezichtiging straks, hopelijk is het wat! :thumbup:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 23 jun 2011, 18:12

En Rene, is het wat?

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 23 jun 2011, 18:27

inderdaad, is je 117de auto een feit???! :wave:

Erik dB

Bericht door Erik dB » 23 jun 2011, 18:27

Rene probeert nog om Wijk en Aalburg uit te komen :-)

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jun 2011, 21:23

Erik dB schreef:Rene probeert nog om Wijk en Aalburg uit te komen :-)
lol, leuk klein plaatsje...
heb weer een heel verhaal geschreven :D

ik ga nu zo een nieuw draadje aanmaken met de auto voorstellen, ff foto's uploaden e.d. komt zo :lol:

117 is een feit :wave:

Tim N

Bericht door Tim N » 23 jun 2011, 21:31

En onder de kap cosmosschwartz stickert? :attentie:

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jun 2011, 21:36

Tim N schreef:En onder de kap cosmosschwartz stickert? :attentie:
denk wel dat het zoiets is...vergeten op die sticker te letten...ff naar de garage zo, dan meld ik het hier>>

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=23065" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

heb het draadje klaar met wat foto's interieur achter en in cabine komt niet tot z'n recht zo, maar tis mooi, alleen pook ist leer achter wat versleten, ga ik maken of vernieuwen.

owja en denk 2 nwe raamrubbers beide deuren buitenkant zijn gekrompen ofzo...regen kan er zo vrij makkelijk in, ja merk je niet loopt bij deur onder weer uit, maar wil ik wel goed hebben :D

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 23 jun 2011, 22:09

K'heb nog wel een pook knop voor je uit de Z3. Een suede met alu inclusief M-logo :wave: Mag je zo hebben als je interesse hebt!

Heb er nu weer een originele leren in zitten :D

Afbeelding

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jun 2011, 23:34

ik heb ook leer, maja die achterkant zeg rand van 2<>3cm en dan zo'n 7mm los naar achter...

oh, das wel heel nice van je :thumbup:
toe vallig vanmiddag dacht ik nog aan zo'n pook knop of dat wel zou staan...
denk dat de leer knop beter bij de rest past in men auto, maar zal het ff in gedachte houden, anders als je nog eens in de buurt bent voor de kap stellen dan kun je hem meenemen en kijken of het wel staat, ik ga sowieso ff die oude iets oplappen anders stoor ik me er aan :D
probeer er een stukje uit te snijden en dan plak ik er een nieuw stukje leer op zolang, ik heb nog redelijk wat leer liggen, ff wat te knutselen :D

RVV

Bericht door RVV » 24 jun 2011, 00:14

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=23065" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier verder.

Gesloten