eneuh op die 80/kmu weg is wel heel stevig, dat is het al op de Duitse 2 baans A31 maar daar ist toch net iets minder "risicovol" magoed verder niks gebeurt, wel lef om het op you-tube te gooien :bro:
Ik snap je punt. Het filmpje heb ik nog niet gezien, daar ging mijn mening ook niet zozeer over. Maar de ene bbk is de andere niet, je kan dan ook niet zomaar zeggen dat 160 in de bbk absurd en idioot is. Datzelfde geld voor inhalen met 200km/u verschil. Misschien in dit specifieke filmpje idioot (ga hem nu dan ook kijken), maar niet per definitie idioot als je het mij vraagt....Macboy schreef:Het is niet erg als je het doet, maar wees dan ook een vent om toe te geven dat het idioot is. Er zijn omstandigheden waar bbk 150 weliswaar niet mag maar prima kan. Hier is dat op zijn minst twijfelachtig: gescheiden baan, maar huizen en fietspad en dus kinderen dus volstrekt onverantwoord.
Snelweg lijkt me helemaal duidelijk: in NL niemand op berekend. Geen auto prima, maar 4 auto's inhalen zijn er 4 te veel.
Speel geen moraalridder, integendeel ik zou het misschien ook doen maar heb dan ook de ballen om toe te geven dat het volslagen idioot is.
InderdaadRuben schreef:Laten we lekker allemaal een mening hebben en de politie doet er lekker niks mee. Lekker belangrijk. Leuke auto, het is goed afgelopen, laten we dit niet met zijn allen doen. Next!
Downforce Hans schreef:Toch wel een goed idee van Ben om dat hok wit te wrappen..................
Hij had alleen zijn neefje van 14 niet moeten laten rijden al kan dat makkelijk in zo`n play-station mobiel.....
Wit? Nah, als ie gewrapt (met honing-mosterd saus) wordt dan maar zoiets...Downforce Hans schreef:Toch wel een goed idee van Ben om dat hok wit te wrappen..................
Slaap jij met een sprookjesboek naast je bedWinstonWolff schreef:Op mijn nachtkastje ligt een boek waarin staat: "Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen".
Zo kan je geen kind opvoeden natuurlijk.WinstonWolff schreef:Op mijn nachtkastje ligt een boek waarin staat: "Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast