Ze zijn daar in de weer met een verlaging veren set maar een KW kun je zo inwisselen voor wat er nu onder zit lijkt me. Ik weet niet precies wat voor constructie de Mini heeft dus reken me er niet op afMartijnGizmo schreef:Ook als je dit ziet?
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ow-to.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Staan die Ferrodo's daar bekend om? Ik had ATE Powerdiscs + Mintex nochetwas en dat ging prima. Geen vijl gezienKnot schreef:Goed bezig!
Vergeet niet even schuine kantjes te vijlen aan de ds2500 zodat ie niet in de groeven hapt.
MartijnGizmo schreef:Nu heb ik eindelijk weer een hobby (nadat ik van m'n vorige hobby m'n werk gemaakt heb)...
Paul schreef:Arthur dat jij al moeite hebt om nieuwe batterijen in de afstandbediening te doen kan ik ook niet helpen....
Jawel hoor een WATERPOMPTANG , weet alleen niet meer van wie die isArthur schreef:![]()
Jij hebt niet eens gereedschap man
Paul schreef:Arthur dat jij al moeite hebt om nieuwe batterijen in de afstandbediening te doen kan ik ook niet helpen....
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten