Dus ja, wat dat betreft is die andere dan minder waard. Ga ik niet vrijwillig mee rondrijden.
Sorry

Die 1 kun je dan net zo goed wegpoetsen want die is niet dik...Timmert schreef: Dan heb je geen keus. Bij het shoppen heb je die keus wel
Ik laat een auto er trouwens ook om staan. Ik vind het gewoon geen gezicht.
Daarbij wil ik altijd platen met dikke letters op m'n auto, en dan kun je die 1 niet wegpoetsen..
Nu las ik jouw reactie, de M3 is uit 1998 en een originele NL'er. Kan ik dan nieuwe platen laten maken zonder 1tje?duifjes.com schreef:Als je auto voor 01-02-2003 is hoef je geen duplicaatcode op de platen te hebben......wel op kentekenbewijs
Jazeker kan dat wel omdat het wettelijk niet hoeft...nu is het wel zo dat veel "platenmakers" dit niet eens weten...google maar en print het uit en neem het mee...Gert-jan schreef:Mijn M3 heeft helaas ook een 1tje op het kenteken zitten, vond het ook geen porum, maar een wagen in die staat/kmstand te vinden is niet snel weer mogelijk, dus dan maar een 1 er op.
Nu las ik jouw reactie, de M3 is uit 1998 en een originele NL'er. Kan ik dan nieuwe platen laten maken zonder 1tje?duifjes.com schreef:Als je auto voor 01-02-2003 is hoef je geen duplicaatcode op de platen te hebben......wel op kentekenbewijs
Bij de vorige eigenaar was bij mijn auto ook de kentekenpapieren gejat inclusief rest van de inhoud van de kluis waaronder de reservesleutel. Eigenaar moest toen nieuwe papieren aanvragen en kreeg er een 1 bij mee, tevens alle sloten verwisseld bij de dealer aangezien de reserve sleutel ook mee was....wjn schreef:Voorheen was het zo dat bij verlies van één van beiden, zowel kentekenplaat als -papieren opnieuw moesten worden aangeschaft.
Als die auto ouder is dan 2003, dan hoefden de kentekenplaten idd NIET vervangen te worden. En idd wisten maar weinigen dat.Gert-jan schreef:Bij de vorige eigenaar was bij mijn auto ook de kentekenpapieren gejat inclusief rest van de inhoud van de kluis waaronder de reservesleutel. Eigenaar moest toen nieuwe papieren aanvragen en kreeg er een 1 bij mee, tevens alle sloten verwisseld bij de dealer aangezien de reserve sleutel ook mee was....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast