Haha nu wordt het standaard onderstel van de 1M weer afgeserveert lol Zo erg is het niet hoor in tegendeel.
Een proff setje betaal je het dubbele als wat een kw setje kost dus wat denk je zelf.
Tov standaard bied een profi setje veel meer afstel mogelijkheden zoals in en uitgaande slag je kan makkelijk veersterkstes wisselen. Je kan zo de auto naar je hand zetten. Dat betekend eigenlijk heel simpel dat je maximaal vertrouwen in je auto krijgt en vertrouwen betekend eigenlijk ook sneller gaan. Daarbij doe je aanpassingen aan sporing camber.
Als je dus van standaard uitgaat dan moet die afstelling jou maar net passen. Je ziet dus dat horst van sportauto niet echt met de bewegelijke achterkant om kan gaan en daarom dus slechtere tijden op de ring zet tov bij de hring tijden. Een baan die als een biljartlaken is. De auto is trickier op de achterkant. Met instelbare dempers en veren zou je dat zelf naar je hand zetten mocht je dat willen.
Maar de 1M heeft al een heel leuk onderstel dat verveelt echt niet zomaar. Maar zeg alleen de basis van de auto is heel goed maar dat was bij de 1 serie altijd al het geval. De bredere spoorbreedte maakt nog hogere bochten snelheden mogelijk. Dus maw als je een 1M koopt hoef je absoluut niet aftermarket hij is uber hammer geil off factory.
Alleen ik denk wel eens hardop wat ik nog wil verbeteren.
